Strona 7 z 12 PierwszyPierwszy 123456789101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 119

Temat: Pająk uratowany przed tragiczną śmiercią ;)

  1. #61
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iNTELL
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 SW 1,9JTDm, 156 SW 1,9JTD, Spider 3.0 V6, Audi A8 3,7 V8
    Postów
    341

    Domyślnie

    Rzeczoznawca był, fotki porobił, dał pozwolenie na grzebanie, więc dzisiaj pracowity wieczór

  2. #62
    Użytkownik Znawca Avatar krawat
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 155v6; AR Stelvio Q
    Postów
    1,003

    Domyślnie

    Cytat Napisał iNTELL Zobacz post
    Rzeczoznawca był, fotki porobił, dał pozwolenie na grzebanie, więc dzisiaj pracowity wieczór
    No grzeb grzeb i się chwal... Sukcesów dzisiaj

  3. #63
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iNTELL
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 SW 1,9JTDm, 156 SW 1,9JTD, Spider 3.0 V6, Audi A8 3,7 V8
    Postów
    341

    Domyślnie

    Więc tak panowie, po kolei:

    Mając nowe ECU wraz z immo oraz kluczykiem i stacyjką oraz nowy czujnik położenia wałka rozrządu zabrałem się do pracy.

    Jako pierwsze podpiąłem immo i po przekręceniu stacyjki zapaliła się kontrolka CODE, na poprzednim immo nawet nie mrygnęła, więc już jakiś postęp

    Zdjąłem cewkę immobilisera wsadziłem w nią nowy kluczyk jednak CODE nie chciało zniknąć, po chwili myślenia stwierdziłem ze bez ECU kontrolka CODE nie zniknie.

    Zanim zabrałem się za podpinanie ECU zamontowałem nowy czujnik położenia wałka rozrządu oraz przykręciłem na miejsce pierwszą rurę od kolektora dolotowego.

    Następnie ECU, aby nie uszkodzić nowego komputera stwierdziłem, że przetrzepie całą instalacje by upewnić się, że wszystkie połączenia są ok. Okazało się, że w serwisie u szwabów coś kombinowali z wiązką i kabelki były pozamieniane we wtyczce od ECU oraz stan wtyczki wołał o pomste do nieba, przy delikatnym pociągnięciu za wtyczke powypadały częściowo piny

    Na szczęście byłem przezorny i powiedziałem gościowi od którego kupiłem komputer, żeby uciął mi wtyczkę wraz z 20cm odcinkiem wiązki. Po prawie dwugodzinnym lutowaniu wiązka została ogarnięta, pierwsze podpięcie kompa, przekręcam kluczyk, CODE nie gaśnie, silnik jak chechłał tak chechłał.

    Myślę ECU pewnie nie ma napięcia, szybka kontrola przekaźników 41, 42 oraz 12, jeden był uszkodzony, po wymianie CODE zgasło, czyli kolejny postęp, ale silnik dalej chechła...

    Mierzę napięcie na pompie paliwa - jest

    Odpinam przewody paliwowe przy silniku, kręce kręce, suchutko ...

    Po lekkiej walce z zakrętką pompy paliwa moim oczom ukazał się taki oto widok:



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us

    Wszystkie simmeringi przy pompie paliwa rozpuściły się, zatykając pompę oraz blokując ją.

    Nie miałem ochoty czekać na nową pompę kilku dni, pojechałem do kumpla po pompe paliwa od fiata punto 1,4 turbo, które skasował, przełożyłem sam moduł pompki wywalając sitko ze starej pompy od spidera (było całe zatkane rozpuszczoną gumą).

    Przekręcam kluczyk z wężyków poleciało paliwo. Podpiąłem wężyki, kręcę ...
    chłe chłe chłe chłe, chłe chłe chłe brr chłe brrr chłe brrrrrrrrrrrrrrrr Ruszył i moje uszy zostały uraczone dźwiękiem traktora Nie wiem jak duża jest dziura w tłumiku lub na łączu elastycznym, ale brzmi to jakby w ogóle tłumika nie miał

    Najważniejsze, że odpalił, jestem mega szczęśliwy Ogromne dzięki chłopaki za pomoc

    Teraz będę się zajmował, tapicerką, lakierem itp, oczywiście wszystko będę opisywał w tym temacie.

