Strona 3 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 77

Temat: Dwa Pytania

  1. #21
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Niemcy
    Auto
    AR 145 1,7 boxer 16V -> ;)
    Postów
    237

    Domyślnie

    pisałem ze trudno bedzie dostać w takim samym kolorze i w dobrym stanie ale jeżeli ma takowy (nawet na miejscu do kupienia) to jak najbardziej jestem za wymianą
    ale jak to ma być coś innego ... to odradzam bo kolorystyka będzie inna normalne,
    Sprawa wyjaśniona gdybym wiedział wcześniej że kolega chce malować całe auto to jak najbardziej zalecił bym wymiane elementu na nowszy(lepszy stan), i do tego podpowiedział bym żeby dokładnie obejrzał wszystkie zakamarki karoserii czy nie powstają gdzieś podobne ogniska rdzy. Ale jak już wcześniej powiedziałem nie wszyscy mają zaoszczędzone na takie rzeczy więc w przypadku braku funduszy wybrał bym swój sposób i zabawę z jednym elementem

    Pozdrawiam

    andrew zapewne szpachle pomalował bym jakimś dobrym podkładem. (nie kupował bym szpachli w kolorze nadwozia ;p JOKE) ha
    Ostatnio edytowane przez mat3l ; 08-01-2011 o 20:41

  2. #22
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Nie widzę sensu w malowaniu całego auta ale to nie mój problem. pojawiająca się rdza na błotniku potwierdza fakt że pod nim jest próchno więc warto zdemontować błotnik bo za jakiś czas rdza sie znów pojawi i szkoda kasy na malowanie

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #23
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Niemcy
    Auto
    AR 145 1,7 boxer 16V -> ;)
    Postów
    237

    Domyślnie

    według mnie piękna sprawa odświeżyć, zabezpieczyć auto przed przyszłą korozją, zlikwidować ślady czasu(obdrapania, zarysowania, wyblakły lakier)
    widać że koledze "vtunerek" zależy na ładnym wizerunku swojego auta, świadczy to o kierowcy ile jest wstanie wydać żeby auto się ładnie prezentowało jak najbardziej jestem za i szanuje takich ludzi ....

  4. #24
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał mat3l Zobacz post
    szanuje takich ludzi ....
    Ja szanuje ludzi za ich zdrowy rozsądek a nie za to kto i ile wydaje kasy

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #25
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    tak jak andrew pisze - dziura na błotniku to ostatnie stadium zżerania wszystkiego co pod nim.

    Jakbyś mat3l raz chociaż widział jaka w 155 jest konstrukcja pod błotnikiem to wiedział byś, że łatki nie mają sensu w przypadku tego elementu.

  6. #26
    Użytkownik Świeżak Avatar dencior
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Huta Krzeszowska
    Auto
    159 jtdm 8v; DL1000
    Postów
    95

    Domyślnie

    Cytat Napisał mat3l Zobacz post
    nie zrozumiałeś wcześniejszego postu ...
    mniejszą powierzchnię łatwiej pomalować dobranym kolorem zrobić przejścia i nie będzie śladu
    niż malować cały... ale malowanie całego odpada bo takiego koloru nie ma ;/według ciebie andrew,
    wybacz że nie zgadzam się z twoim zdaniem ale w naszych czasach można dobrać każdy kolor Kwestia tylko (między nowym lakierem a starym, już wyblakły)
    Dlatego większość ludzi którym zależy na oryginalności i na kolorystyce woli robić takie naprawy niż wymieniać i malować całe elementy, (inaczej sprawy mają się do nowych samochodów,lakierów)
    Sorry ale jeśli komuś zależy na oryginalności to nie szpachluje dziur, a wymienia element na taki w dobrym stanie i lakieruje go w całości plus ewentualnie cieniuje sie sąsiednie elementy.

  7. #27
    Użytkownik Romeo Avatar sikor155
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    łódz(Śródmieście)
    Auto
    AR 155 V6,156 1,8 16v
    Postów
    906

    Domyślnie

    U mnie była taka dziura w starej alfie jak twoja ,a po zdjęciu błotnika zastałem dużą dziurkę.
    Ale u ciebie tak żle może nie być.

    Ostatnio edytowane przez sikor155 ; 08-01-2011 o 21:15
    Aktualnie AR 166
    3,0 24v 99
    3,0 24v 04

    Były AR 155 1,8 8V 97R
    AR 155 1,8 FORMULA 94
    AR 155 1,8 16V 98R
    AR 155 2,5 TD 97R
    AR 155 2,0 8V
    AR 146 1,4 16V 98R
    AR 146 1,4 BOXER 96R
    AR 156 1,8 16V
    AR 155 2,0 8V

  8. #28
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    Ja jak miałem tą Formule na czesci to też delikatnie rdzewka tylko na dolnym łaczeniu ! A jak go odkreciłem to taka sama dziura jak na focie powyżej.

  9. #29
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Niemcy
    Auto
    AR 145 1,7 boxer 16V -> ;)
    Postów
    237

    Domyślnie

    dencior tak się robi w przypadku gdy ma się pieniądze
    ja obrałem taki sposób w którym najtaniej było by pozbyć się tego widocznego rdzewiska, w dodatku sposobem zrób to sam(czyt pierwsze posty.)
    nie miałem zdjęcia ze środka zakładałem że tam jest nie najgorzej.

    gdybym widział po zdjęciu że taka rdza wystrzeliła i nie mam połowy auta to zastanowił bym się nad przeszczepem ćwiartki.

    Kwestia kto ile może wyłożyć na taki remont i czy woli robić to samemu czy zlecić firmie
    uwierz mi że gdybym miał pieniądze też wymienił bym elementy i zlecił malowanie całego auta profesjonalistom.

  10. #30
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał mat3l Zobacz post
    dencior tak się robi w przypadku gdy ma się pieniądze
    ja obrałem taki sposób w którym najtaniej było by pozbyć się tego widocznego rdzewiska, w dodatku sposobem zrób to sam(czyt pierwsze posty.)
    nie miałem zdjęcia ze środka zakładałem że tam jest nie najgorzej.

    gdybym widział po zdjęciu że taka rdza wystrzeliła i nie mam połowy auta to zastanowił bym się nad przeszczepem ćwiartki.

    Kwestia kto ile może wyłożyć na taki remont i czy woli robić to samemu czy zlecić firmie
    uwierz mi że gdybym miał pieniądze też wymienił bym elementy i zlecił malowanie całego auta profesjonalistom.
    O czym Ty piszesz ?
    kupując używany "dobry" błotnik pod kolor auta i naprawiając sobie nawet w domowy sposób to co jest pod błotnikiem oszczędzasz kupę kasy bez malowania i wymiany ćwiartki auta(zupełnie niepotrzebnie) gdzie Ty widzisz te kupę kasy

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. GTV 2.0 JTS - 3 pytania
    Utworzone przez mruz w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-07-2013, 14:52
  2. dwa pytania co do AR.
    Utworzone przez Blackchart w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-05-2013, 20:52
  3. [155] Dwa Pytania
    Utworzone przez vtunerek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 09-03-2009, 12:02
  4. 2 pytania o 156
    Utworzone przez sedici w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 21-07-2008, 19:31
  5. [146 1.9 JTD] Pytania?
    Utworzone przez Jajdel w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-12-2007, 15:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory