Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: Kolektor 4-2-1

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piter
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    146 1,6 TS 2000r
    Postów
    603

    Domyślnie

    Cytat Napisał kuba18nh Zobacz post
    ok no w porządku ale czy to jest tylko na wzór 4-2-1 czy jest to 4-2-1. różnica jest znacząca gdyż kolektor 4-2-1 jest kolektorem sportowym poprawiającym osiągi samochodu więc nie chodzi tu tylko o wzór ułożenia rur.
    Konstrukcyjnie oczywiście jest to kolektor rurowy 4-2-1 i spełnia swoją rolę, ale rasowy kolektor tego typu nie posiada połączeń skręcanych i przejście 4 w 2 jest jeszcze bardziej łagodne, widać to na przykładzie wspomnianego Supersprinta, dlatego napisałem, że ten w TSach jest czymś na wzór, co nie oznacza, że nim nie jest.
    Czasem pojawiają się pytania o poprawienie osiągów w silnikach TS. Zastosowanie seryjnie kolektora rurowego to dowód na to, że z tego silnika starano się wycisnąć najwięcej ile się da. Jedyne nad czym można popracować, to pozostała część wydechu.

  2. #12
    Użytkownik Świeżak Avatar marcink70
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Ropczyce
    Auto
    Alfa Romeo 146 2.0 TwinSpark // Opel Vectra C 2.2 16V
    Postów
    76

    Domyślnie

    Witam,

    U mnie uklad wydechowy wyglada tak: kolektor 4-2-1 ->katalizator przelotowy (pusty w srodku) ->pirweszy tlumik przelotowy -> drugi caly ->trzeci kncowy, brak
    Do tego zmieniony dolot

    hmm ja wiem czy cos to dalo jezdze juz ochocho na tym, i z osiagow Alfy jestem bardzo ale to bardzo zadowolony
    Marcin // AR 146 2.0 TS //

  3. #13
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar kuba18nh
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Krakow
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD
    Postów
    112

    Domyślnie

    ok w porządku widać niedouczony jestem wielkie dzięki za pomoc Panowie. A co do wydechu to właśnie zamierzam zmienić cały na sportowy gość w sklepie powiedział że taki wydech daje ok. 10KM więcej co myślicie o tym?

  4. #14
    Użytkownik Świeżak Avatar jj82
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    147 1.6 T.S. ECO
    Postów
    177

    Domyślnie

    Sadzę, że odczuwalnie da Ci nawet +20 albo 22 konie, 15 klaczy i 5 kucyków - takie wróżenie z fusów jest dobre ale na giełdzie samochodowej albo w barze po 3 piwie.
    Jeśli masz za dużo kasy a chcesz zrobić coś pożytecznego dla autka to proponuje obróbkę GT np pod tym adresem http://www.chojnacki.com.pl/wersja-gt wtedy będzie można rozmawiać o przyrostach mocy a nie o urojonych koniach pana sprzedawcy, który chwali swój towar
    Ostatnio edytowane przez jj82 ; 23-11-2010 o 15:38

  5. #15
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar kuba18nh
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Krakow
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD
    Postów
    112

    Domyślnie

    dobra spokojnie z tymi nerwami. tak powiedział mi kolo w sklepie więc pytam się Was.

    prosze o zamknięcie tematu

Podobne wątki

  1. Kolektor 3.2
    Utworzone przez SebaM w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 07-09-2015, 00:14
  2. [159] Zarzygany kolektor
    Utworzone przez Czarny_28 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 26-05-2012, 10:51
  3. Kolektor 3.2 do 2.5 ?
    Utworzone przez kivi89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 25-01-2012, 22:55
  4. Kolektor 0 280 600 005 i 280 611 018
    Utworzone przez MarcinTM w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 31-08-2010, 21:21
  5. [146] Kolektor
    Utworzone przez grzesiekalf w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-02-2010, 22:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory