jednak chyba przemęczę się po angielsku![]()
jednak chyba przemęczę się po angielsku![]()
Sprawdź oporność powinna wynosić 486-594 ohm przy 20 st. C.Więcej danych nie ma,zawsze zostaje podłączenie pod komputer
witam ja mialem ten sam problem i to miesiac niecaly po zakupie,jak jechalem do pracy na rano.Wyczysc dobrze przekaznik od pompy a przy okazji i pozostale to ci pomoze chyba ze tak jak koledzy podpowiadaja ze to cos innego.
ok dzieki![]()
Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 18-12-2010 o 17:41
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Tam są bodajże trzy przekaźniki.Jeden jest główny do zasilania reszty.Następny jest od pompy a kolejny od cewek.Jeśli ten główny nie zadziała to nie będzie ani wtrysku ani iskry.Trzeba je przeczyścić i sprawdzić bezpieczniki które są z nimi powiązane![]()
Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992
I wszystkie są czerwone
w tym problem że są łącznie 4 przekaźniki koło akumulatora i wszystkie w metalowe i szare wszystkie takie same.
Tak myślałem że są cztery.Dawno temu to było jak z tym walczyłemWięc tak:jeden jest główny co załącza wszystkie trzy.Drugi jest od pompy paliwa trzeci od układu zapłonu a czwarty z wtryskami bodajże jest powiązany.Jakoś tak będzie
![]()
Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992
I wszystkie są czerwone
czyli dobrze kombinowałem wychodzi ze jednak przekaźniki szlak trafiłdzieki koledzy
![]()
Mała poprawka.Gdzieś wynalazłem bodajże w manualu opis poszczególnych przekaźników.Więc tak:
1.przekaźnik pompy paliwa
2.przekaźnik główny
3.przekaźnik wariatora
4.przekaźnik serwisowy
Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992
I wszystkie są czerwone