Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Centralka

  1. #1
    alien4
    Gość

    Domyślnie Centralka

    Witam
    Mam problem z centralką w swoim aucie, jakiś czas temu wymieniłem baterie w pilocie i przy wyrzucaniu starej obejrzałem sobie ją i zdaje mi się że widniał na niej napis 27A (głowy nie dam uciąć). Na tej nowej jest napis 23A. Problem polega na tym, ze przez jakiś miesiąc było OK a teraz jak rano idę do auta z domu, auto stoi na parkingu, pstrykane przycisk otwierania (A z falami) i auto sie otwiera, co prawda z bliska ale się otwiera. Jak już zajadę do pracy a trwa to nie więcej niż 10 min. To nie mogę zamknąć auta... Jedynie po wejściu do środka, lub włożeniu reki do środka zamyka się, i otwiera po chwili bo mam nie zamknięte drzwi. Pytanie jest akie czy ktoś nie ma też pilota tego rodzaju i jesli ma czy używa w nim baterii 27A czy 23A?

  2. #2
    fabick
    Gość

    Domyślnie

    Ja nie mam takiego pilota ale o bateriach coś tam wiem. 23A i 27A mają to samo napięcie, ale różni je rozmiar, pojemność oraz prądy rozładowania (czyli w wolnym tłumaczeniu dają nieco inną "moc"), tak więc w układach wymagających w miarę stabilnych parametrów mogą dawać różny efekt

  3. #3
    alien4
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki za odpowiedź, z tego co sie doczytałem to szerokość mają tą samą, tylko obwód inny, może nie zauważyłem tego przy doborze w sklepie jak i "mocy". Pytanie jest takie czy jak mi sie przewidziało i teraz włożę tam 27A to czy w ten sposób nie uszkodzę pilota? Nie znam się zbytnio na elektryce, ale liczby większe dlatego boję się żeby coś się nie "przeciążyło"

  4. #4
    fabick
    Gość

    Domyślnie

    No tutaj akurat jest odwrotnie. 27A jest mniejsza i "słabsza" od 23A więc najwyżej nie będzie działać i tyle

  5. #5
    Kabar
    Gość

    Domyślnie

    Zmień baterię na nową, ale tym razem jakąś firmową - Duracell, Energizer, Toshiba itp.

    To co masz to chińska bateryjka, może po prostu już nie trzyma napięcia.

  6. #6
    alien4
    Gość

    Domyślnie

    Jeszcze sprawdziłem dla pewności napięcie i wszystko gra jest powyżej 12 V minimalnie, jak kliknę spada i jak puszcze wraca szybko do stanu początkowego. Coś dziwnego się dzieje ponieważ siedząc w aucie działa za każdym razem. Mogę go przysłonić itd i działa. Przyłożyłem go tez do szyby siedząc w środku i celując na zewnątrz - wszystko ok działa, jak tylko wyszedłem i przyłożyłem go do tej samej szyby w tym samym miejscu tylko stojąc na zewnątrz to zero reakcji... To chyba nie wina baterii no chyba ze ta "mocniejsza" rozkodowała czy tez rozstroiła pilot.

    PS: Tak jak by szyby i karoseria była barierą nie do przejścia dla sygnału pilota.
    Ostatnio edytowane przez alien4 ; 13-12-2010 o 13:06

  7. #7
    Kabar
    Gość

    Domyślnie

    Do ilu spada? Może po prostu ma za małą moc żeby sygnał przebił się przez szyby. Skoro działa w środku to znaczy że nic nie jest "rozkodowane".

    Zmień tą baterię.
    Ostatnio edytowane przez Kabar ; 13-12-2010 o 13:30

Podobne wątki

  1. [MiTo] Centralka Aii Bag-u.
    Utworzone przez yanosh w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-12-2014, 10:39
  2. Centralka w 147
    Utworzone przez arturw22 w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 11-12-2011, 19:36
  3. centralka air bag
    Utworzone przez bugan3 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 10-01-2011, 23:11
  4. Centralka wtrysku.
    Utworzone przez Matt21 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-01-2010, 21:38
  5. [166] Centralka Air Bag
    Utworzone przez krzysiek w dziale 166
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 30-09-2008, 10:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory