Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: Fiat Bravo 1.8GT - jakie elementy wybrać?

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    Gródek
    Auto
    Fiat Bravo
    Postów
    115

    Domyślnie Fiat Bravo 1.8GT - jakie elementy wybrać?

    Prawdopodobnie będę zakładał gaz do Bravo I 1.8 113KM. Mam pytanie, który reduktor wybrać: Tomasetto Alaska czy Zavoli Zeta N. Inne propozycje mile widziane. To samo dotyczy wtryskiwaczy. Myślę o Hana - trochę drogie, ale bardzo dobre. Komputer,który będzie to wszystko ogarniał to Sec lub Sequel. Wszystkie sugestie mile widziane... Instalacja ma stwarzać jak najmniej problemów, styl jazdy normalny - ani emerycki ani ekstremalnie sportowy.

  2. #2
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    mam do sprzedania skorpiona st
    Ma przejechane może z 1500 km i jest jeszcze na gwarancji do września 2011r
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #3
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Krótko: to tego silnika możesz wydać 2000 na cześci albo 1200. Jeździć będzie tak samo.

    Reduktor nie ma większego znaczenia, brałbym zavoli z tych dwoch. Instalkę uznaną i łatwą w serwisowaniu żadne wymysły, patrz na staga albo esgi. Wtryski h2000 to już gruba przesada, tutaj spokojnie listwa magic wystarczy, valtek szary (2 Ohm) tak samo dobrze się sprawdzi, dysze około 2.0 pewnie.

    Szkoda przepłacać.

  4. #4
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    Gródek
    Auto
    Fiat Bravo
    Postów
    115

    Domyślnie

    Z tego co wiem ESGI to to samo co stary Sec tyle że pod inną nazwą. Jaka jest wytrzymałość Magic-ów, ile można zrobić na nich km? H2000 biorę pod uwagę bo być może uda mi się je zdobyć taniej trochę,podobnie z reduktorem i komputerem

  5. #5
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    To źle wiesz. ESGI2 to nowa konstrukcja,częściowo wzorowana na stagu nie mająca nic wspólnego z Sec. Dodatkowo to jak na razie jedyna instalacja zgodna z EOBD, nawet stag nie jest w 100% zgodny.

    Magic zależy jak dbasz, co ile wymieniasz filtr fazy lotnej itp. W aucie znajomego nalatały już 60 kilka tysięcy, filtr lotny czaja fl02 wymieniany co 15tys razem z olejem. Jak na razie działają idealnie. Ja na valteku zrobiłem już 48tys i też działa, przydałaby się regulacja ale taniej i lepiej wymienić całą listwę

    H2000 jakbyś kupił po 100zł za sztukę to można jeszcze. Dolicz cenę listwy do tego tylko.

  6. #6
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2006
    Mieszka w
    Gródek
    Auto
    Fiat Bravo
    Postów
    115

    Domyślnie

    Chodziło mi o poprzednią wersję ESGI a ta na 90% jest identyczna. Rozważę jeszcze wtryski Magic i ewentualnie Valteki tak jak mówisz. Dzięki za rady i sugestie

  7. #7
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Endriu Zobacz post
    Rozważę jeszcze wtryski Magic

    W tej chwili lepiej zrezygnować z nich, wspaniali czesi, szukają oszczędności nie tu gdzie trzeba i ostatnio po założeniu 12sztuk 5 padło po dystansie max. 1000km na skutek spalenia/powstania przerwy w obwodzie wtryskiwacza.


    Podskocz sobie wcześniej i sprawdź którą wersję sterownika silnika masz pod maską, były 1.8 gt na półsekwencji czas na biegu jałowym 2.2ms do 8ms przy pełnym obciążeniu ale były też i na pełnej sekwencji czas na biegu jałowym 3,2-3,5ms pełne obciążenia ok. 13-14ms. O ile sekwencyjna wersja pojedzie niemal na każdym wtryskiwaczu tak już w przypadku półsekwencji odpalają tanie wtryski typu Valtek/REG Fast.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  8. #8
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Cytat Napisał Endriu Zobacz post
    Chodziło mi o poprzednią wersję ESGI a ta na 90% jest identyczna. Rozważę jeszcze wtryski Magic i ewentualnie Valteki tak jak mówisz. Dzięki za rady i sugestie
    Poprzednia wersja faktycznie mogłabyć kopią...ale co wtedy kopią nie było


    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    W tej chwili lepiej zrezygnować z nich, wspaniali czesi, szukają oszczędności nie tu gdzie trzeba i ostatnio po założeniu 12sztuk 5 padło po dystansie max. 1000km na skutek spalenia/powstania przerwy w obwodzie wtryskiwacza.


    Podskocz sobie wcześniej i sprawdź którą wersję sterownika silnika masz pod maską, były 1.8 gt na półsekwencji czas na biegu jałowym 2.2ms do 8ms przy pełnym obciążeniu ale były też i na pełnej sekwencji czas na biegu jałowym 3,2-3,5ms pełne obciążenia ok. 13-14ms. O ile sekwencyjna wersja pojedzie niemal na każdym wtryskiwaczu tak już w przypadku półsekwencji odpalają tanie wtryski typu Valtek/REG Fast.
    Mówisz, że magic się popsuły? Jakieś konkretne daty produkcji, czy moze jakaś wadliwa seria? A może ustawiacz źle wybrał typ cewki i go spaliło za dużym prądem (przynzaję się, zepsułem tak listwę vateca )

    Jak 2.2 to lipa, pozostaje matrix albo faktycznie keihein albo h2000

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Gryf
    Dołączył
    12 2010
    Auto
    stan przejściowy bez AR
    Postów
    48

    Domyślnie

    Cytat Napisał dcfan Zobacz post

    czy moze jakaś wadliwa seria? A może ustawiacz źle wybrał typ cewki i go spaliło za dużym prądem (przynzaję się, zepsułem tak listwę vateca )

    Jak 2.2 to lipa, pozostaje matrix albo faktycznie keihein albo h2000

    Kolega Grzesiek miał na myśli że sam zamontował te 12 sztuk wtrysków. Śledząc jego aktywność w dziale LPG raczej szczerze wątpie by się pomylił i dokonał złych ustawień. Nie skomentuje już zepsucia listwy Valteców

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Gryf ; 29-01-2011 o 22:58

  10. #10
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Cytat Napisał Gryf Zobacz post
    Kolega Grzesiek miał na myśli że sam zamontował te 12 sztuk wtrysków. Śledząc jego aktywność w dziale LPG raczej szczerze wątpie by się pomylił i dokonał złych ustawień.
    Też w to wątpię ale zdarza się najlepszym i to nie w kwestii wtryskow. Jak to mowią, tak montują debeściaki

    Nie skomentuje już zepsucia listwy Valteców

    Pozdrawiam
    Dziękuję , jakoś nie zwróciłem uwagi ,że wsadziłem 1 Ohm, ustawiłem 3 i jakoś tak poszlo... Na szczęście miałem nowe cewki pod ręką

Podobne wątki

  1. [145] Z Fiat Bravo do Alfy145
    Utworzone przez rahan w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-04-2011, 14:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory