A nie cichnie chociaż minimalne po rozgrzaniu silnika?
A nie cichnie chociaż minimalne po rozgrzaniu silnika?
145 1,7 16V - była
147 1,9 8V - była
GT 1,9 16V - była
156 SW FL 1,9 8V - była
164 3.0 V6 super - była
90 2.5 V6 quadrifoglio oro - jest
159 1,9 16V- jest
temperatura silnika nie ma tutaj znaczenia w sumie....damn....jestem załamany :|
Odczuwasz utratę mocy? Mnie osobiście dziwi nieco wcześniejsza diagnoza dot. EGRa ale chyba nie masz wyjścia i musisz się udać do jakiegoś kumatego mechanika..
145 1,7 16V - była
147 1,9 8V - była
GT 1,9 16V - była
156 SW FL 1,9 8V - była
164 3.0 V6 super - była
90 2.5 V6 quadrifoglio oro - jest
159 1,9 16V- jest
Auto stoi na warsztacie od rana...było podejrzenie, że mogłem zalać PB zamiast ON. Nalaliśmy świeżą ropę do pustego zbiornika i nic. Przejechałem się kawałem i zaczeło mrugać ciśnienie oleju. Pewnie kończy się pompa a klepie klawiatura. Innej opcji raczej nie ma. I tutaj pewnie kończy się moja przygoda z włoską motoryzacją :| Mam nadzieje, że uda mi się oddać auto i gość nie będzie robić problemów. Dziękuję wszystkim, którzy podsuwali swoje sugestie.
Pozdrawiam.
Pompa Ci hałasuje. Ma napęd łańcuchem i on potrafi napierniczać, że się płakać chce.
Obejrzyj sobie ten filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=n1YpKwB8wtI
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
ile mniej więcej może kosztować nowa ? pewnieze 2 albo 3 tys co ? Pomp oleju się chyba nie regeneruje ?
~700-800 zł. Tylko ASO i oczywiście się nie regeneruje.
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Do tysiaka kupisz nową, może nawet z 600-700zł jak popytasz sprawdzonych sprzedawców z neta. Oby tylko to - wymienisz i bella odżyje.
Ale jednego nie kumam. Tyle diagnoz już CI postawiono. A co powiedział mechanik? Takie rzeczy rozpoznaje się bardzo trafnie...
No to ktoś się wstrzelił ze sprzedażą...
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
te diagnozy to były debaty przy drinku....tak naprawde dopiero wczoraj auto oglądał mechanik...macie moze jakies namiary na osobę, która może posiadać ten element w jakiejś rozsądnej cenie ? chyba nie pozostało mi nic innego jak naprawa...