Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: kierownica wielofunkcyjn- potrzebny schemat podłączenia

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar liked
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Chorzów
    Auto
    AR BRERA 2006 2,4 jtdm
    Postów
    320

    Domyślnie kierownica wielofunkcyjn- potrzebny schemat podłączenia

    może jakaś dobra dusza podeśle mi jakiś schemat kabelków do radia? Chciałbym podłączyć kierownicę wielofunkcyjną i łudziłem się że nie będzie z tym problemu, ale ktoś wsadził już swoje paluchy pod deskę i zrobił dziwną rzeźbę z kabli, taki mam niestety widok: http://img718.imageshack.us/img718/7...1210192201.jpg
    jak się domyślam żółto-zielona kostka jest z kierownicy właśnie? to jedyne wolne kabelki jakie tam są. jeśli ktoś by mi mógł fizycznie opisać który od czego jest, też byłbym wdzięczny chyba że jest już jakiś podobny post? w takim razie sorki, wpisywałem w wyszukiwarce różne interesujące mnie frazy, ale nic nie znalazłem

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar Gopcio
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115KM 2002r
    Postów
    841

    Domyślnie

    żółta wtyczka jest to wyjście na wzmacniacz, zielona z tego co dziś zauważyłem to od kierownicy jutro zrobię fotki jakie kabelki do zielonej
    Było AR 145 Boxer 1,6 ---> Blu Inca AR 147 JTD 1,9 115KM +

  3. #3
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    http://forum.alfapomorze.pl/viewtopic.php?t=7099
    http://www.alfaowner.com/Forum/ice-a...-controls.html

    ja aktualnie podłączyłem radio na stole wraz ze sterowaniem ..trochę się zdziwiłem że nie potrzebna jest magistrala CAN tak jak np. w alfie 147.
    Ale w dalszym ciągu mam problem w podłączeniu navigatora do sterowania z kierownicy.Wychodzi na to że zwykłe radia sterowane są 3 kablami masa RC-A
    RC-B na zasadzie różnicy napięcia..drabinka rezystorowa , a navigator czyli
    TravelPilot RNS4 sterowany jest dwoma kabelkami..masa i impulsy TTL.
    Moje pytanie...czy ktoś z kolegów ma NAVIGATORA i mógłby zrobić zdjęcie
    zielonej kostki mini iso...czy istnieje jakiś fabryczny interface w alfie który zmienia sposób sterowania tym radiem ???

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Gopcio
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115KM 2002r
    Postów
    841

    Domyślnie

    a jeszcze mam takie pyt czy wszystkie radia w Alfach nie mają pinów do tej żółtej wtyczki ?
    Było AR 145 Boxer 1,6 ---> Blu Inca AR 147 JTD 1,9 115KM +

  5. #5
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    Cytat Napisał Gopcio Zobacz post
    a jeszcze mam takie pyt czy wszystkie radia w Alfach nie mają pinów do tej żółtej wtyczki ?

    nie , nie wszystkie

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar Gopcio
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Dąbrowa Górnicza
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115KM 2002r
    Postów
    841

    Domyślnie

    to domyślam sie ze takowe wyjście maja radia z Systemem BOSE ?
    Było AR 145 Boxer 1,6 ---> Blu Inca AR 147 JTD 1,9 115KM +

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar liked
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Chorzów
    Auto
    AR BRERA 2006 2,4 jtdm
    Postów
    320

    Domyślnie

    ja aktualnie podłączyłem radio na stole wraz ze sterowaniem ..trochę się zdziwiłem że nie potrzebna jest magistrala CAN tak jak np. w alfie 147.
    Ale w dalszym ciągu mam problem w podłączeniu navigatora do sterowania z kierownicy.Wychodzi na to że zwykłe radia sterowane są 3 kablami masa RC-A
    RC-B na zasadzie różnicy napięcia..drabinka rezystorowa , a navigator czyli
    TravelPilot RNS4 sterowany jest dwoma kabelkami..masa i impulsy TTL.
    Moje pytanie...czy ktoś z kolegów ma NAVIGATORA i mógłby zrobić zdjęcie
    zielonej kostki mini iso...czy istnieje jakiś fabryczny interface w alfie który zmienia sposób sterowania tym radiem ???[/QUOTE]

    masakra jakaś wielkie dzięki, na pewno wykorzystam podrzucone materiały, zastanawiam sie tylko po jaką cholerę ktoś poodcinał przewody od żółtej kostki, a fioletowy wpiął pod kostkę z radia, podejrzewam że chodziło o zasilanie podświetlenia, ale nie zabrałem się za to jeszcze, trochę brak czasu i chęci na kombinowanie bez opisu

Podobne wątki

  1. Schemat podłączenia cewek
    Utworzone przez z4boj4d w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-09-2013, 08:49
  2. Potrzebny schemat podłączenia liczników
    Utworzone przez Szefciu w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 30-09-2012, 20:14
  3. Potrzebny schemat podłączenia kostek radia
    Utworzone przez camil76 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-04-2012, 15:03
  4. [164] Immobiliser - schemat podłączenia
    Utworzone przez Rafał w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-02-2010, 10:12
  5. [33] potrzebny schemat podłączenia układu AR 33 1.7 16V
    Utworzone przez JaśnieWaćPan w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-02-2010, 23:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory