zgadzam sie z kolegą bat25...
zgadzam sie z kolegą bat25...
Tu już nie chodzi o ekonomię
Tu chodzi o przyspieszenie
Przykład, czysto teoretyczny:
Dodając gaz na powiedzmy 2 biegu twoje auto dobrze przyspiesza do powiedzmy 4tys obrotów, później robi się luka, gdzie auto oczywiście przyspiesza ale w dużo mniejszym stopniu niż od 1tys do 4tys, a przy tym silnik ryczy pytając o zmianę biegu na wyższy
Nie są to dane faktyczne, mają tylko na celu z obrazować sytuację
Mam nadzieję że o to Ci chodziło...
Alfa Romeo 156 SW 1,9jtd 2004r
Jak chcesz sie efektywnie rozpędzać to non stop trzeba 2-3 tysiące jechać... Wtedy najlepiej dmucha turbo i najsprawniej się fura zbiera... Oczywiście tak jak mówiłem trzeba zwrócić uwagę na zestopniowanie skrzyni.
Jak szukacie info dotyczącego max HP i max NM to zajrzyjcie do tematu Cinsoft.pl w dziale tuning i bedzie na pewno jakis wykres 1,9 JTD 115KM - wykres fabryczny nie będzie się zbytnio róznił więc zobaczysz interesujący cię zakres![]()