Strona 8 z 44 PierwszyPierwszy 123456789101112131415161718 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 437

Temat: www.cinsoft.pl

  1. #71
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar beligistino
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Zduńska Wola
    Auto
    Była...Alfa Romeo 147 jtd 8v 115KM 2002r Distinctive
    Postów
    214

    Domyślnie

    Sorky że się tak wetnę w twemat ale czytam i czytam ... i czytam i dostałem małej chcicy na małą podwyżkę mocy , mówię oczywiście narazie o podstawowej/pierwszej modyfikacji ale tak po zimie bardzo chętnie skontaktuję się z kolegą Cinkiem i umówię się na wizytę, jeśli będzie taka możliwość.

  2. #72
    ViP Rowerzysta Avatar b.piotrus
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Otmuchów
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD, Mazda CX-7 2,3
    Postów
    402

    Domyślnie

    U mnie pierwsze dane o spalaniu, wcześniej się nie dało, bo nie litrażowałem- nie było za bardzo sensu teraz już trochę "ochłonołem" chociaż ciągotki do depnięcia w podłogę pomimo stanu dróg nadal są No więc, w tamtym roku w okresie październik-grudzień spalanie na poziomie 7,15, w tym roku w grudniu na dystansie ponad 400km- jazda mieszana, do tego kilkukrotne niegaszenie silnika na postoju w celu utrzymania temperatury wnętrza(wyjazd z zona na małe zakupy- żona do sklepu a ja grzałem samochód) i przy tym wszystkim wyszło mi średnio 6,9 - czyli chyba dobrze
    Alfa Romeo GT 1,9JTD, Mazda CX-7 2,3,

  3. #73
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał b.piotrus Zobacz post
    U mnie pierwsze dane o spalaniu, wcześniej się nie dało, bo nie litrażowałem- nie było za bardzo sensu teraz już trochę "ochłonołem" chociaż ciągotki do depnięcia w podłogę pomimo stanu dróg nadal są No więc, w tamtym roku w okresie październik-grudzień spalanie na poziomie 7,15, w tym roku w grudniu na dystansie ponad 400km- jazda mieszana, do tego kilkukrotne niegaszenie silnika na postoju w celu utrzymania temperatury wnętrza(wyjazd z zona na małe zakupy- żona do sklepu a ja grzałem samochód) i przy tym wszystkim wyszło mi średnio 6,9 - czyli chyba dobrze

    Spalanie bardzo fajne jak na 5garów i obecne warunki pogodowe. Może dziś skończę inne CF2 - troszkę mocniejsze niż Twoje

    A tu przykład 1.9mjtd 16v po usunięciu EGR i DPF oraz remapie (auto ma 200kkm przelotu).
    1.9mjtd 16v

    Pozdrawiam
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  4. #74
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Bardzo fajny wykres, w zupełności by mnie takie parametry zadowoliły

    Moje pytanie Jaka jest różnica w tych sprzęgłach z 159 1,9 a 147 1,9 ? Skoro one może wytrzymać okolice 450 NM i czy jest zamienne ?

  5. #75
    adamx8
    Gość

    Domyślnie

    A tu przykład 1.9mjtd 16v po usunięciu EGR i DPF oraz remapie (auto ma 200kkm przelotu).
    1.9mjtd 16v

    Pozdrawiam[/QUOTE]

    Pierwsze wrażenia z jazdy bezcenne , jedzie naprawdę super.Autko ciągnie równo praktycznie od dołu jak na razie nie mam gdzie wypróbować pełnej mocy ze względu na porę roku.Co do spalania to wg. kompa, spadło o około 1 litr. Pozdrawiam

  6. #76
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Fajnie bo od 3300 rpm do samego końca auto idzie mocą

  7. #77
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Pisałem w innym wątku,piszę i tu: naprawdę ładny wykres,krzywa momentu imponująca jak na niewielkie turbo.

    Kolin-na przełomie stycznia/lutego robie cooler i dolot i poprawke softu to wreszcie można będzie się przekonać czy 200Km da rady czy nie na ori turbo.Silnik zdrowy,świerzy (88tyś) i należycie dbany,podobnie turbo więc mam nadzieje ,że zbliżę sie do tych 200KM i to bardzo.Ciekawe czy ktoś robił juz taki patent na samym coolerze,dolocie i sofcie??

    Edit: znalazłem na necie taki wykres:



    Podejżewam ,że to wykres autka właśnie po coolerze i dolocie,może wydechu.Całkiem fajnie wyszło,hamownia maha więc raczej wynik realny.
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 17-12-2010 o 20:31

  8. #78
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kolin Zobacz post
    Bardzo fajny wykres, w zupełności by mnie takie parametry zadowoliły

    Moje pytanie Jaka jest różnica w tych sprzęgłach z 159 1,9 a 147 1,9 ? Skoro one może wytrzymać okolice 450 NM i czy jest zamienne ?
    Średnica, 159 ze względu na skrzynię ma 240mm a 147/156 z 1.9 mają 235. Wsadzic większego do 156/147 się nie da.

    Pozdro

    ---------- Post dodany o godzinie 22:04 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 22:00 ----------

    Zbliżenie się do 200ps w 150tce jest bardzo realne, trudniej w 140tce niestety.
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  9. #79
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Ryba a w dolocie co chcesz zrobić ? Bo ja tam sensu ingerencji nie widzę typu stożki itp.

    Cytat Napisał cinek_ Zobacz post
    Średnica, 159 ze względu na skrzynię ma 240mm a 147/156 z 1.9 mają 235. Wsadzic większego do 156/147 się nie da.

    Pozdro

    ---------- Post dodany o godzinie 22:04 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 22:00 ----------

    Zbliżenie się do 200ps w 150tce jest bardzo realne, trudniej w 140tce niestety.
    Dobrze wiedzieć bo jestem na etapie szukania nowego sprzęgła i o dziwo sprzedawcy oferują 240mm do 140 stek.

    Możesz polecić jakieś Oemowe sprzęgło, jakiś link, allegro czy inny sklep.

  10. #80
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    A tu jeszcze ciepłe z dziś 1.9 MJTD 8V 120ps po usunięciu EGRa, DPFu i remapie: wykres

    oraz chyba najmocniejsze znane mi 2.4 JTD CF2 136ps po modach:
    - wydech przelotowy
    - cooler frontowy
    - wtryski 068
    - nowe ori turbo
    - nowe mocne sprzęgło i dwumas
    - przegląd motoru, regulacja zaworów
    A tu wykres

    Przelot auta prawie 300kkm. Boost 1,3b, rail 1420. Przypomnę turbo ze zmienną geo bez sterowania podciśnieniem - zrobienie takich kresek trwało dwa dni (w środę hamowane auto po modach z seryjnym softem i pierwsze strojenia po których auto umarło po naprawie CRa dziś wynik finalny). Powyzszy wynik jest przy zachowaniu akceptowalnego dymienia górą.

    Pozdro
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

Podobne wątki

  1. Chiptuning - cinsoft
    Utworzone przez Maydrax w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 02-11-2015, 22:22
  2. Moja przygoda z CINSOFT
    Utworzone przez KULI w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 15:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory