Strona 2 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 77

Temat: Dwa Pytania

  1. #11
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Niemcy
    Auto
    AR 145 1,7 boxer 16V -> ;)
    Postów
    237

    Domyślnie

    no po części racja tylko ja odpowiadam na to co widzę jeżeli dalej jak na zdjęciu jest wszystko ok no to wymiana całego nie jest konieczna ale jeżeli jest tak Bardo,bardzo,źle(czego na fotach nie widać to:

    "kup nowy-(ok150zł)
    malowanie,przygotowanie, szpachlowanie,- (ok300zł)
    koszta farb:malowanie, lakierowanie itp(kwestia dogadania się z lakiernikiem)
    rozbieranie,montowanie,uszczelnianie(we własnym zakresie)"

    oczywiście jak kolega ma trochę pojęcia w tych sprawach to lepiej to zrobić samemu...
    bynajmniej ja jestem tego zdania i sam się z takimi sprawami bawię jak mam czas

  2. #12
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Chłopie skoro w błotniku są dziury to i pod nim też wszystko jest spróchniałe, kup zdrowy używany błotnik pod kolor auta bo i tak musisz to rozebrać i pod błotnikiem będzie co robić tak jak wcześniej ktoś napisał.

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Niemcy
    Auto
    AR 145 1,7 boxer 16V -> ;)
    Postów
    237

    Domyślnie

    hehe wy od razu najgorszy scenariusz obieracie... w błotniku ma dziurę i to na samym dole (bardzo częsty widok w warsztatach blacharsko lakierniczych, i najczęściej remontowany)
    to nie oznacza najgorszego .... jeżeli nie zobaczy i nie zrobi dokładnych oględzin to (głów.. wiemy) co się dzieje dalej...a domysły są nic nie warte muszą być dowody fakty !! zdemontuj zderzak, nadkole i sprawdź co tam się dzieje zrób jeszcze jakieś foty i zobaczymy, wtedy się wystawi dokładniejszą diagnoze

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    kup zdrowy używany błotnik pod kolor auta.
    jeżeli będzie kupował na allegro bez wcześniejszych oględzin wiesz że może dostać lipe..,
    widziałeś na allegro te elementy jakie porysowane, zaniedbane?? powinni dodawać(wymaga naprawy lakierniczej..)
    po za tym zawsze kolor całego elementu będzie się odróżniał (i to w dużym stopniu)
    jak myślisz na mniejszej płaszczyźnie czy na większej świeżo malowane będzie sie odróżniało ?? chciał byś jeździć taką biedroną ??(w dodatku widzę że auto lekko wyblakła czerwień)

    ps."nie taki diabeł straszny jak go malują"
    Ostatnio edytowane przez mat3l ; 08-01-2011 o 19:37

  4. #14
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał mat3l Zobacz post
    jeżeli będzie kupował na allegro bez wcześniejszych oględzin wiesz że może dostać lipe..,
    widziałeś na allegro te elementy jakie porysowane, zaniedbane?? powinni dodawać(wymaga naprawy lakierniczej..)
    po za tym zawsze kolor całego elementu będzie się odróżniał (i to w dużym stopniu)
    jak myślisz na mniejszej płaszczyźnie czy na większej świeżo malowane będzie sie odróżniało ?? chciał byś jeździć taką biedroną ??(w dodatku widzę że auto lekko wyblakła czerwień)
    Nie słuchaj takich podpowiedzi, napisałem kup zdrowy uzywany błotnik pod kolor a na pewno różnicy w kolorze nie będzie co innego jak zaczniesz dobierać lakier do lakierowania to dopiero zrobisz biedronę tym bardziej przy przedstawionym kolorze auta 130b/b tego dobrać się nie da

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #15
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Niemcy
    Auto
    AR 145 1,7 boxer 16V -> ;)
    Postów
    237

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Nie słuchaj takich podpowiedzi, napisałem kup zdrowy uzywany błotnik pod kolor a na pewno różnicy w kolorze nie będzie co innego jak zaczniesz dobierać lakier do lakierowania to dopiero zrobisz biedronę tym bardziej przy przedstawionym kolorze auta 130b/b tego dobrać się nie da
    ok nie będę się wypowiadał w tym temacie
    robiłem takie sprawy blacharsko/lakiernicze więc swoje wiem
    kup skorodowany(nigdy nie masz pewności na odległość, chyba że od kogoś z forum kupisz), porysowany błotnik na allegro (jeżeli dostaniesz takiego samego koloru to dobrze bo jeżeli nie to trudno jak kolega napisał "takiego koloru dorobić się nie da" ha ha ..

    nie zrozumiałeś wcześniejszego postu ...
    mniejszą powierzchnię łatwiej pomalować dobranym kolorem zrobić przejścia i nie będzie śladu
    niż malować cały... ale malowanie całego odpada bo takiego koloru nie ma ;/według ciebie andrew,
    wybacz że nie zgadzam się z twoim zdaniem ale w naszych czasach można dobrać każdy kolor Kwestia tylko (między nowym lakierem a starym, już wyblakły)
    Dlatego większość ludzi którym zależy na oryginalności i na kolorystyce woli robić takie naprawy niż wymieniać i malować całe elementy, (inaczej sprawy mają się do nowych samochodów,lakierów)

    pozdrawiam wybór i tak zostawmy właścicielowi i bez kłótni bo nie o to w tym chodzi
    każdy ma swoje zdanie i niech tak pozostanie...

