Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Pytanie-Problem

  1. #11
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    NIGDY SIE NIE DZIEJE ABY WSZYSTKIE PADLY JEDNOCZESNIE
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  2. #12
    ViP Romeo Avatar Lesio
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Subaru Forester XT, Mini Countryman CS
    Postów
    1,917

    Domyślnie

    Z tego co pamietam to za sztuke szklanki (czyli samoregulatora) bylo 80 zł za orygianal. I nie wiem czy wystepuje zamiennik tego.

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Skawina/obok wsi Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.4T.S 1997r.
    Postów
    1,276

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240
    Jest raczej mało prawdopodobne, żeby walnęły wszystkie popychacze hydrauliczne w jednym czasie. Jezeli juz, to max 1-2 szt. Tym bardziej, że piszesz, że po chwili od uruchomienia silnika słabiej klekcze - czyli popychacze, po napełnieniu olejem, zaczynają działać. Powstaje pytanie, jaki wariator zamontowałeś - nowy, czy używany, a jeżeli kupiłeś nowy, to czy byłeś obecny podczas jego montażu, bo jeżeli to jakiś przypadkowy warsztat, to mogli Ci zrobić "małą podmiankę".
    Robilem to w serwisie Alfy i dostalem stare czesci. Wariator byl oczywiscie nowy

  4. #14
    ViP Świeżak Avatar akuki
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Orzesze SMI
    Auto
    AR 159 TI JTDM
    Postów
    80

    Domyślnie

    A skąd wiesz ze był nowy ? moze wyglądał jak nowy - a był regenerowany bo takie tez są w sprzedaży - przed wymianą popychaczy raze sprawdzic to dokładnie u mnie popychacze dostaniesz po 36zł oryginały ale x 16 sztuk to robi się koszt.

  5. #15
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Skawina/obok wsi Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.4T.S 1997r.
    Postów
    1,276

    Domyślnie

    No ale nawet jak by byl regenerowany to powinien chyba chociaz przez pare tys km chodzic cicho A Ty masz sklep jakis??

  6. #16
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    No to jeśli naprawa była wykonywana w serwisie Alfy i nie widziałeś, co było montowane do silnika, to jest duże prawdopodobieństwo, że zostałeś nabity w butelkę. Teraz, kiedy już wyjechałeś za bramę serwisu, pozostaje Ci tylko złożyć reklamację i uzbroić się w cierpliwość.

Podobne wątki

  1. PONAWIAM PYTANIE problem !
    Utworzone przez sbk001 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 31-05-2012, 19:13
  2. Problem z klimą - pytanie
    Utworzone przez mody88 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 27-01-2012, 21:23
  3. [159] Interfejs do Ipoda - problem/pytanie.
    Utworzone przez sebsob w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 18-02-2011, 11:18
  4. Kupno alfa romeo 147 FL ?. Pytanie, problem.
    Utworzone przez pawel-147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 19-09-2010, 15:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory