Przywitałem się już w odpowiednim dziale, a tu mam parę pytań do doświadczonych użytkowników, na które nie udało mi się znaleźć odpowiedzi przez opcję "szukaj":
- jaka powinna być temperatura płynu chłodniczego w 1.9 JTD? Mi zegar pokazuje 70 (kreska w połowie między 50 a 90), czasem minimalnie (odchylenie o 1-2 mm) więcej. W instrukcji polskiej znalazłem tylko jakąś enigmatyczną informację, że wskazówka powinna być w okolicach środka.
- czy Was też irytuje obsługa klimatronica? spędziłem godzinę na studiowaniu instrukcji, żeby się z tym połapać, szczerze mówiąc, wolałbym mechaniczne pokrętła
- czy selenia to jedyny słuszny wybór, czy uważacie, że na innym oleju też pojeździ? 140 000 już na selenii przejechał, więc nie wiem, czy jest sens ryzykować?
- mam wrażenie (w porównaniu do innych alf, jakimi jeździłem), że biegi wchodzą jakoś ciężkawo. Jakby lewarek, po zrzuceniu z biegu nie wracał sam do środkowego położenia, tylko zostawał, odpowiednio, na poziomach biegów 1-3, 2-5 i 5-R. Ktoś ma może jakieś sugestie?
- mam centralny zamek sterowany z kluczyków, ale działa tylko otwieranie bagażnika, bo przycisk od zamków w drzwiach jest popsuty. Czy ktoś orientuje się, ile kosztuje dorobienie nowego? Gdzie się to robi? Tylko w aso? Mam oczywiście wszystkie karty kodowe, etc.



Odpowiedz z cytatem

a automat nic, nie przestawił nawiewu na szybkę. Muszę się i tak wybrać do jakiegoś elektryka z zepsutym przełącznikiem kluczyka, to może popytam o te czujniki, w pięcioletnim aucie mogą nie działać. Inna sprawa, że jeśli wymiana albo naprawa to mają być jakieś ciężkie pieniądze, to to oleję, palec mnie nie rozboli od kliknięcia jednego, żeby nawiew na szybę przestawić.

