Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: Problem z dużym spalaniem 1.9 JTD

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    No nie wiem, ale przy takim składzie mieszanki to z tyłu byś chyba miał komin elektrowni.

    Sprawdź poziom oleju w silniku, ale przy takich przeciekach to chyba bagnetem by wypadał ten ON.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_n5
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR147 1.9jtd16v, AR 159 1.9jtdm 8v
    Postów
    866

    Domyślnie

    Cytat Napisał kuris Zobacz post
    ja dziś zapiołęm kompa u pomiar z przepływki jest taki ze do 3tys obrotów ilość powietrza żądanego a mierzonego się pokrywa a po wyżej 3 tys żądanego 1200 a mierzonego 800. co teraz przepływaka czy gdzieś ciągnie lewe powietrze ??
    a czy po chwili to 800 nie dąży do 1200?bo jeżeli tak to chyba tak powinno być,u mnie tak było nawet na nowej przepływce.Na forum koledzy wrzucali swoje logi i też tak mieli.

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kuris
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Żywiec
    Auto
    156 SW 1,9JTD / 146 1,6 Boxer
    Postów
    459

    Domyślnie

    jest tak ze termostat mam nowy pomiar robiłem na postoju gazując auto, auto nie puszcza nawet małego dymku czy to czarnego czy białego nawet przy butowaniu. poprostu powoli wciskałem gaz i patrzyłem czy równo idą ze sobą te dwa pomiary i przy 3tys sie rozjechały. chyba ze trzeba to robić pod obciążeniem podczas jazdy??

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_n5
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR147 1.9jtd16v, AR 159 1.9jtdm 8v
    Postów
    866

    Domyślnie

    Cytat Napisał kuris Zobacz post
    jest tak ze termostat mam nowy pomiar robiłem na postoju gazując auto, auto nie puszcza nawet małego dymku czy to czarnego czy białego nawet przy butowaniu. poprostu powoli wciskałem gaz i patrzyłem czy równo idą ze sobą te dwa pomiary i przy 3tys sie rozjechały. chyba ze trzeba to robić pod obciążeniem podczas jazdy??
    chyba mnie nie zrozumiałeś,najlepiej zrób wykres.Chyba te opóżnienia miedzy mierzonym a wymaganym są stąd że turbina musi się rozkręcić żeby mogła zassać do wymaganego przepływu czyli do 1200

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kuris
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Żywiec
    Auto
    156 SW 1,9JTD / 146 1,6 Boxer
    Postów
    459

    Domyślnie

    ja znajde chwile wolnego czasu to po robię i wkleje

Podobne wątki

  1. [146] 1.6 t spark problem z dużym spalaniem i emisją spalin
    Utworzone przez manko w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 11-06-2015, 21:33
  2. 1.9 jtd 115 km - problem ze spalaniem
    Utworzone przez dawidkarim w dziale 156
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 30-12-2014, 17:38
  3. Problem z dużym spalaniem i nie tylko.
    Utworzone przez Kamelon147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 17-02-2013, 20:17
  4. 147 problem ze spalaniem
    Utworzone przez gizu w dziale 147
    Odpowiedzi: 54
    Ostatni post / autor: 19-04-2011, 09:41
  5. [145] mam problem ze spalaniem
    Utworzone przez dstas w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 28-12-2007, 13:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory