Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 37

Temat: 156 2,4 JTD 20V 175 KM vs 2.0 JTS 165 KM

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Reguła jest taka,że jeśli ktoś ma auto pewne to i cenę daje większą.Sam za swoją 156 1,9 16v 2004 kwiecień,auto od pierwszego właściciela kupione w salonie w PL ( nawet mam fakturę kupna) wersja progresion,w maju 2009 roku zapłaciłem po negocjacji 35,5 tyś zł,a wtedy spokojnie można było kupić w okolicach 27-30tyś tylko ,że te auta nie satysfakcjonowały mnie w wcale (była piękna 156 2005,ale handlarz mocno przesadził,a okazało się ,że piękna była tylko z zewnątrz).Naoglądałem sie aut powypadkowych,lepiej lub gorzej zrobionych i powiem szczeże ,że straciłem nadzieję i sam chciałem wyjechać za granice,aż pojawiła się pewna oferta z Lublina od pani lekarz,dziś ją zobaczyłem,za 2 dni pojechałem i kupiłem.Pani spuściła 1000zł ( swoją drogą twarda negocjatorka),ale wiedziała ,że auto w super stanie i tyle.Jeśli ktoś ma coś dobrego to i cena jest wyższa.

    Jeszcze raz polecam 1,9 16v,w ogóle polecam JTD.2,5 V6 to również dobra alternatywa,do modów także,ale znaleźć cos konkretnego -ciężka sprawa.

  2. #12
    rogo
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał majster Zobacz post
    za V6 kolega by sie lepiej rozejrzał lepszy gang, przyjemnosc z jazdy, kultura pracy itp.

    to namawianie na V6 jest jakieś podejżane , zaczynam żałowac że nie ruszyłem się żeby zobaczyc jeden z oferowanych egzemplaży na forum, cena w stosunku do 2,4 była rewelacyjna, tyle że jakoś wolałbym auto po 2003r.
    Do jakiego rocznika wychodziły 2,5 V6 ?

    A jeszcze jak wygląda sprawa elastyczności 2,5 V6, martwi mnie trochę wartośc momentu obrotowego o ile dobrze pamiętam ma on ok. 208 Nm, 2,4 20V 385 Nm, może macie jakieś linki do testów porównawczych tych silników?
    Ostatnio edytowane przez rogo ; 02-01-2011 o 13:41

  3. #13
    Мoδεrдтor Romeo Avatar Jagiel
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Ford Mondeo, VW Paserstti, Lancia Kappa
    Postów
    685

    Domyślnie

    Cytat Napisał rogo Zobacz post
    to namawianie na V6 jest jakieś podejżane , zaczynam żałowac że nie ruszyłem się żeby zobaczyc jeden z oferowanych egzemplaży na forum, cena w stosunku do 2,4 była rewelacyjna, tyle że jakoś wolałbym auto po 2003r.
    Do jakiego rocznika wychodziły 2,5 V6 ?
    Wychodziły wersje po lificie, ale jest bardzo ciężko znaleźć ;]



  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Qki
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zamość, Lublin
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 20V
    Postów
    974

    Domyślnie

    http://allegro.pl/alfa-romeo-156-spo...396768492.html

    Mam 20V i musze powiedzieć że jest mega.. Elastyczność, spalanie.. Czego chcieć więcej?

    Najlepiej to podsumował forumowicz z Lublina w któryś temacie: 2.5V6 i 20V w standardzie idą podobnie.. Ale już po lekkim dłubnięciu 20V, i nie mówię tutaj o jakichś programach na 250KM i zmianach IC.. tylko lekkim poprawieniu wykresu z fabryki, na trasie 2.5 po prostu nie nadąża.. O 2.0 JTS nie ma chyba nawet co wspominać .


  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Na co dzień jeżdżę JTSem i JTDm 16v ale w lżejszej budzie 147. Myślę że jest to jakoś porównywalne. Po pierwsze nie zgodzę się że JTS był nieudanym silnikiem. Wręcz przeciwnie będę twierdził że jest bardziej dopracowaną jednostką niż T.S. o tej samej pojemności. Zero problemów z wariatorem, mniej na świece trzeba wydać, lepszy dźwięk i elastyczność. Po lifcie z zewnątrz wyeliminowali w tych silnikach problem nagaru więc tym bardziej nie widzę czemu miałby być gorszy od T.S 2.0

    Moje wrażenia dotyczące 2.0 JTS w 156 i 150 koni w 147 JTDm
    Przyśpieszenie ze startu zatrzymanego - ewidentnie JTS
    Elastyczność - JTDm bije na głowę JTS - zmuszony do kręcenia aż po odcinkę ledwo nadąża.
    Dźwięk silnika... Benzyna rulez.
    Spalanie 7litrów ropy a 10,5 litra benzyny. Oleju dolewam do JTS ok 0,2/1000 tylko jak go ostro autostradowo traktuje

    Poza tym jakoś dla mnie JTS był bardziej udanym egzemplarzem pod względem finansowym. JTDm naprawdę potrafi uszczuplić portfela.

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    W takim razie cuoreventi przyjmij moje przeprosiny za złe wyrażenie się o JTS.Opinię on ma jaką ma,sam mialem okazję przejechać się i fakt przyspieszenie ma bardzo fajne,dźwiękiem tylko ustępuje V6,ale tak ja piszesz elastyka tam leży.Kolega miał JTS i niestety ,ale szły na niego spore wydatki,a olej tez lubił sobie pobrać ,stąd może troszke niesprawiedliwy mój osąd.Spalanie też niestety duże.

    2,4 20v po programie gniecie plecy ładnie.Co by nie mówić to 200KM w dieslu robi robotę,a przy tej masie nawet dobrą robotę .

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Porównywanie JTSa do 2,4 JTDm nie jest adekwatne moim zdaniem

    Albo JTSa z 1.9 JTDm 16v
    Albo 2,4 JTDm z 2,5 v6

  8. #18
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,458

    Domyślnie

    Cytat Napisał rogo Zobacz post
    to namawianie na V6 jest jakieś podejżane , zaczynam żałowac że nie ruszyłem się żeby zobaczyc jeden z oferowanych egzemplaży na forum, cena w stosunku do 2,4 była rewelacyjna, tyle że jakoś wolałbym auto po 2003r.
    Do jakiego rocznika wychodziły 2,5 V6 ?

    A jeszcze jak wygląda sprawa elastyczności 2,5 V6, martwi mnie trochę wartośc momentu obrotowego o ile dobrze pamiętam ma on ok. 208 Nm, 2,4 20V 385 Nm, może macie jakieś linki do testów porównawczych tych silników?

    Wychodziły do końca.
    Co kolkega o tym momencie wciąż ? zapewniam że Vka ma go dość i to w szerokim w odróżnieniu od klekotów zakresie obrotów.
    Jeśli tylko się trafi przyzwoity egzemplarz to brać Vkę i tyle!

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał rogo Zobacz post

    A jeszcze jak wygląda sprawa elastyczności 2,5 V6, martwi mnie trochę wartośc momentu obrotowego o ile dobrze pamiętam ma on ok. 208 Nm, 2,4 20V 385 Nm, może macie jakieś linki do testów porównawczych tych silników?
    http://www.zeperfs.com/en/duel10-1207.htm

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Qki
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zamość, Lublin
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 20V
    Postów
    974

    Domyślnie

    Ogólnie mega strona.. porównywałem różne Alfy i różne silniki do 20V i co mogę powiedzieć że nawet w serii ten 2.4 to jednak masakrator elastycznościowy .


Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory