Strona 5 z 12 PierwszyPierwszy 123456789101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 119

Temat: Pająk uratowany przed tragiczną śmiercią ;)

  1. #41
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    Cytat Napisał iNTELL Zobacz post
    Dzisiaj dokładnie zdiagnozuję skąd ten czujnik "wyleciał", najgorsze jest to, że obdzwoniłem wszystko dookoła i nigdzie nie ma takiego ECU. W jakich autach montowali jeszcze ten 12 zaworowy silnik ?? Może coś dobiorę, a chodzi głównie o to, że potrzebuję cały zestaw z immo i kluczykiem. Najprawdopodobniej ten komputer który mam, nie jest sparowany z CODE w tym aucie (ktoś wymienił sam ECU). Dziwne jeszcze jest to, że podczas kręcenia kluczykiem nawet na ułamek sekundy CODE się nie zapala - a z tego co wyczytałem powinno.

    Co do korka oleju, to nie jest przypadkiem taki sam jak w większości innych silników alfy ?? Na allegro tego pełno
    Silnik 3.0 12v i Bosch Motronic M3.7.1 występowało tylko w Alfie Spider. Inne przypadki Bosch Motronic M3.7.1 (164 Q4, GTV, Kappa) to już 3.0 24v.


  2. #42
    Użytkownik Znawca Avatar krawat
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 155v6; AR Stelvio Q
    Postów
    1,003

    Domyślnie

    Cytat Napisał saroo Zobacz post
    Silnik 3.0 12v i Bosch Motronic M3.7.1 występowało tylko w Alfie Spider. Inne przypadki Bosch Motronic M3.7.1 (164 Q4, GTV, Kappa) to już 3.0 24v.
    Saroo pewny jesteś na 100%??

  3. #43
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iNTELL
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 SW 1,9JTDm, 156 SW 1,9JTD, Spider 3.0 V6, Audi A8 3,7 V8
    Postów
    341

    Domyślnie

    Cytat Napisał jendriu Zobacz post
    to może tutaj znajdziesz cos pomocnego

    http://www.digital-kaos.co.uk/forums...atabase-82099/
    Dzięki, ale niestety do ECU M3.7.1 nic nie ma

    ---------- Post dodany o godzinie 20:54 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 20:53 ----------

    Cytat Napisał saroo Zobacz post
    Silnik 3.0 12v i Bosch Motronic M3.7.1 występowało tylko w Alfie Spider. Inne przypadki Bosch Motronic M3.7.1 (164 Q4, GTV, Kappa) to już 3.0 24v.
    Pytanie tylko czy ECU od 24V będzie pasować do 12V ?? I czy konieczna będzie zmiana mapy ??

  4. #44
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    wroclaw
    Auto
    166 2.4jtd spider 3,2v6
    Postów
    217

    Domyślnie

    Zadzwoń może pomoge 606134293
    pawel164

  5. #45
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    Cytat Napisał michalepwa Zobacz post
    Saroo pewny jesteś na 100%??
    Pewny oczywiście nie jestem, ale sugerując się tym możliwe że tak jest:
    http://www.dte.com.pl/polish/fs_lista.htm


  6. #46
    Użytkownik Znawca Avatar krawat
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 155v6; AR Stelvio Q
    Postów
    1,003

    Domyślnie

    Cytat Napisał saroo Zobacz post
    Pewny oczywiście nie jestem, ale sugerując się tym możliwe że tak jest:
    http://www.dte.com.pl/polish/fs_lista.htm
    No ja miałem wrażenie że jest inaczej ale myślę że można tego użyć...
    Przy okazji mówię że to fajna stronka ... Przyda się

  7. #47
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iNTELL
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 SW 1,9JTDm, 156 SW 1,9JTD, Spider 3.0 V6, Audi A8 3,7 V8
    Postów
    341

    Domyślnie

    Ten dyndający czujnik o którym była mowa wcześniej to czujnik położenia wałka rozrządu. Bez niego auto musi odpalić więc na razie go nie ruszam

  8. #48
    Użytkownik Znawca Avatar krawat
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 155v6; AR Stelvio Q
    Postów
    1,003

    Domyślnie

    Cytat Napisał iNTELL Zobacz post
    Ten dyndający czujnik o którym była mowa wcześniej to czujnik położenia wałka rozrządu. Bez niego auto musi odpalić więc na razie go nie ruszam
    Bez niego autko nie odpali Nowy 600zł... Dostępność - żadna...
    Generalnie szukaj używki - co też nie jest łatwe. Oczywiscie jesli twoj jest niesprawny.
    Ostatnio edytowane przez krawat ; 03-12-2010 o 07:34

  9. #49
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iNTELL
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 SW 1,9JTDm, 156 SW 1,9JTD, Spider 3.0 V6, Audi A8 3,7 V8
    Postów
    341

    Domyślnie

    Cytat Napisał michalepwa Zobacz post
    Bez niego autko nie odpali Nowy 600zł... Dostępność - żadna...
    Generalnie szukaj używki - co też nie jest łatwe. Oczywiscie jesli twoj jest niesprawny.
    Wczoraj rozmawiałem z gościem, który ma te silniki w małym palcu, do odpalenia potrzebny jest czujnik położenia wału, bez czujnika położenia wałka rozrządu odpala - przetestowane

  10. #50
    Użytkownik Znawca Avatar krawat
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 155v6; AR Stelvio Q
    Postów
    1,003

    Domyślnie

    Cytat Napisał iNTELL Zobacz post
    Wczoraj rozmawiałem z gościem, który ma te silniki w małym palcu, do odpalenia potrzebny jest czujnik położenia wału, bez czujnika położenia wałka rozrządu odpala - przetestowane
    Z Pawłem Olszewskim?? Ja bym dał sobie rękę uciąć że bez niego nie odpali... Byłem tego więcej niż pewny... Ale jak ktoś się zna na 100% to ok.

Podobne wątki

  1. [146] Brudny dolot/pająk. Boxer
    Utworzone przez Tomakt w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 24-11-2012, 22:06
  2. Manetki, przełącznik zespolony, pająk itd
    Utworzone przez funix w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-04-2009, 20:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory