ja mogłem owszem
ale jak ktoś nie wie to mógł zostać wprowadzony w błąd
Sprawdziłem ET (a co to znaczy bo znawcą felg nie jestem) na moich fegach wynosi dokładnie 35 więc chyba w normie. Przód nawet przy max skręcie nie obciera a tył nie mieści się bod błotniki. nawet na tym zdjęciu które wrzuciłem widać nieco przytartą oponę.
1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!
ET35 to minimalne ET przy szerokości felgi J7 - więc jeszcze to masz do sprawdzenia. Widać jak byk na zdjęciu, że koła sterczą za bardzo![]()
No i co teraz z takim fantem zrobić? Usztywnić jakoś tył żeby można było z trzema osobami z tyłu jeździć? w sumie pełny stan w moim aucie to rzadkość ale czasami jest piątka na pokładzie i na nierównościach jest problem ( nawet wciąganie brzucha na dołkach nie pomaga). Znajomy mi poradził podwinięcie rantu nadkola co mi się nie podoba ale podobno niemieckie bolidy tak mają robione. A czy na felgę o szerokości 7.5 cala będzie pasowała opona 215?
1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!
od samego początku każdy pisze :
kup normalne opony 215/45 a nie 225/55
p.s.
pozdrów tego kumpla od podwijania nadkola
http://www.forumsamochodowe.pl/rozmiary/
225/55 ma założyciel tematu, ja mam 225/45 ale to też nie mój wymysł z takimi kupiłem autko. Nie chodziło mi o podwijanie nadkola tylko rantu błotnika(mój błąd) a kolegi nie pozdrowie bo takich wynalazców omijam z daleka jak chcą zrobić krzywdę "Mruczusiowi"
1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!
spoko zdarza się, doczytałem sobie i wiem co jak i do czego i z czym się je. dzięki bocian
1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!