Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 36 z 36

Temat: GTV nie pali

  1. #31
    mnap86
    Gość

    Domyślnie

    No wlasnie to jest zaskakujace, bo nigdy bym sie tam nie spodziewal wtyczki... ja Bym to rozwiazal tak:



    || wtyczka na zewnatrz
    _____ klapka
    z z gwint wtopiony w pokrywke

    miedzy wtyczka a gwintem przejscie.


    Wtedy by nie bylo mozliwosci aby sie to poluzowalo...

  2. #32
    Użytkownik Znawca Avatar krawat
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 155v6; AR Stelvio Q
    Postów
    1,003

    Domyślnie

    Czyli alfinka już gada bez problemów ??

  3. #33
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Poluzowałoby się od drgań, tak czy siak. Najlepszy patent to wystające z pompy kable zalakowane i wtyczka typu bosh w osłonie pompy

  4. #34
    mnap86
    Gość

    Domyślnie

    A ja powiem tylko, ze nie warto brac TS'a... V6 nie pala az tak duzo wiecej, o ile w ogole..

  5. #35
    Użytkownik Znawca Avatar krawat
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 155v6; AR Stelvio Q
    Postów
    1,003

    Domyślnie

    Cytat Napisał mnap86 Zobacz post
    A ja powiem tylko, ze nie warto brac TS'a... V6 nie pala az tak duzo wiecej, o ile w ogole..
    Chyba nie to okno
    Lepiej powiedz jak się trzyma twoja Gtv??

  6. #36
    mnap86
    Gość

    Domyślnie

    Wiec Alfa zyje...

    Pompa zostala w zbiorniku, za malo czasu i zbyt zla pogoda zeby dlubac cos wiecej, a i auta potrzebuje... to juz i tak przeszlo tydzien..


    Zamowilem pompe Walbro gsl392, jest to pompa zewnetrza, i taki byl plan, jednak nie udalo sie go zreazliwoac, a poniewaz pasuje do koszyka, to trafila do zbiornika paliwa.

    Czy jest glosna? Subiektywne odczucia... moze jest troche glosniejsza od oryginalnego boscha, ale nie na tyle aby slyszec ja przy pracujacym silniku, moze jakby sie wsluchac.... natomiast podczas jazdy nie ma o tym mowy.

    Najwiekszym problemem bylo dostac cokolwiek z gwintem M10x1 zeby podlaczyc do tego waz fi8 (wew.).. od 9 rano oblecialem cale miasto i nigdzie, nic... Dopiero kupilem redukcje 10x1/10x1 ale wew. fi 4... na szczescie scianki grube i tokarz mi ja powiekszyl do 7.

    Takze alfa zyje i jezdzi, do zobaczenia na drodze

    P.S Brak iskry byl efektem braku praddu na pompie (a konkretnie masy). Po zmostkowaniu przekaznika pompy do masy iskra wrocila, takze jak ktos ma podobne objawy.... ciezko pali, gubi iskre, a po trzasnieciu bagaznikiem albo kilku(nastu probach sie udaje) warto sprawdzic pompe..

Podobne wątki

  1. [159] Pali się 'Pre-heating glow plug not available', ciężko pali - co to może być?
    Utworzone przez Tomasz1506 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 20-02-2014, 18:46
  2. 1.8 TS nie pali
    Utworzone przez omron8 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 03-10-2012, 21:42
  3. 2.4 jtd nie pali
    Utworzone przez pawel2910 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 28-05-2012, 08:13
  4. Bella pali/nie pali - czyli coś bez sensu
    Utworzone przez Sparco123 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-09-2010, 11:29
  5. [156] Pali sie kontrolka wtrysków, ale pali i jeździ normaln
    Utworzone przez lukas_ps86 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-10-2008, 21:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory