Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 56

Temat: 1.4 TS wachania obrotów na rozgrzanym silniku

  1. #31
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Cytat Napisał daniello22 Zobacz post
    tylko podstawowe pytanie czy jak pojezdze tak dluzej to cos sie moze powaznego stac? do musze poczekac do zjazdu do polski
    Od strzałów w dłuższej perspektywie można uszkodzić przepływomierz (kosztuje to niemało, auto zaczyna palić jak smok i brak mocy totalnie), potem pada sonda lambda, a to wszystko skutkuje zapchaniem katalizatora. Awaria przepływki jest IMO całkiem losowa - zależy jak daleko i często płomień się cofnie, potem w dość długiej perspektywie.
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  2. #32
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rzmudzior Zobacz post
    Wszystko się zgadza - co do joty, wystarczy wykręcić dużą świecę, zobaczyć, pewnie masz na nich brązowy nalot. Jak nie to resztę układu zapłonowego sprawdzić

    Belfer, rację masz, bo zdarza się, że strzela, ale nie jest to najbardziej typowy objaw, a jest wręcz podręcznikowy dla wypadającego zapłonu. No i nie mów, że 3 wymiany przepływki miałeś w TI, jedna ok. 150kkm powinna wytrzymać
    Sondę - faktycznie warto sprawdzić, ale dla świętego spokoju
    W Ti jest jeszcze oryginał i oby jak, najdłużej. W 1,4 TS miałem dwie zmiany w ciągu 200 tyś a w 156 2.0 też jedną.

  3. #33
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer27 Zobacz post
    W Ti jest jeszcze oryginał i oby jak, najdłużej. W 1,4 TS miałem dwie zmiany w ciągu 200 tyś a w 156 2.0 też jedną.
    O kurde, miałeś pecha do przepływomierzy
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  4. #34
    Użytkownik Rowerzysta Avatar daniello22
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Inowrocław , Polkowice, Wrocław
    Auto
    Fiat Stilo 1.8 16v 133KM
    Postów
    72

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rzmudzior Zobacz post
    Od strzałów w dłuższej perspektywie można uszkodzić przepływomierz (kosztuje to niemało, auto zaczyna palić jak smok i brak mocy totalnie), potem pada sonda lambda, a to wszystko skutkuje zapchaniem katalizatora. Awaria przepływki jest IMO całkiem losowa - zależy jak daleko i często płomień się cofnie, potem w dość długiej perspektywie.
    nie posiadam katalizatora. niedawno mialem robiony lacznik elastyczny i robiona ta rure co idzie od kolektora do lacznika i kawalek za lacznikiem. popatrze moze w holandii cos znajde, moze pospisuje sobie numery czesci potrzebnych i sprawdze ile to tutaj kosztuje i moze wyjdzie taniej dla mnie

    dzieki. pozdrawiam daniel
    "Nieważne, czym jeździcie obecnie, i tak stracicie dla Alf głowe. Ja straciłem" - "Nie zatrzymasz mnie" Jeremy Clarkson

  5. #35
    Użytkownik Rowerzysta Avatar daniello22
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Inowrocław , Polkowice, Wrocław
    Auto
    Fiat Stilo 1.8 16v 133KM
    Postów
    72

    Domyślnie

    mam pytanko czy prze takie usterki moze sporo stracic na mocy? bo poczulem lakki brak mocy.
    "Nieważne, czym jeździcie obecnie, i tak stracicie dla Alf głowe. Ja straciłem" - "Nie zatrzymasz mnie" Jeremy Clarkson

  6. #36
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Cytat Napisał daniello22 Zobacz post
    mam pytanko czy prze takie usterki moze sporo stracic na mocy? bo poczulem lakki brak mocy.
    Dosyć sporo.
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  7. #37
    Użytkownik Rowerzysta Avatar daniello22
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Inowrocław , Polkowice, Wrocław
    Auto
    Fiat Stilo 1.8 16v 133KM
    Postów
    72

    Domyślnie

    dzisiaj odpalilem alfe po dlugiej przerwie(stala nieruszana kilka dni) i zauwazylem ze miala problem z odpaleniem czyli musialem jej pomoc pedalem gazu. tak jakby wlasnie iskry nie dostala albo za malo. slychac bylo ze cos probuje zapalic w silniku ale tak jakby niewystarczajaco. w Holandii jest teraz cieplo o wszystko po mrozach jest wilgotne i moze jednak te kable sa do wymiany i swiece...
    "Nieważne, czym jeździcie obecnie, i tak stracicie dla Alf głowe. Ja straciłem" - "Nie zatrzymasz mnie" Jeremy Clarkson

  8. #38
    Użytkownik Rowerzysta Avatar daniello22
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Inowrocław , Polkowice, Wrocław
    Auto
    Fiat Stilo 1.8 16v 133KM
    Postów
    72

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rzmudzior Zobacz post
    Wszystko się zgadza - co do joty, wystarczy wykręcić dużą świecę, zobaczyć, pewnie masz na nich brązowy nalot. Jak nie to resztę układu zapłonowego sprawdz
    miałeś racje jest na swiecach brazowy nalot... to co z zwiazku z tym? mam wymienic swiece, kable cewki czy cos innego?
    "Nieważne, czym jeździcie obecnie, i tak stracicie dla Alf głowe. Ja straciłem" - "Nie zatrzymasz mnie" Jeremy Clarkson

  9. #39
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Świece przede wszystkim, jeszcze możesz z nimi fajki zapłonowe, bo nie są drogie. Tymczasowo (ale to bardzo tymczasowo) pomoże dokładne oczyszczenie (wypalenie) świec, dzięki czemu nie będzie jakiś czas przeskoków iskry.
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  10. #40
    stopa90
    Gość

    Domyślnie

    Wygląda mi to trochę na walniętą sondę lambda. Miałem podobne objawy i to ona była przyczyną.

Podobne wątki

  1. Kopci na rozgrzanym silniku
    Utworzone przez -Marco- w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 30-09-2015, 08:41
  2. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 19-03-2015, 23:10
  3. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 15-01-2012, 23:17
  4. Problem z opalaniem na rozgrzanym silniku
    Utworzone przez collins w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-05-2011, 07:06
  5. Stuki na rozgrzanym silniku.
    Utworzone przez Falkoś w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 14-12-2009, 14:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory