O trzech podporach wiem. W rodzinie jeździ polek od nowości. Nastukane ma już ponad 180 kkm z tego 100 kkm na gazie. Przy silniku nie było nic robione. Serwis i prawidłowa eksploatacja praktycznie nie istniała. Olej zmieniany był dopiero gdy właścicielowi się przypadkiem przypomniało o nim. Wiec mogę się tylko bać, że zaniedbane OHV przegoni pieszczonego TS'a![]()
a ja także napiszę że mam w domu dwa TS'y i nie dzieje się z nimi nic poza normą którą spotyka się nie tylko w TS'achjedyne na co narzekam to wariator który niebawem zostanie wymieniony
jednego TS'a "pozbyłam" się prawie dwa lata temu i z nim także nie bylo problemów
---------- Post dodany o godzinie 13:36 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 13:33 ----------
e e eczasem robię więcej
![]()
I'd rather push my ALFA than drive a BMW... (or AUDI)
a jakie mial miec problemy do Chorwacji mial nie dojechac, ja regularnie do Szkocji ts zamiatam i zyje ,jedyne czego sie zawsze boje na dlugich trasach to nie panewek a alternatora
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
ja co prawa mam jtd, ale nie ma reguły jak coś padnie. Mnie alfa zawiodła w trasie raz - czujnik położenia wału i kaplica, 15min postoju = 5km jazdy i tak w kółko ;]