Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: Kontrolka akumulatora.. Zima nasza kochana..

  1. #11
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    Cytat Napisał aquarius01 Zobacz post


    Następny babol - nie prąd tylko NAPIĘCIE - domowymi sposobami nie da się BEZPIECZNIE zmierzyć prądu rozruchu czy obciążenia ciągłego przy włączonych odbiornikach - poczytaj sobie o podstawowych przyrządach pomiarowych i sposobach pomiaru prądu i napięcia a w szczególności na temat pomiaru wysokich prądów rzędu kilkudziesięciu amperów.


    aj mój błąd sorki chodzilo oczywiscie o napięcie. przepraszam
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  2. #12
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Polkowice
    Auto
    Alfa Romeo 33 1.4 ie Alfa Romeo 145 1.4 boxer
    Postów
    179

    Domyślnie

    na mój gust to szczotki w alterantorze padly. A Dokładnie szczotkotrzymacz miałem bardzo podobny problem w mojej 33najpierw zapalał sie kontrolka co jakiś czas poźniej gasła dopiero przy 3000 obr. a na koniec zapaliła sie na stale. Szczotkotrzymacz masz z tyłu dwie śrubki i wyciągasz go koszt nowego ok 20 zł w sklepie

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.5v6 Super 92r.
    Postów
    554

    Domyślnie

    Cytat Napisał aquarius01 Zobacz post
    Jeżeli stary jest w dobrej kondycji wystarczy wymienić prostownik wraz z regulatorem napięcia (to jeden element) i cieszyć się dobrym alternatorem. Prosta, łatwa i wbrew pozorom szybka operacja oczywiście dla kogoś, kto zna się na rzeczy. Powodzenia i nie dawaj się naciągać
    W naszych wynalazkach mostek prostowniczy jest razem z regulatorem i szczotkami?? a nie przypadkiem oddzielnie?? Czy tak jest w bosch-ach bo w Magneti marelli napewno nie.

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar aquarius01
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003
    Postów
    614

    Domyślnie

    Cytat Napisał Michu1 Zobacz post
    Czy tak jest w bosch-ach bo w Magneti marelli napewno nie.
    Zależy od rocznika. Swego czasu naprawiałem Boscha i całość była zintegrowana - mam na myśli prostownik z regulatorem - szczotkotrzymacz to zawsze osobny element ze względu na konstrukcję alternatora. Jak jest w MM nie wiem bo nie miałem do czynienia z ich produktami. Notabene alternatory Boscha i MM są zamienne, więc niech autor wątku kupi jakikolwiek, wyremontuje i będzie miał spokój na jakiś czas.
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003 była AR 145 1.6 TS 1997

  5. #15
    filonq
    Gość

    Domyślnie

    Dziekuje wszystkim za pomoc czekam na paczke z alternatorem i zobaczymy co dalej

Podobne wątki

  1. kontrolka akumulatora
    Utworzone przez Jarek` w dziale 166
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 22-11-2015, 21:40
  2. Zima, Odpalenie przy i -3 i kontrolka ABS
    Utworzone przez 88stasio w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 04-12-2012, 21:52
  3. Kontrolka akumulatora
    Utworzone przez SEBEK w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 11-01-2011, 09:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory