Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 63

Temat: Tłumik na zamówienie do 166

  1. #41
    zgredek
    Gość

    Domyślnie

    masz rację

    z tego co się dowiedziałem od brata to całe wnętrze zostało zmienione na takie które powinien mieć pod większy silnik - a skoro gość robi wydechy w technologii podwójnego płaszcza to nie sądzę żeby w ten sam płaszcz zewnętrzny wpakować inny tłumik zasadniczy zrobiony pod inny silnik itd itp

  2. #42
    ViP Maniak resoraków Avatar majk
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    ALFY
    Postów
    678

    Domyślnie

    To moze właściciel tego cuda umieści filmik jak tłumiczek chodzi.

  3. #43
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał zgredek Zobacz post
    nie mam zamiaru gościa bronić żeby nie było ale jesteś pierwszą osobą która tak się o nim wypowiada.
    Ktoś musiał być pierwszy, a że po prostu z racji trochę większej wiedzy na temat mechaniki mam inne wymagania [czytaj większe] niż przeciętny Kowalski to i mnie facet rozczarował. Ale powiem tyle, poza mną są inni mającym z wyrobami od tego człowieka problemy, nadejdzie odpowiednia chwila to się pochwalą swoimi bojami ;]



    Co do górnolotnych opisów jegomościa, co on to nie robi zanim tłumik trafi do klienta, chwali się między innymi że puchy tłumików sprawdza na szczelność podając w nie 4bary ciśnienia. Po wyjęciu z paczki wyrobu który otrzymałem popatrzyłem się na spawy których zdjęcie pokazałem i ogarnął mnie śmiech, przypomniały mi się słowa przez telefon: "Wie Pan, na pewno wszytko jest szczelne, ja ten tłumik pod ciśnieniem 4bar sprawdzałem i nic nie puszcza" - niestety u mnie na spawach puszczał piękne bąbelki jak kostka do napowietrzania akwarium ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #44
    zgredek
    Gość

    Domyślnie

    na forum tuning napisałem

    a próbowałeś kiedyś spawać dwa różne materiały - różny skład chemiczny - o różnych grubościach spawem ciągłym i w dodatku gdy spawane obiekty są do siebie pod kątem prostym? Spytaj się fachowca jak się takie coś spawa to ci powie. Nie zapomnij dodać że jeszcze jest okrąg a nie proste jak drut spawanie na płasko tudzież wzdłuż prostej linii. Zobacz że gostek jest do tego stopnia otwarty że zamieścił na swojej stronie o mnie na allekiła.pl cykl produkcji tłumika.

    ja kiedyś trochę spawałem sprzętem bestera 1801 i powiem szczerze - na to jakie są warunki spawania to jest to dobra robota


    i żeby nie było nie mam zamiaru go bronić; zamawiałem u niego wydech dla ojca legacy H6 z zaznaczeniem że ma być bez impregnacji antykor - wiąże się to brakiem gwarancji i powiem wam że ojciec - zawodowy spawacz (38 lat w zawodzie) stwierdził krótko po zobaczeniu spawów - profi robota

  5. #45
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał zgredek Zobacz post
    na forum tuning napisałem

    a próbowałeś kiedyś spawać dwa różne materiały - różny skład chemiczny - o różnych grubościach spawem ciągłym i w dodatku gdy spawane obiekty są do siebie pod kątem prostym? Spytaj się fachowca jak się takie coś spawa to ci powie. Nie zapomnij dodać że jeszcze jest okrąg a nie proste jak drut spawanie na płasko tudzież wzdłuż prostej linii. Zobacz że gostek jest do tego stopnia otwarty że zamieścił na swojej stronie o mnie na allekiła.pl cykl produkcji tłumika.

    ja kiedyś trochę spawałem sprzętem bestera 1801 i powiem szczerze - na to jakie są warunki spawania to jest to dobra robota


    i żeby nie było nie mam zamiaru go bronić; zamawiałem u niego wydech dla ojca legacy H6 z zaznaczeniem że ma być bez impregnacji antykor - wiąże się to brakiem gwarancji i powiem wam że ojciec - zawodowy spawacz (38 lat w zawodzie) stwierdził krótko po zobaczeniu spawów - profi robota
    Zgredek daj spokój, do złej osoby pijesz ... ze spawaniem jestem na tyle obyty że pospawam lepiej od tego jegomościa ;] Spawam z garażu tanim Telwinem i jakość spawów, przelanie bez porównania, spójrz się jeszcze raz na foty spawów na zdjęciach ode mnie czy na allegro i zobaczysz że ten Pan nawet nie potrafi uformować "jeziorka" i go płynnie przemieszczać wzdłuż spawanych krawędzi tylko smarka.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #46
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    JA opowiem swoją historię z Panem od tłumików dedykowanych.
    Przed zamówienie tłumika napisałem:
    Nie chcę basowego pierdzenia.
    Poszukuję czegoś co na wolnych obrotach lekko
    pomrukuje, ale podczas jazdy też nie przyprawi o ból głowy.
    Pan wypytał mnie i układ wydechowy, jakie średnice, czy jest katalizator, jakie chcę końcówki itp. Ja wysłałem mu filmiki z Youtube czego oczekuję. Powiedział, że nie ma problemu.
    Gdy tłumik przyszedł, zamontowałem go tego samego dnia. Troche sie zdziwiłem gdy po odpaleniu po prostu pierdział. Pan powiedział:
    Witam
    a ile km już zostało zrobione?
    tłumik musi się ułożyć z względu na rodzaj specjalnego
    materiału tłumiącego do alfy
    Odpowiedziałem, że jakieś 15km. Zapytałem ile km musze zrobić. W odpowiedzi uzyskałem:
    200-300km w zalezności od poziomu tzw wygrzania
    Przejeździłem, ten dystans, ale tłumik jak pierdział, tak pierdział.
    Napisałem o tym Sprzedawcy. On napisał, że zrobi mi nowy tłumik, nie ma problemu. Nie wie czemu tak się działo, ale pokombinuje i zrobi drugi. Dodam jeszcze, że miałem podwójną końcówkę i z jednej dymiło się bardziej niż z drugiej.
    Zanim Pan zaczął robić drugi wydech poprosiłem go aby zmniejszył średnicę rurek wydechowych(końcówek) bo 2x76 są trochę za duże i wolę mniejsze.
    Nie było to problemem. W między czasie Sprzedawca informował mnie o statusie mojego tłumika, o badaniach blachy na Politechnice Poznańskiej które przeprowadzał itp.(okazało się, że blacha była zła i dlatego wydech buczy). Po jakimś czasie nowy tłumik przyjechał do mnie kurierem(przesyłkę opłacił Sprzedawca).

    Pojechałem szybko do warsztatu i tam wspawano mi nowy tłumik.
    Chwila prawdy, odpalenie... i to samo. Załamka
    Napisałem znów do Sprzedawcy. W odpowiedzi uzyskałem:

    Jeśli to buczenie jest dokładnie takie samo jak za pierwszysm razem to mnie
    to trochę dziwi - nie miałem jeszcze przypadku żeby dwa całkowicie różne
    wydechy w tym samym samochodzie dawały identyczny efekt. W drugim tłumiku
    poza zmianą końcówek zmienione zostały w stosunku do pierwszego tłumika:
    - wielkość perforacji kanału wydechowego - chodzi o wielkość oczka
    - grubość blachy tej w/w perforacji - na cieńszą celem wprowadzenia mikro
    wibracji i wbiciem w ragazzona
    - rodzaj materiału tłumiącego - zamiast mieszanki został zastosowany czysty
    materiał taki jak w walkerze ( bardziej idzie w soprany niż w basy jak to ma
    miejsce w przypadku materiałów podobnych do tych co stosuje bosal)
    - wielkość samego tłumika wewnętrznego - został zmniejszony

    po prostu nie mam pojęcia
    Po tej odpowiedzi wysłałem do Sprzedawcy filmiki jak pracuje wydech, on powiedział, że się tym zajmie, bo "nie lubi niedopiętych spraw" i w sumie to tyle. Kontakt się urwał.

    Tłumik zamówiłem 18 sierpnia 2010 i sprawa była w toku do dnia dzisiejszego.
    Nie chce mi się już pisać maili "Jak wygląda status mojego problemu?" i czekać czy Pan coś odpowie. Wcześniej odpisywał praktycznie po chwili, a teraz już od 14 października nie mam z Panem kontaktu.

    Wystawiłem komentarz "Neutralny", bo jednak Pan się starał, zrobił drugi tłumik, chciał rozwiązać problem. JEdnak jestem nieusatysfakcjonowany, gdyż wydałem 300zł na tłumik, i 2x70zł na montaż, a efekt jest niezadowalający.
    Dłuższa trasa jest męcząca(Koszalin >> Lublin, a w Toruniu łeb odpada).

    Nie mam katalizatora w swoim układzie, tylko tłumik rozprężny i może on daje taki efekt, ale Sprzedawca o tym wiedział(wysłałem mu zdjęcia tego tłumika, oraz wysłałem numer katalogowy).
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  7. #47
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Hehehe badania blachy na Politechnice dobre dobre, ale się uśmiałem ;] Niestety ów człowiek działa jak widać po omacku, jak wyjdzie przypadkiem dobrze to OK, ale czy mamy się zdawać na ślepy traf ?

    W sobotę tnę to co kiedyś od tego jegomościa kupiłem, bo niestety coś w środku dla odmiany teraz puściło na spawie-smarku i zaczęło rezonować. Mam już na podmiankę produkt z całkiem innego źródła więc będzie sekcja zwłok.

    ---------- Post dodany o godzinie 10:24 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 10:20 ----------

    Cytat Napisał Majkel Zobacz post

    Nie mam katalizatora w swoim układzie, tylko tłumik rozprężny i może on daje taki efekt, ale Sprzedawca o tym wiedział(wysłałem mu zdjęcia tego tłumika, oraz wysłałem numer katalogowy).
    Nie upatruj w tym problemu, nie tędy droga. Słyszałeś jak pracuje moje auto z tłumikiem rozprężnym zamiast katalizatora, mogę Ci dla porównaniu podesłać filmik ja pracuje jeszcze inna 156 z takim dokładnie Ferrozem zamiast katalizatora jak masz u siebie.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  8. #48
    zgredek
    Gość

    Domyślnie

    gadałem ostatnio z swoim ojcem przy okazji jego urodzin już 70 przy małym co nie co o życiu itp. Jakoś zeszlismy na temat spawania jak to mnie uczył i ile miał ubawu jak próbowałem spawać bez maski, jak to się spawa materiały takie ogólnie pierdu pierdu. Opowiedział mi jak kiedyś przyszedł do nich transport profili do konstrukcji hali, wyspawali prawie cały szkielet i wzięli profile z innej paczki - nie do ujechania : odpryski, przepały, brak rozlewności i ogólnie kicha. Mieli jeszcze jedna paczkę wzięli towar z niej i bez żadnych problemów. Więc nie mówcie mi że blacha nie ma wpływu bo padam z nóg przy takich tekstach.

    A wracając do gościa jeśli jak podejrzewam produkuje te tłumiki nie tylko na allegro to nie może sobie pozwolić na to aby robić to dziwnym materiałem o dziwnym stopie. więc jeśli wychodzą jakieś kwiatki to co w tym dziwnego że stara się dociec przyczyny problemu. Co pewnie byście woleli żeby zlał temat i miał was głęboko w dupie i wywalił na drzewo.

