Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 25 z 25

Temat: Prosze o sprawdzenie wygresów

  1. #21
    viruskill
    Gość

    Domyślnie

    no i nikt mnie nie naprowadzi na trop :/

  2. #22
    Użytkownik Znawca Avatar Kali_33
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 2.0TS 1997
    Postów
    1,526

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinas1980 Zobacz post
    im mniejszy obieg zimnego powietrza = mniej strat ceiplnych . więc jak by nie było dykta pozwoli by szybciej się silnik nagrzał a termostat mógł szybciej obieg włączyć.
    możesz to poprzeć danymi z doświadczeń? o ile szybciej nagrzał ci się silnik?

    ---------- Post dodany o godzinie 13:14 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 13:13 ----------

    Cytat Napisał tomek_murawski Zobacz post
    Panowie dykta pomaga i nawet użytkownicy żuków to odkryli...
    sugeruję w takim razie przerzucić się na tą markę i nie robić wiochy z dyktą w alfie...

    ---------- Post dodany o godzinie 13:20 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 13:14 ----------

    Cytat Napisał viruskill Zobacz post
    Dziś robiłem test szczelności układu od turbo do kolektora ssącego i jest ok pod warunkiem że nie dopompuje więcej niż 1.4 bara to ciśnienie trzyma bez problemu trzymałem ok 2 min i niespadło zawiele ale gdy podmuchałem powyżej 2 barów to coś syczało przy IC i podejrzewam że to uszczelki te gumowe podobnie miałem w integralce klej do szyb pomógł ale w alfie turbo daje 1 bar max. w wersji 105 KM czyli u mnie. Przepływkę sprawdzę i dam wykresik jutro.

    oto wykres właśnie zrobiłem.



    kolejno obroty 2000 - 3000 - 4000 rpm
    ale to jest wykres masy powietrza, a nie ciśnienia doładowania, robiłeś test na postoju czy podczas jazdy?
    te ciśnienia co podajesz to ciśnienia bezwzględne czy ciśnienie doładowania?

  3. #23
    viruskill
    Gość

    Domyślnie

    sprawdzałem szczelność układu od turbo do kolektora ssącego i do 1.4 bara trzyma ciśnienie powyżej 2 barów syczy przy IC ale i tak turbo pompuje 1 bar. Załączę później wykresy z dzisiejszej próby.

  4. #24
    Użytkownik Znawca Avatar Kali_33
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 2.0TS 1997
    Postów
    1,526

    Domyślnie

    Cytat Napisał viruskill Zobacz post
    sprawdzałem szczelność układu od turbo do kolektora ssącego i do 1.4 bara trzyma ciśnienie powyżej 2 barów syczy przy IC ale i tak turbo pompuje 1 bar. Załączę później wykresy z dzisiejszej próby.
    Przy 2 bar może już puszczać, dolot jest obliczony na maks 1,6. Zrób jeszcze próbę drogową to zobaczymy, ale mi przychodzi do głowy jeszcze nieszczelność przed turbo za przepływomierzem lub zabrudzony czujnik ciśnienia doładowania (co by tłumaczyło również zbyt niskie wartości doładowania). EGR masz zaślepiony?

  5. #25
    viruskill
    Gość

    Domyślnie

    EGR zaślepiony a doładowanie pokazuje ok 1 bara ale mase powietrza troszkę za małą ;/ wkleję logi z dzisiejszej próby

Podobne wątki

  1. Sprawdzenie VIN
    Utworzone przez czarek145 w dziale 147
    Odpowiedzi: 106
    Ostatni post / autor: 09-07-2018, 13:56
  2. Prosze o sprawdzenie Alfy w Busku Zdroju
    Utworzone przez Piwcok23 w dziale Świętokrzyskie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-12-2015, 00:20
  3. Prosze o sprawdzenie logów...
    Utworzone przez peenbe w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 25-05-2011, 18:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory