Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Temat: Wytrzymałość amortyzatorów

  1. #11
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    ZAMOŚĆ
    Auto
    VOLVO V60 D3 + MERCEDES 190E 2.6
    Postów
    225

    Domyślnie

    Dla mnie od wyników badań dużo większe znaczenie mają wrażenia z jazdy to się czuje jak amortyzatory są do niczego mimo że czasem badania pokazują, że są OK. Jak dobija to nie ma cudów.
    Były:

    159 1.9 JTDM 2006
    156 2.4JTD 2002

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Qki
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zamość, Lublin
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 20V
    Postów
    974

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dziaru Zobacz post
    hmmm , następnym razem zrób tak :

    Jak Ci koles sprawdzi amortyzatory , to wyjedż i wjedz jeszcze raz inaczej się ustawiając , pomiary będzie zupełnie inny

    Pozdrawiam
    No i był inny... najpierw 9% a potem 6%.. Także badanie na pewno jest ok, tak samo odczucia z jazdy - buja i tyle.


  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Qki
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zamość, Lublin
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 20V
    Postów
    974

    Domyślnie

    Jak by ktoś był ciekawy jak wychodzą na badaniu nowe Bilsteiny B6 - opony zimowe, ciśnienie może nie skała bo w końcu zima ale w miarę, zawieszenie w porządku prócz delikatnego luzu na górnym lewym wahaczu, stąd może ta różnica lekka..

    Ostatnio edytowane przez Qki ; 29-12-2010 o 12:47


  4. #14
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    U mnie B6 wyszło zaraz po założeniu przód po 74%, tył po 87%, zero jakiegokolwiek luzu w zawieszeniu, górne wahacze na PU, dolne nówki TRW, stabilizatory na PU.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Qki
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zamość, Lublin
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 20V
    Postów
    974

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    U mnie B6 wyszło zaraz po założeniu przód po 74%, tył po 87%, zero jakiegokolwiek luzu w zawieszeniu, górne wahacze na PU, dolne nówki TRW, stabilizatory na PU.
    No to podobnie.. zależy też jaka stacja, ciśnienie w oponach i tak dalej.. No i może PU Ci lepiej to wszystko usztywnia.. Jak się to sprawdza w ogole?


  6. #16
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Qki Zobacz post
    Jak się to sprawdza w ogole?

    Generalnie od trzech lat jak kupiłem auto nic nie tykam w zawieszeniu ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Qki
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zamość, Lublin
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 20V
    Postów
    974

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Generalnie od trzech lat jak kupiłem auto nic nie tykam w zawieszeniu ;]
    Czyli warto zainwestować w taki komplecik.. Można normalnie stare wahacze w to uzbroić?


  8. #18
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Qki Zobacz post
    Czyli warto zainwestować w taki komplecik.. Można normalnie stare wahacze w to uzbroić?
    Jeśli tylko sztywne sworznie to jak najbardziej. jednak radzę miksować PU, na górne wahacze dać 90SH, na dolne w tuleje przednią i tylną dać 80SH, w środkową od mocowania widełek amortyzatora dać 90SH, stabilizatory na gumach 80SH osadzić.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Qki
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zamość, Lublin
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 20V
    Postów
    974

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Jeśli tylko sztywne sworznie to jak najbardziej. jednak radzę miksować PU, na górne wahacze dać 90SH, na dolne w tuleje przednią i tylną dać 80SH, w środkową od mocowania widełek amortyzatora dać 90SH, stabilizatory na gumach 80SH osadzić.
    Zajmujesz się tym? Czy nie czepiasz się tego typu rzeczy?


  10. #20
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Qki Zobacz post
    Zajmujesz się tym? Czy nie czepiasz się tego typu rzeczy?
    Obecnie ze względu na aurę, i częste wyjazdy służbowo do Łodzi na dłuższy czas, niestety ale nie robię na razie nic. Latem owszem gmeram mechanikę, instalacje LPG w wolnym czasie od pracy zawodowej.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. eibach - wytrzymałość
    Utworzone przez LIGAR w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 01-09-2012, 11:25
  2. Wytrzymałość turbin w JTD
    Utworzone przez Bella156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 17-11-2010, 18:00
  3. Silnik JTS i wytrzymałość!
    Utworzone przez Wuniek w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 24-08-2010, 23:14
  4. Wytrzymałość TSparków
    Utworzone przez Piotrek w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 03-12-2007, 11:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory