Kolego, a czasem Twoja Alfa nie jest coś od czerwonego/bordowego/fioletowego?
Kolego, a czasem Twoja Alfa nie jest coś od czerwonego/bordowego/fioletowego?
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
ale o co chodzi ?![]()
Ale tak, czy nie?
I ma nielakierowaną dolną listwę wzdłuż nadwozia (co po lifice nie powinno mieć miejsca), a dodatkowo pochodzi z 3miasta?
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
jest czarne i nie jest z trójmiasta
No to nie jest tą, którą widziałem w A+.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Ostatnio edytowane przez Alfista ; 26-01-2011 o 10:25
A co wg. Ciebie robią inni mechanicy ? Hehe dobry jesteś kolego
Jak mogło pęknąć ? Nie mam pojęcia....wrzuce dziś fotki
---------- Post dodany o godzinie 11:06 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 11:04 ----------
aha....jeśli sprawdzenie dołu motoru plus pokrywy czy tam nic nie stuka jest dla Ciebie dziwne to pokaż mi mechanika, który na słuch powie Ci co jest grane
Pozdrawiam![]()
Jest różnica czy to klepie panewka, zawory, wtryskiwacz itd. Zaraz Ci tłoki powyciągają bo stwierdzą, że to sworzeń tłoka, a na końcu się okaże, że walił napinacz
Jak nie wiedzą i nie znają się na tych silnikach to lepiej byłoby dla Ciebie żeby nie urządzali sobie praktyk doszkalających na Twoim samochodzie. Takie jest moje zdanie ale pieniądze Twoje. Co do koła swoja teorie mam ale zachowam dla siebie narazie. Wrzuć fotkę.
Ostatnio edytowane przez jendriu ; 26-01-2011 o 12:56
Jakbym bardzo nawet chciał przyznać Ci rację to nie mogę. Rozumiem zdjąć pokrywę rozrządu, paski itd, Ale jeśli zdejmują miskę i skrzynię dalej nic nie znajdując to bierz od nich auto!
Mnie też wydawało się, że są rzeczy oczywiste, ale wierz mi - mechanicy potrafią być strasznymi prataczami! W tej chwili jest niestety tak, że warsztat może otworzyć każdy, bez względu na swoją wiedzę czy doświadczenie. Nie ma szans zweryfikować wiedzy mechanika.
Niby to lepiej, bo gdyby do otwarcia garażu potrabna była jakaś wiedza, dyplom, czy egzamin to mechanicy by się bardziej cenili, ale z drugiej strony gdybym zliczył kasę zmarnowaną na partaczy to pewnie taniej byłoby płacić komuś kto naprawdę potrafi a liczy w cenach ASO. Tyle, że w aso też może pracować każdy partach. Jedynie ich odpowiedzialnośc jest odrobinę większa i mają dostęp do okumantacji.
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...