  6. #16
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar vtunerek
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Zgierz
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.7 TS 8V 115KM 1994r. :)
    Postów
    141

    Domyślnie

    wiecie ale i tak mam zamiar całe auto pomalować od nowa w orginalnym kolorze wiec mi to bez różnicy
    Alfa Romeo 155 1.7 TS 8V 115KM

  7. #17
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał mat3l Zobacz post
    koloru dorobić się nie da" ha ha ..
    Słyszałem już takie śmiechy lakierników w sprawie dobrania takiego koloru i jak się nie trudno domyśleć dali dupy i Ty przypominasz mi tych lakierników. To ja się z was pośmieje hahahaha gówno prawda nie dobierzecie takiego lakieru

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #18
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Niemcy
    Auto
    AR 145 1,7 boxer 16V -> ;)
    Postów
    237

    Domyślnie

    hahaha stary tym bardziej nie widzisz sam siebie chyba ...
    to po co każesz mu wymieniać cały element (trudno będzie dostać w takim samym kolorze i w dobrym stanie bez dodatkowego wkładu finansowego, chyba że ma już coś upatrzonego) ?? .... a jak kupi inny kolor i będzie musiał malować cały czyli (biedrona) to co mu wtedy powiesz?? lepiej pomyśleć wcześniej co się chce osiągnąć i z jakim skutkiem...
    Zamiast pisać takie pierdoły lepiej napisz coś pomocnego i sensownego bo jak narazie to takie .."bicie piany".. i nic nowego nie wniesione do tematu


    a tak po za tym
    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    To ja się z was pośmieje hahahaha gówno prawda nie dobierzecie takiego lakieru
    nie z was tylko ze mnie bo nikt z kolegów nie pisał nic o dobieraniu kolorów

    po za tym nie dobierzesz lakieru fabrycznego ale na 100% zbliżony i malowany na połowie i dobrze pomalowany z przejściem ładnym
    i nie zobaczysz różnicy.
    ps. chyba słabych lakierników miałeś ...


    Czyli sprawa załatwiona kolega chce pomalować całe auto więc pozostaje kupić nowy zadbany błotnik wstawiać auto na lakiernie i po kłopocie
    Ostatnio edytowane przez mat3l ; 08-01-2011 o 20:27

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piter
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    146 1,6 TS 2000r
    Postów
    603

    Domyślnie

    Cytat Napisał vtunerek Zobacz post
    wiecie ale i tak mam zamiar całe auto pomalować od nowa w orginalnym kolorze wiec mi to bez różnicy
    To poczekaj do wiosny, zdejm nadkola i obejrz całą blacharkę, bo takich korozji jak to przy wlewie może być więcej. Ten błotnik jest przeżarty na wylot i jasne, że lepiej wymienić na inny zdrowy, niż rzeźbić jakieś łaty.

  10. #20
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał mat3l Zobacz post
    hahaha stary tym bardziej nie widzisz sam siebie chyba ...
    to po co każesz mu wymieniać cały element (trudno będzie dostać w takim samym kolorze i w dobrym stanie bez dodatkowego wkładu finansowego, chyba że ma już coś upatrzonego) ?? .... a jak kupi inny kolor i będzie musiał malować cały czyli (biedrona) to co mu wtedy powiesz?? lepiej pomyśleć wcześniej co się chce osiągnąć i z jakim skutkiem...
    Zamiast pisać takie pierdoły lepiej napisz coś pomocnego i sensownego bo jak narazie to takie .."bicie piany".. i nic nowego nie wniesione do tematu
    Człowieku Cały czas sam piszesz pierdoły i nie czytasz tego co napisałem.
    Dlaczego uzywany błotnik tego samego koloru ma byc inny niż jego ? Ja wymieniałem w ten sposób i róznicy nie ma

    ---------- Post dodany o godzinie 20:33 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 20:30 ----------

    Cytat Napisał mat3l Zobacz post
    nie z was tylko ze mnie bo nikt z kolegów nie pisał nic o dobieraniu kolorów

    po za tym nie dobierzesz lakieru fabrycznego ale na 100% zbliżony i malowany na połowie i dobrze pomalowany z przejściem ładnym
    i nie zobaczysz różnicy.
    ps. chyba słabych lakierników miałeś ...
    to jak chcesz pomalować szpachlę bez dobierania koloru. Lakiernicy tacy jak wszyscy Fachowi i rzetelni i nie mów że jesteś lepszy

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. GTV 2.0 JTS - 3 pytania
    Utworzone przez mruz w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-07-2013, 14:52
  2. dwa pytania co do AR.
    Utworzone przez Blackchart w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-05-2013, 20:52
  3. [155] Dwa Pytania
    Utworzone przez vtunerek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 09-03-2009, 12:02
  4. 2 pytania o 156
    Utworzone przez sedici w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 21-07-2008, 19:31
  5. [146 1.9 JTD] Pytania?
    Utworzone przez Jajdel w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-12-2007, 15:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory