Strona 2 z 12 PierwszyPierwszy 1234567891011 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 119

Temat: Pająk uratowany przed tragiczną śmiercią ;)

  1. #11
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iNTELL
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 SW 1,9JTDm, 156 SW 1,9JTD, Spider 3.0 V6, Audi A8 3,7 V8
    Postów
    341

    Domyślnie

    Przed chwilą byłem zrobić dokładniejszy wywiad co w trawie piszczy, dziwnym trafem znalazłem w środku emblematy Tspark 16V (ciekawe co one tam robiły ), pozbierałem walające się po aucie kartki z serwisu fiata oraz jakieś zapytania ze stron internetowych, wszystko po faszystowsku, a ja niestety po niemiecku nie gawarit ani słowa W załączniku przesyłam skany tych dokumentów, jeśli ktoś znający język miałby chwilkę czasu, to byłbym niezmiernie wdzięczny, za informację czego tyczą się rachunki na grube ojro (co tam wymieniali) oraz o co chodzi w zapytaniach ze stron www.

    Dodatkowo przy silniku znalazłem od strony rozrządu jakiś dyndający czujnik spięty z resztą instalacji niebieską kostką, nie za bardzo widzę skąd on mógłby się wziąć, później wrzucę jego fotki.

    Dokumentacje serwisową tego auta mam już w całości, także wieczorem po uprzątnięciu tego co tam nabałaganili w instalacji może będzie pierwsze kręcenie rozrusznikiem

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar krawat
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 155v6; AR Stelvio Q
    Postów
    1,003

    Domyślnie

    12v ma dużo lepsze brzmienie niż 24v!!
    Ma troszkę mniej mocy, ale chyba fajniejszy przebieg momentu obr...
    Posłuchaj dźwięku AR Pawła Olszewskiego - był konkurs zlotowy z nią (wygrała)...
    Generalnie blacha nie wygląda źle...
    Myślę że najgorzej będzie z $ jeśli chodzi o drobne rzeczy...
    A no i troszkę łatwiejszy rozrząd do wymiany jest, z tym że jest kwestia regulacji zaworów (pamiętaj o tym!! - ważne)...

    Fajny masz garaż

    edit: i zmień swoje samochody w opisie
    Ostatnio edytowane przez krawat ; 01-12-2010 o 16:01

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iNTELL
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 SW 1,9JTDm, 156 SW 1,9JTD, Spider 3.0 V6, Audi A8 3,7 V8
    Postów
    341

    Domyślnie

    No i trochę już wiem Alfa coś tam kręci, ale jak można było się domyśleć nie odpala Pompa paliwa nie dostaje napięcia, a co za tym idzie nie podaje PB. Najgorsze jest to, że odpowiedzialny za to jest komputer. Na wyjściu załączającym pompę paliwa jest cały czas 12V, a zeby pompa ruszyła musi to napięcie zniknąć. Domyślam się, że spowodowane może to być zarówno uszkodzonym sterownikiem silnika jak i brakiem jakiegoś napięcia/sygnału. Za chwilę będę próbował jakoś się z tym sterownikiem połączyć, niestety z tego co widzę Alfadiag go nie obsługuje

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał iNTELL Zobacz post
    Przed chwilą byłem zrobić dokładniejszy wywiad co w trawie piszczy, dziwnym trafem znalazłem w środku emblematy Tspark 16V (ciekawe co one tam robiły ), pozbierałem walające się po aucie kartki z serwisu fiata oraz jakieś zapytania ze stron internetowych, wszystko po faszystowsku, a ja niestety po niemiecku nie gawarit ani słowa W załączniku przesyłam skany tych dokumentów, jeśli ktoś znający język miałby chwilkę czasu, to byłbym niezmiernie wdzięczny, za informację czego tyczą się rachunki na grube ojro (co tam wymieniali) oraz o co chodzi w zapytaniach ze stron www.

    Dodatkowo przy silniku znalazłem od strony rozrządu jakiś dyndający czujnik spięty z resztą instalacji niebieską kostką, nie za bardzo widzę skąd on mógłby się wziąć, później wrzucę jego fotki.

    Dokumentacje serwisową tego auta mam już w całości, także wieczorem po uprzątnięciu tego co tam nabałaganili w instalacji może będzie pierwsze kręcenie rozrusznikiem
    W pierwszym dokumencie chodzi o diagnozę wtrysków. Drugi dotyczy wymiany jednostki sterującej. Trzeci jest już diagnozą z innego warsztatu. Wedle niej komputer (sterownik) dostał za duże napięcie podczas spawania...

    W czwartym i piątym chodzi o to, że ta firma testowała przysłane urządzenia i są one częściowo uszkodzone ale mogą je naprawić z roczną gwarancją. Swoją drogą trochę dziwne bo te ostatnie rachunki dotyczą AR 164 TS. Być może ktoś kombinował z podłączeniem części z tego auta?! Przy czym nie miało by to sensu.

    Był bym zapomniał dodać, że prezentuje się bardzo dobrze i podejrzewam, że będzie dużo lepiej.
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 01-12-2010 o 21:36

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iNTELL
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 SW 1,9JTDm, 156 SW 1,9JTD, Spider 3.0 V6, Audi A8 3,7 V8
    Postów
    341

    Domyślnie

    Dzięki wielkie, troszkę mi to rozjaśniło sytuację Nie wiem tylko, czy sterownik, który mam teraz to ten sam co został wysyłany do naprawy/diagnozy czy już nowy z innego auta ??
    najciekawsze jest to, ze w aucie leżały dwa sterowniki silnika, jeden to Bosch Motronic 0 261 200 662, do którego pasuje kostka w nogach pasażera, a drugi to Bosch 0 265 100 042, który ma całkiem inną kostkę, mniej pinów, nie znalazłem w tym aucie takiej kostki, żeby w niego wpiąć (a szukałem długo ), po czym po wpisaniu numerków, google stwierdziło, że takie coś było we fiacie tempra, także na 99% to nie z tego auta. Czy może ktoś wie czy sterownik 0 261 200 662 to Bosch motronic M3.7 ?? Bo według instrukcji serwisowej takowy powinien znaleźć się w tej alfie, a na temat tego co mam, znalazłem tylko tyle, że był montowany w alfie 75, niestety nic więcej mi nie wiadomo.

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar krawat
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 155v6; AR Stelvio Q
    Postów
    1,003

    Domyślnie

    Tego co piszesz nie wiem jeszcze
    Ale!!
    Mówiłeś że masz jakiś czujnik jeszcze na wierzchu.. Wiesz już jaki??

    DOPISZ SPIDERA do posiadanych samochodów Będzie ładnie wyglądało

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    Znalazlem info że ECU 0 261 200 662 były montowane w Lancii Thema 3.0 12v a te miały chyba sterownik Bosch Motronic M1.7.


  8. #18
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iNTELL
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 SW 1,9JTDm, 156 SW 1,9JTD, Spider 3.0 V6, Audi A8 3,7 V8
    Postów
    341

    Domyślnie

    Cytat Napisał michalepwa Zobacz post
    Tego co piszesz nie wiem jeszcze
    Ale!!
    Mówiłeś że masz jakiś czujnik jeszcze na wierzchu.. Wiesz już jaki??

    DOPISZ SPIDERA do posiadanych samochodów Będzie ładnie wyglądało
    Nie wiem jeszcze co to za czujnik, zdjęcie podeślę po tym jak już wyjdę z auta, ale na razie jest to sprawa drugorzędna, dlatego, że co mi po czujniku w momencie gdy silnik nie dostaje paliwa.

    Wedle życzenia spider dopisany

    ---------- Post dodany o godzinie 22:30 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 22:28 ----------

    Cytat Napisał saroo Zobacz post
    Znalazlem info że ECU 0 261 200 662 były montowane w Lancii Thema 3.0 12v a te miały chyba sterownik Bosch Motronic M1.7.
    Tak własnie na tym sterowniku od spodu jest napisane markerem Thema 93 3,0 V6 :/ Niedobrze niedobrze :/ Chętnie dowiem się jaki numer ma sterownik, który potrzebuję.

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    Cytat Napisał iNTELL Zobacz post
    Tak własnie na tym sterowniku od spodu jest napisane markerem Thema 93 3,0 V6 :/ Niedobrze niedobrze :/ Chętnie dowiem się jaki numer ma sterownik, który potrzebuję.
    Wychodzi na to że potrzebujesz sterownika 0 261 203 510


  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iNTELL
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 SW 1,9JTDm, 156 SW 1,9JTD, Spider 3.0 V6, Audi A8 3,7 V8
    Postów
    341

    Domyślnie

    Cytat Napisał saroo Zobacz post
    Wychodzi na to że potrzebujesz sterownika 0 261 203 510
    Dzięki, tylko dorwać taki sterownik to ciężki temat. A nie wiesz jak działa system CODE ?? Czy mogę sobie sterowniki do woli zmieniać i auto powinno odpalić, czy sterownik jest ściśle powiązany z danym CODE i muszę wymieniać sterownik silnika razem z immo ??

Podobne wątki

  1. [146] Brudny dolot/pająk. Boxer
    Utworzone przez Tomakt w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 24-11-2012, 22:06
  2. Manetki, przełącznik zespolony, pająk itd
    Utworzone przez funix w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-04-2009, 20:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory