Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Temat: Skrócenie drążka zmiany biegów w 156 JAK Macie pomysły

  1. #11
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Zastanawiam się po co skracać?Bo w BMW jest krótszy?Może mamy inne ręce bo jak dla mnie ten jest w idealnym miejscu i na idealnej wysokości.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  2. #12
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał lesio146 Zobacz post
    bo jak dla mnie
    i właśnie o to chodzi - "dla ciebie"
    a dla kogoś innego już może być inaczej








  3. #13
    Sparco123
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał lesio146 Zobacz post
    Zastanawiam się po co skracać?Bo w BMW jest krótszy?Może mamy inne ręce bo jak dla mnie ten jest w idealnym miejscu i na idealnej wysokości.
    Jak dla mnie też jej umiejscowienie jest ok. ale - 3 cm też będzie w porządku a wizualnie mogło by to coś poprawić. Jeśli w BMW są krótsze to i tak nic nie zmienia bo kieruję się moim poczuciem estetyki, a nie tym że BMW zrobiło angle eye's a Audi LED więc dla Alfy to obciach

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kamien007
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    Alfa Romeo 156 3.2 Q2 rok 02 Azzurro Nuvola
    Postów
    689

    Domyślnie

    najgorsze jest to z tym króćcem od wstecznego... możne by zapożyczyć z jakiegoś innego modelu samochodu widziałem w oplu DTI jest podobny a jest krótszy ciekawe czy by pasował
    V6 są powody do mruczenia
    156 V6 98 2.5 Blue cosmo: było
    156 V6 99 3.0 Azurro Nuvola: było
    156 V6 02 3.2 Q2 Azurro Nuvola, 155 1.8 8v

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Czechowice
    Auto
    Giulietta Veloce 200/420 by Cinsoft
    Postów
    711

    Domyślnie hmm

    mysle ze pozostaje jedynie wyciac z niego zadana ilosc i zespawac, pytanie tylko jakie to tworzywo bo jesli jakas mieszanka to bedzie klopot i moze kiedys zostac w palcach przy wlaczaniu wstecznego

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Czechowice
    Auto
    Giulietta Veloce 200/420 by Cinsoft
    Postów
    711

    Domyślnie

    myslalem ostatnio nad tym, obadalem troche drazek i mysle tak: skrocic go na taka dlugosc aby ten pierscionek ktory znajduje sie pod meszkiem sluzyl nam pozniej jako podnoszenie wstecznego, lub jak ktos chce dluzszy to za podnoszenie wstecznego moze tez sluzyc podstawa tego stozka ktory znajduje sie zaraz pod oryginalnym pierscieniem wstecznego.

    pozostaje teraz sam problem montazu galki, bo wiem ze jest ona jakos nabijana. Jak wyglada to mocowanie???
    na czubie preta lewarka jest stozkowate zakonczenie na ktore nabija sie galke?

    myslalem ewentualnie nad zamocowaniem jej na jakims kleju np. do gwintow???

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar RobertWroc
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.2JTS
    Postów
    354

    Domyślnie

    Nie wiem jak to się sprawdzi w Alfie, ale w Kappie efekt skrócenia drążka,BEZ CIĘCIA uzyskałem poprzez założenie takiego typu gałki
    http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=1398752333
    co prawda ja miałem srebro ze skórą ale chodzi mi przede wszystkim o kształt.
    jej dolny otwór idealnie pasował do pierścienia wstecznego,a jako ,że wchodziła "do końca" w przeciwieństwie do oryginału, drążek skrócił się o ok 2,5 cm.
    Każdy kto rozbierał gałkę wie że oryginał nie dość że jest wysoki, to jeszcze nie dochodzi do końca.

    tak to wygląda:

    Ostatnio edytowane przez RobertWroc ; 14-01-2011 o 21:49

  8. #18
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar richi102
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Ford Mondeo MK4 1.8 TDCI 2010
    Postów
    381

    Domyślnie

    Ja w swojej Alfie gałkę skróciłem już w pierwszym tygodniu po zakupie auta.
    Seryjna jakoś mi nie pasowała. Jeździ się bardzo dobrze, biegi wchodzą lekko i mam wrażenie jak by były krótsze. Mocowanie to klej na ciepło na wypełnienie gałki, taśma izolacyjna i jakiś jeszcze klej dwuskładnikowy. Mam to już od roku i wszystko dobrze się trzyma. Wsteczny mam bez podnoszenia więc było łatwiej.


    Uploaded with ImageShack.us

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Czechowice
    Auto
    Giulietta Veloce 200/420 by Cinsoft
    Postów
    711

    Domyślnie

    Cytat Napisał RobertWroc Zobacz post
    Nie wiem jak to się sprawdzi w Alfie, ale w Kappie efekt skrócenia drążka,BEZ CIĘCIA uzyskałem poprzez założenie takiego typu gałki
    http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=1398752333
    co prawda ja miałem srebro ze skórą ale chodzi mi przede wszystkim o kształt.
    jej dolny otwór idealnie pasował do pierścienia wstecznego,a jako ,że wchodziła "do końca" w przeciwieństwie do oryginału, drążek skrócił się o ok 2,5 cm.
    Każdy kto rozbierał gałkę wie że oryginał nie dość że jest wysoki, to jeszcze nie dochodzi do końca.

    tak to wygląda:

    szkoda ze nie zrobiles fotki jak jest zakonczony trzpien/pret lewarka.
    galka nawet fajna, ale u ciebie na fotce wyglada jak wersja alu/carbon.
    jeszcze odkrecic ten dekielek z gory i wkleic emblemat alfy to prawie jak ori

    z tym ze ja chce skrocic bardziej, tak zeby od mieszka do lewarka bylo max 2cm przerwy.

  10. #20
    Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Postów
    4,144

    Domyślnie

    Rozumiem, że chcesz zrobić a`la short shifter... Podetnij pilnikiem i nałóż gałkę. Najprostszy sposób. Co do podnoszonego wstecznego to już większy problem..

Podobne wątki

  1. Skrócenie drążka zmiany biegów w 147
    Utworzone przez Patryk LBN w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 13-07-2015, 21:07
  2. [156] Zmiana gałki biegów oraz skrócenie drążka
    Utworzone przez Czipsu w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 12-06-2015, 07:19
  3. Skrócenie drążka zmiany biegów
    Utworzone przez sebastian-wro w dziale 147
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 17-07-2013, 20:51
  4. cięgno drążka zmiany biegów
    Utworzone przez biedziak w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 04-03-2009, 22:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory