Strona 10 z 28 PierwszyPierwszy 1234567891011121314151617181920 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 274

Temat: Jak się Wam sprawuje MiTo?

  1. #91
    MITOholik
    Gość

    Talking

    Cytat Napisał Mila Zobacz post
    Powiem Wam co zauważają moi znajomi, a czego ja już zupełnie nie dostrzegam....
    Podobno mój Mit ma głośny tłumik, nie było nic w nim robione, "chory" też nie jest... tak widocznie fabrycznie to wygląda...

    Lutraki, 5 l w mieście to niedoczekanie nasze
    W Mito tłumik jest tak zestrojony że wydaje się jak by miał dziurę-więc obserwacja znajomych jest słuszna, lecz w pełni usprawiedliwiona.

    Mnie spala na trasie
    Rybnik-Gliwice trasa ok 28 km długa prędkość ok 90km/h (tempomat) spala w lecie na oponach 45/215 R17 średnio na klimie około 5.6l
    w trasie prędkość 120km/h (tempomat) ok 6.7-7l
    na zimówkach 55/195 R16 pali 6.5 na trasie Ryb->Gli, Gli->Ryb

  2. #92
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar grzesk
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Wodzisław Śląski
    Auto
    było Mito 1.4TB ,Brera 2.4/jest 147 GTA
    Postów
    388

    Smile

    Ogólnie to: spalanie mam 8,6-gdzie w Stilo w motorze 1.8 miałem 8,2; 210kmh jedzie,sprawdzone pod Bolonia jak mi piękne 599 siadło na tyłek Tryb D do miasta sie nie nadaje.Na pierwszym serwisie stwierdzili do wymiany obudowy lusterek,tylnych świateł,przycisku b&m na kierownicy,prawy głosnik w drzwiach i największe zaskoczenie-łożyska w tylnych kołach.Koszt serwisu 708 zł w Rybniku.Ogólnie duży pozytyw

  3. #93
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    koło koła
    Auto
    emty
    Postów
    477

    Domyślnie

    witam bracia i siostry
    odebrałem dzis swoje mito i chciałbym podzielic sie z wami moimi uwagami z pierwszych 250km
    1. zewnątrz - moja subiektywna opinia jest taka ze to piekne auto, lakier nero ethna, felgi 18cali, wygląda bardzo ofensywnie, 5+
    2. wnętrze - to jest alfa, we wnetrzu czuje sie jak w czołgu, czyli niskie szyby, ładnie wszystko "zabudowane" nachylenie szyby przedniej i wsteczne lusterko (zajmuje z 10-15% powierzchni widzialnej) powoduje ze ma sie wrazenie dosc ograniczonej widzialnosci - ale to wg mnie zaleta, ja tak lubie, po dopasowaniu siedzenia (odsunąłem max do tyłu i do połwy w góre) miejsca jest dosc duzo, smyk siedział z tyłu za mną i nie narzekał, zegary ładnie podswietlone na biało, troszke razi w oczy to świecenie radia na pomarańczowo i dałbym tez 5 ale zagłówki nie dają sie regolowac w przod-tył, to błąd bo karczycho zbytnio zgiete do przodu, trzeba siedzenie mocniej połozyc do tyłu a wtedy pozycja juz nie taka jak lubie - przez te zagłówki tylko 4
    3. doznania dźwiekowe - radio moze byc, przyzwoicie gra, tłumnik jakis taki ala sportowy, popiarduje a nawet troche bulgocze jak w americanos
    jak dla mnie wolałbym to zmienic na cos cichszego zeby uszy odpoczywały
    na dodatek świst powietrza z bagaznika na dachu był dosc uciązliwy (mam nadzieje ze to bagaznik) wiec ocena to 4
    4. silnk - moja wersja to 105 koni - słabo, za słabo i zadne dynamici tu niewiele dają (tyle co kadzidło umarłemu) ale to był świadomy wybor, zwyczajnie wg mnie nie warto dopłacac 10k pln za turbo, wiec daje 3 silnikowi i sobie 5 za oszczedzenie monety na turbo, czyli ogolnie 4
    5. Jazda - wydaje sie ze auto dobrze sie prowadzi, pewnie sie trzyma drogi, we wspomnianym dyamicu czuc ze układ kierowniczy sie usztywnia daje wiecej pewnosci, tu trzeba dac 5

    czyli ogolnie gdzies koło 4+

  4. #94
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    koło koła
    Auto
    emty
    Postów
    477

    Domyślnie

    aha biorąc silnik 105 hp nieco w obrone dodam ze jest elastyczny, na 6 biegu mozna juz 80 jechac, a i w miescie jakby nieco lepiej mu idzie,
    ale spalnia (sredni 6,8l) w takiej pojemności nie broni nic, powinno byc mniejsze...
    wiec jesli ktos ma plana na zakup mito do fisiowania to chyba trzeba brac nawet QV, bo nie wydaje mi sie zeby 135hp było duuuzo lepsze

  5. #95
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0JTS; Ford Fiesta ST 3D 200KM, Fiat 500X, była Alfa Romeo Mito i Vespa125
    Postów
    606

    Domyślnie

    [QUOTE=jjokocha;480105]4. silnk - moja wersja to 105 koni - słabo, za słabo i zadne dynamici tu niewiele dają (tyle co kadzidło umarłemu) ale to był świadomy wybor, zwyczajnie wg mnie nie warto dopłacac 10k pln za turbo, wiec daje 3 silnikowi i sobie 5 za oszczedzenie monety na turbo, czyli ogolnie 4
    QUOTE]

    Warto dopłacić te ok 7 tys za turbo.
    To jest inna jakość jazdy. To jest przepaść.
    Moim zdaniem silniki poniżej 120KM nie pasują do Mito.
    Są tylko po to, aby wykonać plany sprzedażowe koncernu.

  6. #96
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    U mnie w Punto mam podobny silnik do 105 MA tylko bez Multiair i powiem tak - kiedyś prowadziłem Turbo Benzynę 120 KM w Mito na jeździe próbnej i to faktycznie jest przepaść. Lepiej zrezygnować z dodatków i wziąść silnik z Turbo. Jeśli jednak zdecydowałeś się na wolnossaka to mniej wydałeś na samochód i będziesz mniej wydawał na paliwo - 6.8 l to dobra średnia jak na pierwsze kilometry. Nie do osiągnięcia w turbo benzynie
    Napisz jak jeździ cie się na 18tkach ? Bo Mito jest strasznie twarde.

  7. #97
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    koło koła
    Auto
    emty
    Postów
    477

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    U mnie w Punto mam podobny silnik do 105 MA tylko bez Multiair i powiem tak - kiedyś prowadziłem Turbo Benzynę 120 KM w Mito na jeździe próbnej i to faktycznie jest przepaść. Lepiej zrezygnować z dodatków i wziąść silnik z Turbo. Jeśli jednak zdecydowałeś się na wolnossaka to mniej wydałeś na samochód i będziesz mniej wydawał na paliwo - 6.8 l to dobra średnia jak na pierwsze kilometry. Nie do osiągnięcia w turbo benzynie
    Napisz jak jeździ cie się na 18tkach ? Bo Mito jest strasznie twarde.
    narazie są zimowe 16tki, jak tylko zima sie skonczy odrazu podziele sie opinią nt 18" , i na 16" jest twardo wiec na 18" bedzie pewnie jak na wozie drabiniastym ale tak ma byc - na lawecie za miasto i w trase
    co do silnika to jak napisałem decyzja byłą zdecydowana, miał byc nowy woz z italii do pewnej kwoty, osiągi były na drugim planie,

  8. #98
    Mila
    Gość

    Domyślnie

    W Mito tłumik jest tak zestrojony że wydaje się jak by miał dziurę-więc obserwacja znajomych jest słuszna, lecz w pełni usprawiedliwiona.



    a więc jednak

  9. #99
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    Jeśli nie zależy ci na osiągach to będziesz zadowolony, ten silniczek przy spokojnej jeździe potrafi się odwdzięczyć niskim spalaniem Do tego jest dość elastyczny na niskich obrotach o czym już wspominałeś. Mi spala średnio ok 6.5 litra przy rozsądnej jeździe w cyklu mieszanym. Trasa to 6 litrów, przy jeździe typu eco czyli przepisowo można zejść nawet do 5l(u ciebie z MA będzie jeszcze mniej). Na 18 tkach będzie ci palił z 0.5 litra więcej i pogorszą się osiągi także najlepiej zakładaj je jak najpóźniej i jak najwcześniej zakładaj zimówki. Ja w swoim nie lubię jeździć na 17 tkach bo jest strasznie twardy i wydaje się, że 20 kucy uciekło spod maski Chociaż prowadzi się na nich sporo lepiej uważam że do takich kół minimum to 120 KM.

  10. #100
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    koło koła
    Auto
    emty
    Postów
    477

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    Jeśli nie zależy ci na osiągach to będziesz zadowolony, ten silniczek przy spokojnej jeździe potrafi się odwdzięczyć niskim spalaniem Do tego jest dość elastyczny na niskich obrotach o czym już wspominałeś. Mi spala średnio ok 6.5 litra przy rozsądnej jeździe w cyklu mieszanym. Trasa to 6 litrów, przy jeździe typu eco czyli przepisowo można zejść nawet do 5l(u ciebie z MA będzie jeszcze mniej). Na 18 tkach będzie ci palił z 0.5 litra więcej i pogorszą się osiągi także najlepiej zakładaj je jak najpóźniej i jak najwcześniej zakładaj zimówki. Ja w swoim nie lubię jeździć na 17 tkach bo jest strasznie twardy i wydaje się, że 20 kucy uciekło spod maski Chociaż prowadzi się na nich sporo lepiej uważam że do takich kół minimum to 120 KM.
    byc moze, te 18" ciezkie, wziąłem dwie pod pachy i ze 100m miałem do przejscia, łatwo nie było, za to jak sie je założy oj bedzie ładnie,
    co do silnika, poprzednio jezdzilem focusem 115hp, i tutaj po włączeniu dynamic, ta roznica jednak pozostaje, na niekorzysc 105 hp, ale nie o to tuaj chodzi lecz raczej zeby ładnie jezdzic,
    jak mnie najdzie ochota pofisiować to kupie uzywaną 156 3,2 V6
    ale te zagłówki nie dają mi spokoju, trzeba je wymienic na jakies regulowane bo sie nie da jezdzic

Podobne wątki

  1. [159] Jak Wam się sprawuje skrzynia Q-Tronic?
    Utworzone przez Matka w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 202
    Ostatni post / autor: 09-09-2024, 13:40
  2. [Giulietta] Jak się Wam sprawuje Giulietta?
    Utworzone przez anem w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 268
    Ostatni post / autor: 01-03-2012, 20:24
  3. Ile przejechałeś swoim TS 16V i jak się sprawuje?
    Utworzone przez Maciek84 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 77
    Ostatni post / autor: 28-03-2011, 10:23
  4. [MiTo] Jak się sprawuje MiTo w zimę?
    Utworzone przez rzelich w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-01-2010, 00:36
  5. Słabo sie sprawuje
    Utworzone przez czekal86 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 25-12-2009, 11:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory