zawsze można wlać motula 15W50. Po za tym są takie zegarowe małe wskazówkowe mierniki ciśnienia jak np w amerykańskich V8 tylko montuje się w komorze silnika.
zawsze można wlać motula 15W50. Po za tym są takie zegarowe małe wskazówkowe mierniki ciśnienia jak np w amerykańskich V8 tylko montuje się w komorze silnika.
co do dorobienia, ja bym wszedl w cos takiego a dorobione elementy dal do pokrycia tym swinstwem co sie pokrywa cylindry i tloki w 2 suwach co zapobiega wycieraniu sie ich tak szybko - siarczkiem molibdenuw motocyklach podwaja to zywotnosc ukladu cylider/tlok wielokrotnie testowalem
![]()
ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam
http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html
Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv
amigas racja właśnie o coś takiego by chodziło
wydaje mi się że na tym by mogła polegać ta regeneracja,
będzie trzeba pomyśleć, popytać zaczerpnąć opinii mechaników
jakichś szlifierni co oni na to
mam u siebie kolesia co to robi znaczy dorabia czesci utwardza, pokrywa tymi warstwamii robi to do maszyn o wiekszych przeciązeniach
![]()
ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam
http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html
Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv
hmmm no dobra a obudowa ma jaki kształt? wrzuci ktoś zdj? moze by tak w nią tez zrobic i wprasowac wtloczke stalowa o podwyzszonej odpornosci na scieranie? czy wycieraja sie wałeczki od slimakow? moze wtedy tulejki brazowe z kanałem smarujacym?
ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam
http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html
Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
racja
w grę wchodzi tylko regeneracja, ja u siebie bym nie kombinował z wymiana na sztukę czegoś innego, u mnie musi zostać seryjna ewentualnie odświeżona, jeżeli obudowa się ściera na pewno można jakoś to na spawać czy coś, albo napisać np:
http://allegro.pl/kola-zebate-dorabi...386591792.html
do takich ludzi wysłać parę fotek pompy czy jest możliwość wymiany tych zębatek itp
tzw regeneracja wydaje mi się że ktoś chętnie by podjął takie wyzwanie.
ze zdjęcia które wstawił andrew wychodzi że tryby są konkretne i nie stawiałbym żeby one były przyczyną, ale ta obudowa, pewnie alu, wyciera się z obu stron i tam szukałbym strat na ciśnieniu, jeżeli da się wykręcić te szpilki jak i obsadę trybów to widziałbym to tak:
- tryby na szlifierkę magnesową w celu wyrównania wysokości
- obudowa i dekiel na frezarkę, ze zdjęcia wynika że jest tam jeszcze dość "mięsa" żeby dopasować płaszczyzny i wysokość do trybów
tak jak wcześniej pisałem, jak tylko rozbiorę ten silnik to się pomyśli