    Tak na marginesie takie analizy wcale nie są aż tak drogie - robiłem kiedyś dla siebie szczegółową analizę wody na chromatografie i koszt był 1000zł więc co w tym dziwnego że chciał się dowiedzieć czy otrzymał taką stal jaką zamawiał?

    Do Majkel
    Słuchaj ja się jemu tak naprawdę nie dziwię - zrobił Tobie dwa tłumiki oba chodzą tak samo pomimo różnej konstrukcji to znaczy że problem leży w innym miejscu a nie w tłumiku przygotowanym przez gościa. A ten drugi dosłał Tobie jak jeszcze pierwszy miałeś na samochodzie czy kazał odesłać? I typowe w polskich listach PS : nie kulturalnie jest cytować czyjąś korespondencję

  9. #49
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Do Majkel
    Słuchaj ja się jemu tak naprawdę nie dziwię - zrobił Tobie dwa tłumiki oba chodzą tak samo pomimo różnej konstrukcji to znaczy że problem leży w innym miejscu a nie w tłumiku przygotowanym przez gościa. A ten drugi dosłał Tobie jak jeszcze pierwszy miałeś na samochodzie czy kazał odesłać? I typowe w polskich listach PS : nie kulturalnie jest cytować czyjąś korespondencję
    Sprzedawca powiedział, że już robił nie jeden tłumik do 156 i wie jak te układy są zbudowane. Dokładnie wiedział co mam w układzie, średnice rur, ilość tłumików itp. Powiedział, że nie będzie problemu ze spełnieniem moich wymagań.
    Drugi tłumik wysłał mi jak pierwszy miałem zamontowany. Pojechałem do warsztatu, pracownik wymontował stary i zamontował nowy. Pytałem się Sprzedawcy co zrobić ze starym tłumikiem, czy odesłać? Powiedział, żeby odesłać, bo chce sprawdzić co jest nie tak w związku z dźwiękiem i dlaczego z jednej końcówki dymi się bardziej. Ja zapytałem kto opłaci koszty wysyłki i montażu tłumika wadliwego.... odpowiedzi nie uzyskałem.

    Co do korespondencji, to jest to moja korespondencja ze Sprzedawcą.

    BTW: Po Twoich postach wynika, że znasz się na tłumikach, bo tą tematykę głównie poruszasz na forum.
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  10. #50
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    zgredek bronisz gościa jakbyś miał z nim jakieś interesy na boku prawie ;]

    Teraz na poważnie, problem który jest u Majkela w 99% leży w zbyt dużej ilości i za mocno zbitym wygłuszeniu, spaliny zamiast rozprężać się zachowuję się jak w kawałku rury i po prostu jest jeden wielki pierd.


    zgredku drogi, co do spawania, powtarzam po raz kolejny, sporo spawam i nie musisz mi tłumaczyć jak się spawa materiały o różnym składzie chemicznym, popatrz się jeszcze raz na zdjęcia które wkleiłem, i w końcu przejrzyj na oczy że to nie spawy a smarki, inna sprawa dlaczego mój znajomy, wziął wyrób jegomościa z allegro, posmarkany, nie szczelny na spawach i w mieszance Corgonu pospawał bez problemu i przetopił "stare" spawo/smarki tak że wszystko od ręki było szczelne?

    Jak mnie choroba puści to potnę ten pseudo tłumik i zrobię foto sekcję zwłok ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. [159] ZamówIenie na ebay
    Utworzone przez erul w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 24-09-2015, 21:37
  2. [159] Ktoś chętny na wspólne zamówienie końcowek anteny?
    Utworzone przez oops2k w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 08-01-2012, 17:46
  3. [145] Części do AR 145/146 - zamówienie z ePER
    Utworzone przez aquarius01 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 28-12-2011, 20:09
  4. [155] Przewody ukł. wspomagania - na zamówienie?
    Utworzone przez menoy w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-04-2010, 08:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory