Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: [145] Alfa code - duzy problem

  1. #1
    ponki1
    Gość

    Domyślnie [145] Alfa code - duzy problem

    Witam Was.

    Mam duzy problem z moja alfa.
    Wszystko zaczelo sie od tego ze autko stalo tydzien czasu nie odpalane. Po tym czasie chcialem odpalic moja bryke i po przekreceniu kluczyka nie zgasla ikonka kluczyka.
    Pare razy jednak pozniej udalo mi sie jakims cudem odpalic i chwile jezdzilem.
    Zawiozlem auto wkoncu do serwisu zeby panowie zrobili co trzeba, tu okazalo sie ze nie posiadam ani karty kodu ani klucza master, wobec czego zaczely sie klopoty.
    Stwierdzili w serwisie ze to wina centralki kodu, teraz po paru tygodnich udalo sie ja naprawic. Zarowno centralka kodu jak i wtrysku dzialaja na innym aucie ale nie na moim, dodam ze antenka tez wymieniona.
    Objawy sa caly czas takie same , nie gasnie ikonka kluczyka. Po podlaczeniu do Examinera w polu rozruch pisze "nie zezwolono". Rece juz zalamuje ktos zna moze jakiegos dobrego elektronika lub wie jak mi pomoc ???

    Pozdrawiam

  2. #2
    piotrek211
    Gość

    Domyślnie

    w ASO mozna zamowic taka karte z kodem.

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar as
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Zduńska Wola
    Auto
    AR 145 / 1994 1,4 BOXER
    Postów
    1,112

    Domyślnie

    Cytat Napisał ponki1
    Zawiozlem auto wkoncu do serwisu zeby panowie zrobili co trzeba, tu okazalo sie ze nie posiadam ani karty kodu ani klucza master, wobec czego zaczely sie klopoty.
    Ja nie wiem co Ci ludzie robią z tymi kluczykami. Jak się sprzedaje auto dorzuca się wszystko to co być powinno m.in. komplet kluczyków i kartę kodów a nie "pamiątki" sobie zostawiać. Ja również kupiłem swoje maleństwo tylko z jednym kluczykiem i to w stanie agonalnym (ledwie udało się dorobić). Spróbuj porozmawiać z poprzenim właścicielem - choć pewnie się wyłga i powie, że on też tak kupił :|
    Errare humanum est - Mylić się jest rzeczą ludzką.

  4. #4
    BlaCkMagic
    Gość

    Domyślnie

    Miałem ten sam problem i tez nikt nie potrafil sobie z tym poradzic w 100% ale ponoc to często usterka w naszej alfie
    Ja postanowilem na ostro i pojechalem do warsztatu specjalizującego się w alfach i wymontowałem cały immobilizer i nie mam zadnego problemu. Po prostu alfacode w ogole się nie swieci
    Koszt zabawy ok 150 PLN

  5. #5
    ponki1
    Gość

    Domyślnie

    Własnie nie da sie zamowic ani kluczyka ani karty kodow poniewaz auto posiada imo pierwszej generacji, zamawiac mozna od drugiej.

    Co do poprzedniego wlasciciela to sprawa jest o tyle skomplikowa ze auto jest sprowadzane.

    Natomiast kolega pisal o imo, to elektronik wypowiedzial sie ze ciezej jest usunac imo niz naprawic, z tego wzgledu ze jestjakis problem z centralka wtrysku.

  6. #6
    Krakers
    Gość

    Domyślnie

    Witam.

    Właśnie moja AR 146 JTD 2000r. odmówiła posłuszeństwa - nie odpala.
    Po przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje - zupełna cisza.
    Zauważyłem, że czasem nie gaśnie kontrolka CODE.
    I to niezależnie od kluczyka, którym próbuję odpalić.
    A mam matkę i dwa zwykłe kluczyki.
    Nawet jeżeli kontrolka CODE zgaśnie, to i tak nie odpala.
    Sprawdziłem bezpieczniki i przekaźniki - wszystko OK.
    Czytałem coś o antenie immobilizera i czyszczeniu styków -
    czy w moim przypadku znajduje się ona w kierownicy?
    Czytałem też o wyłączniku bezwładnościowym w siedzeniu -
    nawet nie wiem, czy posiadam takowy i gdzie się dokładnie znajduje.
    Posiadam kartę z kodami, tylko nie wiem jak jej użyć,
    aby odpalić awaryjnie, nie wiem nawet czy się da.
    Opis do awaryjnego uruchomienia, jedyny jaki znalazłem
    dotyczy auta z kontrolką "immo", ja takiej nie posiadam.
    A może coś jeszcze powinienem sprawdzić?

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    Jak pada wam immo to trzeba szukać dobrego elektronika, sprawa dotyczy code 1, które jest wrażliwe na spadek napięcia aku . Często pada po dłuższym nieodpalaniu a to dlatego że pamięć immo gubi kody kluczy.

    Co trzeba zrobić? Serwis darować sobie na wstępie (jak czyszczenie styków, podmiana antenki i przekaźnika nie działa), idziemy do elektronika i mówimy że chcemy aby wymienił nam kość pamięci (na wszelki wypadek), zeskanował kod z klucza- przydaje się klucz master, i następnie wgrał ten kod do pamięci. Od razu mówię szczerze, że potrzebny jest do tego programator więc trzeba szukać kogoś z kumatego i z zapleczem technicznym.

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar rooshyo
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    NBR - Niebezpiecznie Blisko Rosji;)
    Auto
    Służbowe 500 koni
    Postów
    548

    Domyślnie

    Miałem niedawno podobną sytuację. Po dłuższej eksploatacji auta z padniętym aku, w końcu po jego wymianie nie gasła marchewa i auto kręciło, ale nie paliło. Dodam, że stało w tym czasie na placu u mojego elektryka. Też stwierdził, że immo zgubił pamięć kluczy. Nie mam kluczyka mastera ani karty matki, tylko 2 czerwone kluczyki. Gość pojechał po jakiegoś znajomego z kompem (stacjonarnym a nie lapkiem, nie wiem czy ma to jakieś znaczenie), coś pomajstrowali i na drugi dzień auto paliło. Koszt tej operacji wyszedł niewielki, bo za wymianę aku na nowy z gwarancją, sprawdzenie elektryki, paliwo za 30zł i właśnie te programowanie immo, zapłaciłem 300 PLN Czyli da się, tylko jak kolega wyżej pisze, potrzebny ktoś kumaty. Powodzenia

  9. #9
    Krakers
    Gość

    Domyślnie

    Chciałem zauważuć, Rooshyo, że moje auto nie kręci wcale.
    Wskaźnik "marchewa" u mnie nie świeci, nawet nie wiem czy istnieje taki.
    Chciałbym ponowić pytanie: czy, i jak można odpalić auto w trybie awaryjnym?
    Wolałbym podjechać do fachowca, jak go ściągać na miejsce.
    Zastanawiam się, czy autoalarm też czegoś nie miesza?
    Chociaż zamykanie/otwieranie z pilota działa poprawnie.

  10. #10
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Inowrocław
    Auto
    Alfa romeo 145 1.4 Boxer klima
    Postów
    290

    Domyślnie

    Miałem coś podobnego jak zapalała sie alfa code to rozłączałem kut. na parę min. i było wszystko ok aż do następnego razu. Podeszłem do problemu w inny sposób kupiłem na allegro cały komplet czyli komputer,imo,czytnik do stacyjki i oczywiście chip do kluczyków. Zapłaciłem za to 230 zł. Wymiana około 2 godz. i po sprawie

Podobne wątki

  1. Problem z Code Alfa 156 1.9 jtd 2000r
    Utworzone przez Doniu w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 14-06-2015, 09:12
  2. [159] Wiązka elektryczna duzy problem.
    Utworzone przez Wrath w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 14-10-2012, 10:52
  3. Przekładnia kierownicza, duzy problem
    Utworzone przez kolekszy w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 17-09-2011, 22:45
  4. [166] mały,duzy problem
    Utworzone przez makary w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 13-12-2008, 12:55
  5. Problem z Alfa Code w AR 145 1.9 TD (12.1997)
    Utworzone przez WotoKr w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-07-2007, 20:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory