Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: parę pytań Alfa 156

  1. #11
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Impuls
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Piła, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 156, 1.9 JTD
    Postów
    284

    Domyślnie

    Cytat Napisał MarcinTM Zobacz post
    Jak masz słabe nerwy, wrażliwą kobietę, mało czasu, mało kasy - nie kupuj.
    Szkoda, ze takiej rady mi nikt wczesniej nie dal ;p

    A i mi 110km spokojnie wystarcza (tzn wystarczalo, poki alfa jezdzila..) i wcale nie chodzi jak zulw, a jak chcesz miec szybka alfke, kup v6
    Ale co jak co, im wiecej mocy chce sie miec, to i trzeba sie liczyc z wiekszymi wydatkami. Tak mnie sie zdaje.
    Ostatnio edytowane przez Impuls ; 22-11-2010 o 20:48

  2. #12
    Użytkownik Świeżak Avatar Renegat
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Lubelskie
    Auto
    Alfa 159 2,4 JTDm , Wcześniej 156 2.0 TS, kiedyś może Giulia
    Postów
    249

    Domyślnie

    za ok. 14.000 spokojnie kupisz 2.0 ts distinctive, ale uważaj przy zakupie na kanciarzy. da się niebitą TS przed liftem z 2.0 pod maską kupić, odrobina farta i ostrożność wystarczą

    Alfa jest jak piękna i namiętna kobieta....
    z tą różnicą, że Alfa jest tańsza w utrzymaniu



    Była: 156 2.0TS
    Jest: 159 sportwagon 2.4jtdm 200hp
    Dusza by chciała: Stelvio Quadrifoglio

  3. #13
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    To ja stawiam na V6 - mruczy pięknie, ma co trzeba, moment, prędkość, równa praca, ale koszta...
    Mi 1.8 wystarczy bo nie ma dodatków jak 2.0 w silniku typu dodatkowy pasek przy rozrządzie itd. A różnica w kucykach z 2.0 jest niewielka.
    Spalanie da się zejść do 8L (emeryt mode), 10-12 na miasto.

    Redukcja, but w podłogę i accroda widzę w tylnym lusterku - różnica w masie auta(i mojej masy ciała ) do mocy.

    JTD bym się bal brać, jakiś mam taki uraz .

    Jak sam dłubiesz to będzie dobrze - też tak robię i tylko blacharka to zewnętrzny warsztat.

  4. #14
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar coxu
    Dołączył
    02 2009
    Auto
    Megane 3RS CUP-S
    Postów
    296

    Domyślnie

    Też na początku mojej przygody z alfą zastanawiałem się nad TS, ale sporo się o nich naczytałem, że można się ładnie naciąć i sporo się też naczytałem jakim to cudem techniki jest v6 I w ten sposób wziąłem v6, które przy normalnej jeździe po mieście pali mi około 14 litrów. Na trasie zależy od prędkości.
    Jak znajdziesz niezajechaną v6tke to możesz zapomnieć o problemach, które mogą, ale nie muszą pojawić się w TSach (panewki, wariatory, paski rozrządu etc)

    Jakby co mam do sprzedania swoją v6, bo kupiłem drugą ;]

  5. #15
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Spytam z ciekawości, a gdzie można obejrzeć Twoje V6? Na moto masz wystawione? Jakieś foty pod maską, wnętrze?

  6. #16

  7. #17
    marceell
    Gość

    Domyślnie

    odcięcie zapłonu przy 7.5 tyś. prędkości maksymalnej nie znam. nie sprawdzałem. ale fakt że lepiej mieć parę osiołków więcej jak chce się coś wyprzedzić

Podobne wątki

  1. Alfa 156 1.9 JTD-M - parę pytań nowicjusza.
    Utworzone przez FOG_ w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 06-11-2013, 18:39
  2. [159] Parę pytań
    Utworzone przez Mistrz w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-11-2013, 18:41
  3. Parę pytań po zakupie 2.0 TS
    Utworzone przez kotulsky w dziale 166
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 14-10-2013, 23:29
  4. [147] Parę pytań dotyczących AR 147
    Utworzone przez belchatowianin w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-02-2011, 19:44
  5. Parę pytań odnośnie 147 1.9 jtd 16V
    Utworzone przez Marcuss w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-09-2009, 17:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory