wszystkie usterki/awarie i inne niespodzianki w Alfie to są "zaniedbania poprzedniego właściciela".


Tak jest najlepiej tłumaczyć jak nikt nie potrafi powiedzieć otwarcie i zgodnie z prawdą, że silnik TS to silnik kosztowny w eksploatacji (no chyba że się nim jeździ 6tys rocznie a samochód ma zakupiony w salonie) i jego konstrukcja jest kiepska oraz średnio przemyślana o czym świadczy choćby wariator

To nie kwestia delikatności czy zaniedbań poprzednich właścicieli... w innych samochodach panewek nie obraca a wątpię by "poprzedni" właściciele AR różnili się od "poprzednich" właścicieli innych dupowozów a to oznacza jedno, konstrukcja jest kiepska wytrzymałościowo.
Oczywiście nie mówię o przypadku gdy ktoś jeździ bez oleju lub jak nie zmieni paska i polecą w nim zęby bo tutaj zaniedbanie jest ewidentnie po stronie właściciela, awaria pompy też się zdarzy ale niestety większość obróconych panewek nie jest spowodowana w/w usterkami.
A tłumaczenia o "pałowaniu" na zimnym czy też jeździe 1600-1900 obr/min a silnik do tego nie jest stworzony można wsadzić między bajki...
niby użytkownicy innych samochodów na zimnym silniku jadą tylko do 1500 obr? A biegi zmieniają zgodnie z wykresem z hamowni... pewno tak bo tam się nic nie dzieje
dobre sobie
