Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 27 z 27

Temat: Autoalarm, szerokość całkowita

  1. #21
    macacus
    Gość

    Domyślnie

    Z alarmami dokładanymi są często problemy, lepiej zamówić fabryczny, dają wtedy w komplecie lepsze zamki i od razu dwa składane kluczyki ze zintegrowanymi pilotami. Jak ktoś zamawia samochód od podstaw, to warto się na to zdecydować.
    Ja od razu domówiłem dodatkowy składany kluczyk. Drogi, ale przy "podziale" składany przypadł lepszej połowie. Nie mogłem patrzeć na ten czarny.
    Swoją drogą wprowadzone dwa różne klucze do jednego samochodu to źle pojęta oszczędność firmy i przynajmniej dla mnie wpadka wizerunkowa.

  2. #22
    TOM & JULIA
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał macacus Zobacz post
    Z alarmami dokładanymi są często problemy, lepiej zamówić fabryczny, dają wtedy w komplecie lepsze zamki
    A to ciekawe jakie dali koledze złocone ?
    Zasadniczo samochodem jeździ jedna osoba i w moim przypadku to chyba ten dodatkowy kluczyk fajnie by wyglądał schowany gdzieś w szafie .
    W Brawo (pierwsza generacja) miałem aż 3 kluczyki , w 147 - 2 , teraz mam 1 , dla normalnego użytkowanie auta nie ma to znaczenia, wystarczy mi 1.

    Ale idąc tym tropem w następnej generacji Juliki będzie 1/2 kluczyka oszczędność .

  3. #23
    macacus
    Gość

    Domyślnie

    Napisałem lepsze, nie ładniejsze (jeżeli dla kolegi "złocone" są lepsze to rzecz gustu). Przy fabrycznym alarmie są montowane zamki z blokadą drzwi od wewnątrz - myślę, że jednak "lepsze" od standardowych.

    "Zasadniczo" u każdego samochodami jeździ tyle osób ile jeździ - u mnie dwie, dlatego dwa kluczyki to lepiej niż jeden.
    Dwa to również lepiej z tego powodu, że kluczyki są gubione, łamane, topione, wyczerpują się w nich baterie, psuje się elektronika, są zamykane w bagażniku itp, wtedy drugi bywa przydatny.

  4. #24
    TOM & JULIA
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał macacus Zobacz post
    Przy fabrycznym alarmie są montowane zamki z blokadą drzwi od wewnątrz - myślę, że jednak "lepsze" od standardowych.
    Możesz rozwinąć o co ci chodzi z tą blokadą drzwi od wewnątrz ?

  5. #25
    deryl
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał TOM & JULIA Zobacz post
    Możesz rozwinąć o co ci chodzi z tą blokadą drzwi od wewnątrz ?
    Dokładnie nazywa się to Safe Lock i umożliwia mechaniczne odłączenie bębenków zamków i klamek otwierania drzwi z zewnątrz i z wnętrza w taki sposób, aby nie było można ich otworzyć z wnętrza samochodu, nawet w przypadku rozbicia szyby.

  6. #26
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Opcja Safe Lock nie zależy od alarmu
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  7. #27
    deryl
    Gość

    Domyślnie

    Alarm fabryczny wymusza opcje Safe Lock (213+064). Natomiast nie wiem czy Safe Lock mozna wziasc do innego alarmu.

Podobne wątki

  1. [146] autoalarm?
    Utworzone przez Jester w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-05-2011, 20:12
  2. Szkoda całkowita
    Utworzone przez milkyyyy w dziale 147
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 10-01-2011, 22:48
  3. Autoalarm
    Utworzone przez bassman w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 20-08-2006, 05:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory