Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 42

Temat: Przyszłość ALFY ROMEO

  1. #21
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    Cytat Napisał Grzegorz83
    Gdyby Lancii nie było już, to forum tej zacnej marki też by nie było.
    Rozmawiamy o przejęciu Alfy przez FIATa, a nie Lancii która pod jego łapą jest od 1969 roku- tyle samo co Ferrari
    http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
    2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
    2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
    2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
    2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
    2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi

  2. #22
    mick
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Grzegorz83
    W sumie jak chcesz, to zawsze możesz kupić jakąś Alfę 2.0 i spróbować maksymalnie odchudzić. I będziesz miał:
    Cytat Napisał mick
    przyzwoitą dwulitrówke w niezbyt ciężkim nadwoziu.
    masz na myśli ts-a.?
    wybacz ale mam już takiego o nieco mniejszej pojemności i nie uważam że to jest najlepszy wyrób alfy (raczej niewiele ma z alfą wspólnego).
    pewnie zaraz odezwą się głosy że ts to mistrzostwo świata itp, jednak postawmy sprawę jasno - ts jest wyrobem czysto fiatowskim, nieco przez alfe zmodyfikowanym.

    alfa od zawsze słyneła z bardzo dobrych silników podkwadratowych takich jak v6 natomiast ts nijak podkwadratowy nie jest i do osiągów ww silników ich dźwięku, charakterystyki dużo mu brakuje.
    jedyny na rynku, jeszcze dostępny i akceptowalny motor 2.0 to v6 turbo.

    więc może gtv 2.0 v6 :|?:

  3. #23
    Grzegorz83
    Gość

    Domyślnie

    To mi właśnie przeszło przez myśl. Niby GTV to 1,5 tony, ale jakby wyrzucić zbędny balast (ew. zastąpić czymś lżejszym) to pewnie z 200kg można zejść, a może więcej.

  4. #24
    wera
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Grzegorz83
    le jakby wyrzucić zbędny balast (ew. zastąpić czymś lżejszym) to pewnie z 200kg można zejść, a może więcej.
    Chyba jak silnik wywalisz

  5. #25
    zdziba
    Gość

    Domyślnie

    A mnie w zupełności zadawala moja 166 z silnikiem 3.0 Torpeda nie do zastąpienia Cudownie się nią jeżdzi i nie widzę poza nią nic innego Tylko i wyłącznie 166 3.0 24V.!!!!!

  6. #26
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał mick
    alfa od zawsze słyneła z bardzo dobrych silników podkwadratowych takich jak v6 natomiast ts nijak podkwadratowy nie jest i do osiągów ww silników ich dźwięku, charakterystyki dużo mu brakuje.
    Zgadzam się z tym pogladem

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #27
    Emenems
    Gość

    Domyślnie

    patrząc na politykę Fiata, za parę lat, każdy model Alfy będzie wyposażony w Turbosprężarkę

  8. #28
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar AlfaFAN
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Pińczów
    Auto
    Fiat Tempra 1.6&2.0... mam nadzieję, że wkrótce Alfa Romeo...
    Postów
    295

    Domyślnie

    a mnie sie podoba polityka BMW w mpowerach :twisted: czyli wysokie obroty :twisted:
    mozna przez to uzyskac wieksza moc niz przy nizszych obrotach z suszarka :mrgreen:
    "Nie boje się kogoś kto trenował 10000 kopnięć, boje się tego kto 10000 razy trenował jedno kopnięcie..." - Bruce Lee

  9. #29
    mick
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Emenems
    patrząc na politykę Fiata, za parę lat, każdy model Alfy będzie wyposażony w Turbosprężarkę
    myśle że to nie polityka fiata tylko potrzeba osiągnięcia przyzwoitych osiągów samochodów których masa w ostatnim dwudziestoleciu wzrosła o ponad połowe.
    nowe alfy sa cieżkie jak na auta ze sportową duszą i trzeba im aplikować coraz to mocniejsze jednostki także z turbo.

    teoria (zakładam że prawdziwa) mówi że dwukrotny wzrost masy samochodu musi pociągnąć za sobą czterokrotny wrost mocy dla zachowania takich samych przyspieszeń i prędkości max. :|?:
    tak więc 185 KM przy 1500 kg mw w np AR 159 to żadna rewelacja i powód do dumy. 8(((

  10. #30
    AR_33
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał mick
    teoria (zakładam że prawdziwa) mówi że dwukrotny wzrost masy samochodu musi pociągnąć za sobą czterokrotny wrost mocy dla zachowania takich samych przyspieszeń i prędkości max.
    tak więc 185 KM przy 1500 kg mw w np AR 159 to żadna rewelacja i powód do dumy.
    Pozwolę sobie na wtrącenie się w tą ciekawą dyskusję.
    O tuż, nie jest tak do końca jak pisał mick, dobrze zestrojony samochód (cywilny) powinien na każde 10 kg masy posiadać 1 KM lub więcej. Jeżeli stosunek mocy do masy jest wyższy niż 1,3 to możemy już mówić o samochodzie z charakterystyką sportową 8)

Podobne wątki

  1. Nowe modele i plany na przyszłość
    Utworzone przez dewos w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-07-2015, 09:37
  2. Przyszłość Alfy Romeo 2014-2018
    Utworzone przez minusbb w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 59
    Ostatni post / autor: 24-09-2014, 18:14
  3. [GTV] 2.0 V6 TB co warto zrobić, gdzie, plany na przyszłość
    Utworzone przez punkt w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 07-04-2013, 05:43
  4. Alfy Romeo
    Utworzone przez KaKa w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 25-09-2008, 23:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory