Strona 18 z 44 PierwszyPierwszy ... 8910111213141516171819202122232425262728 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 171 do 180 z 437

Temat: www.cinsoft.pl

  1. #171
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Krajcok napisał o nissensie i ok,ale uwierz mi,że taką propozycję dostałem od Rogala stąd mój wpis na forum.Dalej twierdze,że custom cooler z chłodnicy to optimum,ale czysto teoretycznie i na podstawie opinii znawców ( m.in Adama ze sportmile).

    Co do masy-kiedys miałem ibize III TDI 1,9 110km i to już po programie na 138km latało bardzo fajnie.Także masz rację,ale pisząc ARL miałem na mysli to jak te wersje wychodzą po mocnym sofcie czyli +190km.A gdy w grę wejdą mocne mody ,ktore wczesniej opisywałem odnosnie arl to i pojawia się moc pod 240km ,a to już cos nawet i w większej masie,niemniej masy sie nie przeskoczy.
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 25-01-2011 o 23:21

  2. #172
    stawsz
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Krajcok napisał o nissensie i ok,ale uwierz mi,że taką propozycję dostałem od Rogala stąd mój wpis na forum.Dalej twierdze,że custom cooler z chłodnicy to optimum,ale czysto teoretycznie i na podstawie opinii znawców ( m.in Adama ze sportmile).

    Co do masy-kiedys miałem ibize III TDI 1,9 110km i to już po programie na 138km latało bardzo fajnie.Także masz rację,ale pisząc ARL miałem na mysli to jak te wersje wychodzą po mocnym sofcie czyli +190km.A gdy w grę wejdą mocne mody ,ktore wczesniej opisywałem odnosnie arl to i pojawia się moc pod 240km ,a to już cos nawet i w większej masie,niemniej masy sie nie przeskoczy.
    nie przesadzajcie z tą masą w porównaniu do konkurencji alfy 156 są lekkie minimum in minus 150 - 250 kilo

  3. #173
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    To fakt.Moja alfa np wazona z połową baku ma 1270kg ( ważenie wagą dla tirów) gdzie byle jaki passat b5 i w zwyz legitymuje sie 1450-1550kg.156 to lekkie konstrukcje,dzięki czemu takie zrywne juz w serii.

  4. #174
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Rdzenie chińczyków są naprawdę bardzo wydajne, bez różnicy dla 230ps czy to nissen z ciężarówki, forge o tych samych wymiarach czy chinol, liczy się również cała reszta wykonanego dolotu. Problemów w JTD jest więcej, nie ogranicza się to tylko do temp w dolocie.

    Zdajesz sobie sprawę, iż sprężarka w Twoim aucie na 1,6bara długo nie pojeździ?
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  5. #175
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Napewno masz rację Cinek i wcale nie zamierzam tego negować ,piszę tylko to co powiedział mi mój tuner i ufam jego wiedzy.

    Pamiętam co pisałeś,że max cisnienie to 1,55 bar dla tej turbinki.Ja chcę krok dalej pójść,a myslę ,że do jesieni tego roku wytrzyma .Trzeba przecierać szlaki i iść w nieznane,tymbardziej ,że jest już plan innego turbo.

    Widziałem juz ARl dmuchane na 1,65 bar i jeździły,a przeciez turba mamy te same,więc może tak źle nie będzie.W razie co,będe miał większą motywację do szybszego włożenia gtb2056.
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 26-01-2011 o 00:59

  6. #176
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,414

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Napewno masz rację Cinek i wcale nie zamierzam tego negować ,piszę tylko to co powiedział mi mój tuner i ufam jego wiedzy.

    Pamiętam co pisałeś,że max cisnienie to 1,55 bar dla tej turbinki.Ja chcę krok dalej pójść,a myslę ,że do jesieni tego roku wytrzyma .Trzeba przecierać szlaki i iść w nieznane,tymbardziej ,że jest już plan innego turbo.

    Widziałem juz ARl dmuchane na 1,65 bar i jeździły,a przeciez turba mamy te same,więc może tak źle nie będzie.W razie co,będe miał większą motywację do szybszego włożenia gtb2056.
    Spoko jesteś koleś, fajnie kombinujesz auto, ale po Twoich wypowiedziach widzę, że dużo czytasz SR, i Twoja główna wiedza pochodzi właśnie z tamtego forum.
    To tyle w dużym uproszczeniu.

    Pozdrawiam.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  7. #177
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Pablo - szkoda zaczynać
    już raz wyszły niezłe jaja i trzeba po prostu "ominąć" to co pisze i czytać inne posty








  8. #178
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Pablo-owszem masz rację ,czytam SR,a także seat racing i innego tego typu fora.Mam również kontakt z kilkoma osobami z tych for i znam się z nimi osobiście.Wcale nie powiedziałem,że mam wiedzę praktyczną odnosnie tuningu i to wszystko już przerabialem.Od jestem laikem ,który stara się chociaż teoretycznie coś tam łyknąć,a praktykę znam tylko co na swoim aucie i autach kolegów,więc nie wiem o co ci chodzi,no chyba że coś źle zrozumiałem to pzepraszam.A to ,że dzielę sie tym co wyczytałem/usłyszałem to chyba nic złego ?? Przecież ludzie twojego pokroju ,czyli zaawansowani praktycznie i merytorycznie zawsze mogą to zweryfikowac.Po to przecież jest m.in to forum.

    bocian może sam siebie ominiesz,bo póki co to odnośnie spraw tuningowych myslę ,że wypowiadam się w miare na temat.

    Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 26-01-2011 o 15:02

  9. #179
    Użytkownik Romeo Avatar premek
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
    Postów
    1,600

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    wypowiadam się w miare na temat.
    Ale raczej nie w tym wątku. Utwórze sobie wątek "moja wiedza na temat tuningu" i skończą się takie dyskusje.
    166 2.4 JTD '00 - była
    164 2.0 V6 TB '91 - była
    156 1.9 JTDm '04 - już nie
    156 1.8 TS '00 - juz nie ma
    164 2.0 V6 TB '93 - jest
    Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
    MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
    Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...

  10. #180
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Premek fakt-chciałbym przeprosić założycieala tematu za OT,a kaste moderatorów poprosić o wykasowanie tego co uznają za słuszne.

    Powoli zaczynam rozumieć ,czemu ci ,któży już mają mody w aucie nie kwapią się z wypowiedziami innymi niż PW.

Podobne wątki

  1. Chiptuning - cinsoft
    Utworzone przez Maydrax w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 02-11-2015, 22:22
  2. Moja przygoda z CINSOFT
    Utworzone przez KULI w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 15:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory