Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Temat: Prosze o sprawdzenie wygresów

  1. #1
    viruskill
    Gość

    Angry Prosze o sprawdzenie wygresów

    Proszę o sprawdzenie tych wykresów i o waszą opinię notorycznie przy wcisnieciu pedału gazu do podłogi wyskakuje błąd p0101 :/

    ostatnie sprawdzic.csv


  2. #2
    tomek_murawski
    Gość

    Domyślnie

    P0101 błąd przepływomierza, a więc do wymiany niestety... Ja też tak mam...

    ---------- Post dodany o godzinie 18:39 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 18:36 ----------

    Sorki za pytanie, ale gdzie tam był "gaz do podłogi" Skoro najwiękdzy wykres widziałem nieco ponad 3 tysie obrotów?

    ---------- Post dodany o godzinie 18:42 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 18:39 ----------

    Drugie pytanie, czy auto było podpiętę do diangostyki na rozgrzanym silniku? Bo temp jest niska, co może świadczyć o uszkodzeniu termostatu bądź czujnika?

    ---------- Post dodany o godzinie 18:43 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 18:42 ----------

    3. Ciśnienie paliwa wydaje się równomierne

    ---------- Post dodany o godzinie 18:44 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 18:43 ----------

    3. Ciśnienie paliwa wydaje się równomierne

  3. #3
    viruskill
    Gość

    Domyślnie

    Witam pedał do podłogi to znaczy że nie do odcinki a od 1800 rpm w podłogę. przepływke jutro wsadzę inna. Tak termostat mam sprawny ale auto i tak nic nie chce grzać :/ jak wsiadam do starego opla kadeta 1986 rok 1.6D i ujadę dosłownie 2 km jest już cieplutko tutaj jadąc do pracy staram się trzymać go w okolicach 2000 rpm żeby po 5 km leciało letnie powietrze :/ będę montował podgrzewacz z 1.9 dci leży sobie w bagażniku i dodam że jeszcze w zimie nie udało mi się żeby ciepłą wodę puściło na chłodnicę. pozdrawiam

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar Kali_33
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 2.0TS 1997
    Postów
    1,526

    Domyślnie

    Cytat Napisał viruskill Zobacz post
    Witam pedał do podłogi to znaczy że nie do odcinki a od 1800 rpm w podłogę. przepływke jutro wsadzę inna. Tak termostat mam sprawny ale auto i tak nic nie chce grzać :/ jak wsiadam do starego opla kadeta 1986 rok 1.6D i ujadę dosłownie 2 km jest już cieplutko tutaj jadąc do pracy staram się trzymać go w okolicach 2000 rpm żeby po 5 km leciało letnie powietrze :/ będę montował podgrzewacz z 1.9 dci leży sobie w bagażniku i dodam że jeszcze w zimie nie udało mi się żeby ciepłą wodę puściło na chłodnicę. pozdrawiam
    termostat jest ok., po 10 min. temp. wzrosła o 30*C co przy obecnych mrozach jest dobrym wynikiem, u mnie w ogóle silnik nie chce się grzać powyżej 70*C na wskaźniku jak go nie przycisnę. Dobra rada - żeby szybciej leciało ciepełko przekręć gałkę na odmrażanie szyby.
    Na moje coś masz nie tak z dolotem bo turbo kiepsko pompuje, ale być może to wina przepływki, sprawdź na wszelki wypadek czy nie masz gdzieś nieszczelności.

  5. #5
    tomek_murawski
    Gość

    Domyślnie

    A ja dodam tylko dwie kwestie, zakryjcie sobie chłodniece jakimś czymś jesśli nie przemierzacie długich dystansów, to zawsze pomoże uzyskać większą temperaturę, i oczywiście nie brać odrazu gorącego nawiewu... Po drugie w naszych Bellach wskaźnik oszukuje... Sprawdźcie sobie po podłączeniu do kompa jaką pokazuje temp, a jak jest na wskaźniku.

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar Kali_33
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 2.0TS 1997
    Postów
    1,526

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomek_murawski Zobacz post
    A ja dodam tylko dwie kwestie, zakryjcie sobie chłodniece jakimś czymś jesśli nie przemierzacie długich dystansów, to zawsze pomoże uzyskać większą temperaturę, i oczywiście nie brać odrazu gorącego nawiewu...
    poważnie mówisz??? to przecież nie polonez :-)

  7. #7
    tomek_murawski
    Gość

    Domyślnie

    Kali, ja nie żartuje. MAm zaślepkę EGR i grzanie jak to w dizelku kiepawe, ale tak zrobiłem i jest lepiej, nawet stwierdę dużo lepiej. Podobno jak pokonuje się ddddłłłługie trasy to szkodzi, ale jednak przy minus 15 po kilku kilometrach jest wśrodku naorawdę ok, i silnik napewno się nie przegrzeje, także polecam.

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał viruskill Zobacz post
    Proszę o sprawdzenie tych wykresów i o waszą opinię notorycznie przy wcisnieciu pedału gazu do podłogi wyskakuje błąd p0101 :/

    ostatnie sprawdzic.csv

    na moje , przy szybkim dodaniu gazu turbo nie robi właściwego ciśnienia i przepływka wywala błąd ,
    egr zaślepiony masz ? może po prostu za powoli reaguje na zamknięcie
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  9. #9
    viruskill
    Gość

    Domyślnie

    niewiem jak z nieszczelnością ale to sprawdzę po niedzieli ma być cieplej zmieniłem przepływkę na inna i tak samo się dzieje wiec to nie wina przepływki a czegoś innego sprawdzę nieszczelności i zobaczę co dalej robić :/ chłodnicę mam zasłoniętą jakie jeszcze pomiary zrobić żeby coś można było stwierdzić ? Dodam że po 9 tyś km na oleju shell Helix 10w40 nie wziął oleju. Czy ten błąd może mieć przyczynę w nieszczelności za turbiną - kolektor ssący? i ten błąd wyskakuje przy większym obciążeniu czyli od 2000 -3000 rpm na np 4 biegu i pedale w podłodze. jak się jeździ spokojnie to niewystępuje.

  10. #10
    Użytkownik Znawca Avatar Kali_33
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 2.0TS 1997
    Postów
    1,526

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomek_murawski Zobacz post
    Kali, ja nie żartuje. MAm zaślepkę EGR i grzanie jak to w dizelku kiepawe, ale tak zrobiłem i jest lepiej, nawet stwierdę dużo lepiej. Podobno jak pokonuje się ddddłłłługie trasy to szkodzi, ale jednak przy minus 15 po kilku kilometrach jest wśrodku naorawdę ok, i silnik napewno się nie przegrzeje, także polecam.
    przecież termostat i tak nie puszcza obiegu wody na chłodnicę jak silnik jest zimny, więc albo masz walnięty termostat albo ci się wydaje :-)

Podobne wątki

  1. Sprawdzenie VIN
    Utworzone przez czarek145 w dziale 147
    Odpowiedzi: 106
    Ostatni post / autor: 09-07-2018, 13:56
  2. Prosze o sprawdzenie Alfy w Busku Zdroju
    Utworzone przez Piwcok23 w dziale Świętokrzyskie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-12-2015, 00:20
  3. Prosze o sprawdzenie logów...
    Utworzone przez peenbe w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 25-05-2011, 18:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory