Witam
jak w temacie...jeden stop ten od strony kierowcy nie gaśnie. Pali się cała żarówka czyli i stop i pozycja reszta gaśnie normalnie. Jakieś pomysły jak to usunąć?
Witam
jak w temacie...jeden stop ten od strony kierowcy nie gaśnie. Pali się cała żarówka czyli i stop i pozycja reszta gaśnie normalnie. Jakieś pomysły jak to usunąć?
Była Lancia...był Fiat...byla Alfabyło Cabrio
Wróciła Alfaa Ferrari i Maserati ne emeryturze...
Zwyczajne zwarcie. Wez miernik i sprawdz gdzie jest przebicie. Odizoluj albo popowadz nowy kabel. Jezeli to jest tylko w lampie klapy to najprowdopodobniej zwarcie jest na wiazce przy zawiasie lewym.
Nikt Ci nie powie gdzie masz zwarcie. To trzeba samemu poszukac miernikiem.
... lub centralka połączeń wzajemnych, było o tym kilka razy.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Albo czujnik Stopu nad pedałem hamulca
Wtedy raczej by to dotyczyło obu świateł - czujnik jest wspólny, "na krótko" połączony tylko z 3 stopem. Problem jest w elemencie pośrednim, rozdzielającym sygnał, lub w zwarciu, ale wtedy by to musiało być zwarcie do pozycji i stop by się świecił tylko przy włączonych pozycyjnych (lub analogicznie kierunkach lub przeciwmgłowych). Logiką, która steruje światłami jest właśnie owa centralka. Współpracuje ona jeszcze z innymi elementami, ale od niej bym zaczął.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
mi sie wydaje na 100pro ze masz przetarte kable w uszczelce co idzie do klapy bagażnika ja to przerabiałem jakis tydzień temu światła z tyłu migały jak choinka jak włączałem np przeciwmgielne z tyłu to swieciła jedna lampa po chwili żadna ruch klapą powodował miganie tylnych swiateł wiec kupilem w elektroniku cienkie kable tam wszystkich jest 12 4 z nich okazało sie ze sa grubsze od reszty wiec przylutowałem podwójne kable koszt zabawy 20zł i ze 3godz roboty jak ci ktoś pomoże ja to robiłem sam 5godz i troche sie na gimnastykowałem pozdro..
Dzięki za podpowiedzidzisiaj patrzyłem troszke ale mnie niestety nie oświeciło
Pali się lampa w tylnim błotniku a nie w klapie wiec przetarte kable chyba odpadają. Czujnik pod pedałem stopu chyba też nie bo palily by sie wszystkie stopy i tylko stopy a u mnie pali sie i stop i pozycja czyli zwiera całą żarówke.
Wykreciłem tą zieloną centralke przeczysciłem styki itp ale nic to niestety nie dalozastanawiam sie nad jej rozkreceniem...
Może ma toś z forumowiczów taką centralke na sprzedaż?![]()
Była Lancia...był Fiat...byla Alfabyło Cabrio
Wróciła Alfaa Ferrari i Maserati ne emeryturze...
Przeczyszczenie styków raczej nic nie da. Mam kilka uszkodzonych, każda z innym obwodem. Podmieniając będziesz wiedział, czy to centralka. Jak pokryjesz koszty przesyłki i obiecasz odesłać, to mogę Ci wysłać.
Używana kosztuje jakieś 200 zeta, nowa 700.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Witam,
jeśli żarówka stopu świeci razem z postojowymi to oznacza że jest źle zamocowana w oprawce (to jest zwykła żarówka 2-włóknowa 5/21W) lub w oprawce jest odgięty styk i robi zwarcie do postojowych.
Wyjmij oprawkę z lampy błotnika i pooglądaj.