Po przerwie w jeździe moja piękna gorzj pali. Albo trzeba dłużej pokręcić albo pirwszy raz króciutko i za drugim razem już na styk. Zauważyłem że odpala dużo lepiej jak jest prawie pełny bak. Jak uważacie pada pompa?
Po przerwie w jeździe moja piękna gorzj pali. Albo trzeba dłużej pokręcić albo pirwszy raz króciutko i za drugim razem już na styk. Zauważyłem że odpala dużo lepiej jak jest prawie pełny bak. Jak uważacie pada pompa?
- albo trzeba odsiarczyć akumulator.
- jest takie urzadzenie desulfator, działa poprawnie tylko ten czas , około 1 - 2 tygodni.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
No ale jaki miałby wpływ poziom paliwa w baku w takim przypadku na odpalanie?
Jak długo stała to paliwo odparowało skropliły się opary i jak dolałeś paliwa świeżego to lepiej odpala. Tak po mojemu![]()
Nie ten pomysł odpada. Auto jeździ każdy dzień średnio po 60km. Zastój mu nie grozi.
Może zaczyna padać czujnik wału korbowego i stąd te kłopoty.
No, ale wiadomo - najpierw sprawdzamy cały układ paliwowy, WN i dolot.
No chyba, że masz czym sprawdzić impuls z tego czujnika.
Zakładam, że aku kręci mocno.
Tak, z aku nie ma problemów. Z tym czujnikiem chyba też nie bo na ciepłym odpala O.K. Problemy są jak auto na chwilę stanie. I właśnie dziwne jest to że odpalanie zależy od poziomu paliwa w baku.
No to trzeba zacząć od sprawdzenia ciśnienia paliwa.
A z tym czujnikiem wału to różnie bywa.
Ja miałem też problemy z odpalaniem silnika, nawet zimnego. Szukałem wszędzie i dopiero, jak czujnik padł to wyszło szydło z worka. Akurat u mnie proces padania czujnika był długotrwały. Potem, jak przeanalizowaliśmy wykresy z laboratorium kolegi bubu321, to było to widać jak na dłoni słabsze impulsy.
Właśnie od diagnostyki silnika powinienem zacząć. Jakoś nie mogę się nikogo z mojej okolicy doprosić o pomoc w temacie.
Jak piszesz że jak jest cieplejszy to mu lepiej to może czujnik temperatury![]()