    PS. Posiada ktoś może uszkodzoną pompę paliwa do GTV lub 164 ?? potrzebuje samą obudowę z simmeringami
    Ostatnio edytowane przez iNTELL ; 13-12-2010 o 23:26

  4. #64
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Zwol4
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kłodawa
    Auto
    156 1.8 TS
    Postów
    448

    Domyślnie

    Brawo!!
    Śledzę ten wątek od początku i jestem pełen podziwu. Gratulacje!
    Powodzenia w dalszym doprowadzniu alfki do ładu. Odpaliła jest super, wydech poskładasz (jesli będzie potrzeba to przyspawasz jesli bedzie mozliwosc) i mozesz smigać ;D
    Była : 146 1.6Ts 97r (2006-2011)
    Jest : 156 1.8Ts (2010 - ?)
    146Ti 2.0Ts (2013 - 2016)

  5. #65
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar zulek1986
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Bystrzyca Kłodzka, Londyn
    Auto
    Alfa 156 1.9JTD 2004r oraz Volvo S90 2017
    Postów
    327

    Domyślnie

    Kurcze jestem pod wrażeniem Twoich prac Naprawdę wszystko to jest imponujące, ile zacięcia, pracy i serca wkładasz w to autko śledzę ten temat od samego początku i czekam na dalsze wiadomości odnośnie Twoich prac Pozdrawiam.

  6. #66
    Użytkownik Romeo Avatar Barus91
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie / Wrocław
    Auto
    BYŁO: 12xAR BĘDZIE: numer 13 :)
    Postów
    1,984

    Domyślnie

    Podziwiam za zapał

  7. #67
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar robertos_xyz
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Konin / Kramsk
    Auto
    Alfa 156 2.5v6
    Postów
    37

    Domyślnie

    Tylko pogratulować zapału ... W sumie to dość szybko uporałeś się z uruchomieniem fury ...
    Czekamy na dalsze postępy prac.

  8. #68
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iNTELL
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 SW 1,9JTDm, 156 SW 1,9JTD, Spider 3.0 V6, Audi A8 3,7 V8
    Postów
    341

    Domyślnie

    Dzięki panowie za słowa uznania Dzisiaj, chciałem na chwilę wyjechać pojeździć dookoła domu, poskładałem auto do kupy, po czym okazało się, że hamulce nie działają, także następna rzecz do roboty

  9. #69
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iNTELL
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 SW 1,9JTDm, 156 SW 1,9JTD, Spider 3.0 V6, Audi A8 3,7 V8
    Postów
    341

    Domyślnie

    Hamulce zrobione, zalałem płyn bo było pusto, odpowietrzyłem, hamuje wycieków nie stwierdziłem Wyjechałem polatać trochę, ale przy powrocie do garażu się zakopałem i było trochę przerzucania łopatą

    Mała fotka z zakopania



    Narobiłem sobie tylko przyszłościowy problem, mianowicie przesadziłem z dokręcaniem jednego odpowietrznika i ... urwał się. Ma ktoś jakiś patent jak to teraz wykręcić ??

  10. #70
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar robertos_xyz
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Konin / Kramsk
    Auto
    Alfa 156 2.5v6
    Postów
    37

    Domyślnie

    Cytat Napisał iNTELL Zobacz post
    Narobiłem sobie tylko przyszłościowy problem, mianowicie przesadziłem z dokręcaniem jednego odpowietrznika i ... urwał się. Ma ktoś jakiś patent jak to teraz wykręcić ??
    Są takie wykrętaki http://allegro.pl/wykretaki-wykretak...356658961.html , powinien dać radę.
    Kiedyś też musiałem rozwiercać i gwintować na większy rozmiar.

Podobne wątki

  1. [146] Brudny dolot/pająk. Boxer
    Utworzone przez Tomakt w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 24-11-2012, 22:06
  2. Manetki, przełącznik zespolony, pająk itd
    Utworzone przez funix w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-04-2009, 20:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory