Strona 20 z 126 PierwszyPierwszy ... 10111213141516171819202122232425262728293070120 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 191 do 200 z 1257

Temat: Falujace obroty w TS

  1. #191
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - w werrsji 1.8 ts były instalowane ECU 0 261 204 947 oraz 0 261 204 732 do roku 2000.
    - w tym twoim ECU może być oprogramowanie 002, 024 oraz 035.
    - w 156 TS 2.0 było instalowane ECU 0 261 204 270 oraz 0 261 204 948.
    - wersje odpowiednio: 055, 066 oraz 024, 046.
    - dokładnie tak jak w moim podpisie.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 10-11-2010 o 20:57
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #192
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar maybah
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Grudziądz/ Słupsk
    Auto
    AlfaRomeo 156 (Sport Pack 2) 1.8 T.S 16V 2000r.
    Postów
    239

    Domyślnie

    koko75 teraz na weekend zostaję w Wawie, jak chcesz albo będziesz w wawie to się odezwij do mnie i sprawdzimy o co kaman z tym twoim ecu, bo nadal nie zrobiłeś tego co mówiłem. Pozszło PW.
    Pozdrawiam

    ---------- Post dodany o godzinie 22:07 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 21:47 ----------

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - w werrsji 1.8 ts były instalowane ECU 0 261 204 947 oraz 0 261 204 732 do roku 2000.
    - w tym twoim ECU może być oprogramowanie 002, 024 oraz 035.
    - w 156 TS 2.0 było instalowane ECU 0 261 204 270 oraz 0 261 204 948.
    - wersje odpowiednio: 055, 066 oraz 024, 046.
    - dokładnie tak jak w moim podpisie.

    bubu321 zauważ że kolega koko75 robi wszystko przez examinera dlatego dałem mu PW żeby podjechał do mnie
    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez maybah ; 10-11-2010 o 22:04

  3. #193
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    u mnie w 1.8 '98 0 261 204 732 jest mod 066 też początkowo myślałem, że mam ECU od 2.0.

    Ciekawe czym się różnią ECU
    0 261 204 947 i 0 261 204 732
    oraz
    0 261 204 270 i 0 261 204 948

    Znając AR to chyba jednak coś było kombinowane (czyt."poprawiane").
    Może sugerować się wyższym koncowym numerem i zamiast 732 wstawić sobie 947?
    Przy tych problemach z falowaniem fajnie by było mieć listę przy jakim ECU faluję.
    U mnie pofaluję - bardzo rzadko, minimalnie i chyba to kwestia jakości paliwa - jestem tego prawie pewien.

    Pochwale się, że ostatnio pochodziło auto i mam TRA = 19ms pawie w normie . FRA = 0.87.

  4. #194
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - były usprawniane tory sondy lambda oraz przetworniki analog-cyfra.
    - najnowszy jest 947 z 035 wersja softu.
    - tylko czy te poprawki były już ostateczne to ja nie wiem.
    - mam 948 z 98 roku, mod 0.66 i mi także nic nie faluje.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #195
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar devon58
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    Alfa romeo 156 1.8 T.S. 98r AR32201
    Postów
    121

    Domyślnie

    Cytat Napisał MarcinTM Zobacz post
    u mnie w 1.8 '98 0 261 204 732 jest mod 066 też początkowo myślałem, że mam ECU od 2.0.
    Mam identyczny i niestety faluje tylko że to zależy od dnia bo nieraz chodzi jak złoto a jak ma humor to sobie pofaluje trochę. Ja mam na to sposób, po prostu jak dojeżdżam do świateł to szybciej wrzucam na luz, wiem że lepiej dojeżdżać na biegu ale wtedy to ostro sobie zafaluje. Wszystko zależy przy jakiej prędkości pojazdu wrzucę na luz. No i zauważyłęm że jak włącze klime to falowania praktycznie nie ma

  6. #196
    Peterextra
    Gość

    Domyślnie

    PANOWIE I PANIE PISAŁEM TO W INNYM POSCIE - FALOWANIE OBROTÓW: zmienilem sonde... i wszystko co zalecali silniczek krokowy , rozrzad, czyscili przepustnice, bylem bliski wymiany ECU.. . auto nie jednokrotnie podpinalem do kompa tez w ASO zawsze byla wina sondy itp. wydalem kupe kasy na czesci a obroty falowaly dalej na komie byl blad sondy a jak sprawdzali wykres spalin bylo idealnie ... obroty falowaly przy wysokich temp na zewnatrz - latem i po dluzszej trasie w chlodne dni gdy temp. najpierw skoczyla na zegarze 70-90 a latem ok 100 i gdy pozniej spadla do normalnej.. zaczynaly sie skoki na biegu jalowym nie tyle drastycznie w gore co drastycznie w dol i czasami auto gaslo na zakrecie gdy wcisnelem sprzeglo... gdy odpalalem w czasie jazdy zapalaly sie wtryskiwacze na zegarach a gdy pozwolilem na spadek obrotow zatrzymanie auta i ponowne odpalenie bylo ok. WYDAŁO SIE PRZYPADKIEM co tak syfi ... okazał sie MAP SENSOR - czujnik cisnienia bezwzglednego o ile dobrz pamietam. wymienilem - NIE FALUJE ! dodam ze to podpinanie do kompa sprawdzanie wykresow -G*** daje wade stwierdzil gosc co nie mial kompa. LOKALIZACJA : w 156 98' 1.8ts > pod oslona silnika w czesci przedinio-srodkowo-prawej latwo widoczny jest tego kabel (nie umiem lepiej opisac) zeby nie bylo ze to przypadlosc tylko alf to dodam ze pada to tez w citro.. w peuge.. oplach , i w nowych audi i tam tez wymieniaja wszystko a dalej faluje - pozdrawiam tych co przezyli takie same jaja z obrotami co ja. jak cos piszcie na PRIV.

  7. #197
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    kolego, pokaż na zdjęciu gdzie to jest bo ja, tak jak i kilku innych alfistów smiemy twierdzić że w alfie TS map sensora NIE MA...

  8. #198
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    no chłopie nie daj sie prosić jesli jest taki
    "dynks"to mów gdzie nie zabieraj tej tajemnicy do grobu

  9. #199
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - czyżby kolega wymienił MAF-a, odme puścił w powietrze i przestało mu falować.
    - bo tak wyglada z tego dośc skromnego opisu lokazlizacji.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 14-11-2010 o 09:29
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  10. #200
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar blandor
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie
    Auto
    BYŁA ALFA ROMEO 147 2.0 TS 2002r JEST TOLEDO 2 2.3 v5
    Postów
    483

    Domyślnie

    Bubu u mnie przestało falować po wymianie sondy. Błąd P0170 zniknął i juz się nie pojawia. Wykres sondy oscyluje juz nawet na niskich obrotach. Wczesniej sonda zaczynala pracowac przy wyzszych obrotach.

Podobne wątki

  1. [145] falujace obroty
    Utworzone przez poziomka w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-12-2012, 09:21
  2. falujace obroty
    Utworzone przez dawmaj w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 20-02-2011, 09:07
  3. falujace obroty, zdjełem zaworek i obroty nie faluja
    Utworzone przez nerlo1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-12-2009, 22:19
  4. falujace obroty
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-09-2009, 19:35
  5. Falujace obroty 146 1.4 TS
    Utworzone przez doggy w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 17-03-2007, 14:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory