Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy 12345678
Pokaż wyniki od 71 do 76 z 76

Temat: Jaki spadek wartości czeka Julkę? Ilę będzie kosztował roczny egzemplarz?

  1. #71
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar jamrozw
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Czechowice-Dziedzice, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Spider 916
    Postów
    431

    Domyślnie

    Cytat Napisał metan Zobacz post
    Z przepustnicą to chyba nie... bo jej nie ma.
    no tak fakt bardziej mi to wyglądało na problem ze sterowaniem ilości powietrza które dostarczał turbina

  2. #72
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar michu35
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa Romeo
    Postów
    396

    Domyślnie

    JAMROZOW sądząc po reklamie sprzedajesz mito i na toyote sie przeżucasz??

  3. #73
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar jamrozw
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Czechowice-Dziedzice, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Spider 916
    Postów
    431

    Domyślnie

    toyote proszę to chyba może być najgorszy wybór, poprostu czas na zmianę jak zawsze
    Ostatnio edytowane przez jamrozw ; 17-01-2011 o 20:58

  4. #74
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar michu35
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa Romeo
    Postów
    396

    Domyślnie

    eeeee mam avensis juz prawie 2 lata i nie nazekam tylko troche mułowata ale po drogach "pływa"

  5. #75
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar jamrozw
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Czechowice-Dziedzice, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Spider 916
    Postów
    431

    Domyślnie

    pozatym wykonczenie i plastiki w nowych toyotach sa na tragincznym poziomie pod tym względem julka jest o niebo lepiej wykonana

  6. #76
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Z toyotami na dwoje babka wróżyła.
    Przerabiam trzecią corollę. Pierwsza w starej jeszcze budzie robiona w hiszpanii miała drobne mankamenty szwankowało poświetlenie, coś grzebali przy półosi. Druga "made in japan" po 170 tys przebiegu poszła do rodziny, totalnie bezawaryjna, nic nie trzeszczało, zadnych uwag, godna polecenia. No ale zachciało się i była okazja wziąć nowszy model -tzn. ta sama buda inny rok modelowy, 6-tka skrzynia itp, lepiej zestrojona, twardsza już nie ma zwrotności składu towarowego z węglem. Na razie blokada zamka bagażnika (ale chyba nie zamarzł bo odwilż mamy), jakieś kiepskie hamulce i już darła się o dolewke oleju. No i tamtą szło przy "testowym" ekstremalnym eko-emeryt drivingu zejść do 3,7 l, ta minimum 4,2 mimo skrzyni 6. Wieksza turbo dziura (choć ten sam silnik) i sądzę że mozna tu podziekowac DPF-owi. Następny wół roboczy będzie na LPG.
    Ale tworzywa i ich spasowanie choć toporne z wyglądu wydaja się nadal OK. W stylistykę nie wnikam-coś im jednak to nie wyszło ale auto u mnie w domu ma swojego zwolennika. Auto mało "innowacyjne".
    Ostatnio edytowane przez metan ; 17-01-2011 o 23:57

Podobne wątki

  1. Pomoc jaki program będzie dobry
    Utworzone przez Rafal1989 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 04-01-2016, 08:46
  2. Zakup 156 FL JTD. Jaki wydatek na zadbany egzemplarz?
    Utworzone przez Mongoose w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 14-05-2014, 23:42
  3. spadek wartości GT / 147 / 156 / 166
    Utworzone przez miksell w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 20-06-2012, 21:04
  4. Alfa GT - miejsce z tyłu oraz spadek wartości
    Utworzone przez Mrj w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 30-05-2012, 21:32
  5. Jaki model Alfy będzie w przyszłości klasykiem????
    Utworzone przez Stefan116 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 55
    Ostatni post / autor: 02-08-2008, 12:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory