Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 35

Temat: 1.9JTDm szarpie i niska temperatura

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał culio Zobacz post
    po wymianie zero błedów wyjechałem ze serwisu i spowrotem to samo ,potem znowu serwis ,zero błedów,i 210 zł za samego kompa,a serwis to Q-service,i dalej w punkcie wyjścia
    Kupiłbyś kabel za 50zł i sam byś sprawdzał błędy, no ale można też za każdym razem dwie stówy płacić.

    Z tego co pamiętam to w ASO podłączenie examiner 110zł kosztuje

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ŁukaszALFAlow
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Chrzanów/Regulice
    Auto
    159 1.9 jts, 156 1.9 jtd SP1
    Postów
    400

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Kupiłbyś kabel za 50zł i sam byś sprawdzał błędy
    kabel kablem a jeszcze program

  3. #13
    christofe
    Gość

    Domyślnie

    program to jest nie problem np.
    http://www.fiatecuscan.net/

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ŁukaszALFAlow
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Chrzanów/Regulice
    Auto
    159 1.9 jts, 156 1.9 jtd SP1
    Postów
    400

    Domyślnie

    oooo panowie a kabel to gdzie można kupic

  5. #15
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar babus11
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    159 JTDm 150KM
    Postów
    262

  6. #16
    christofe
    Gość

    Domyślnie

    dokładnie ten kabelek sam z niego korzystam

  7. #17
    pol.5
    Gość

    Domyślnie

    Trzesie alfą jak jest zimna, zatkaj sobie egr i przestanie.
    Wyszyść sobie egr a najlepiej wygotuj go w wodzie z sodą powinno pomóc ale odrazu mówie nie na długo ok 6 miesiecy. Ogólnie elektro zawór egr do wymiany, zamiast stabiklnie uchylac i domykać zawór nie ma siły i skacze dlatego auto tak dławi jak jest zimny ogólnie wada i to duża tego silnika. Ja cześciowo zaślepiłem sobie egr i jest dużo lepiej, a bład to poprostu odczyt czujników ecu i tym sie nie martw.

    Pozdrawiam

    ---------- Post dodany o godzinie 19:58 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 18:31 ----------

    Cytat Napisał christofe Zobacz post
    co do temperatury to raczej na pewno termostat będziesz musiał wymienić, co do szarpania odlacz zupelnie kabel od przeplywki i zobacz jak będzie jeździł, a dymi mocno, może przewód powietrza któryś jest nieszczelny
    chciałbym dodać ze u mnie tez temper. Nie przekracza 60 stopni chyba ze sa upały i stoje w korku to dojdzie laskawie do 90 ale zaraz wiatraczek robi swoje. W aso powiedziano mi ze te silniki nie dogrzewaja sie i tak juz jest, moze tez mam uszkodzony termostat???

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ŁukaszALFAlow
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Chrzanów/Regulice
    Auto
    159 1.9 jts, 156 1.9 jtd SP1
    Postów
    400

    Domyślnie

    dzieki panowie za pomoc,wczoraj zamówiłem podkładke do egr,a dzisiaj zamówie kabel,w przyszłym tygodniu zaczne działac ,napisze co i jak wyszło,aha a do tej podkładki to muszą byc dwie uszczelki czy wystarczy jedna i od krórej strony ma być założona ?

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    Cytat Napisał pol.5 Zobacz post
    chciałbym dodać ze u mnie tez temper. Nie przekracza 60 stopni chyba ze sa upały i stoje w korku to dojdzie laskawie do 90 ale zaraz wiatraczek robi swoje. W aso powiedziano mi ze te silniki nie dogrzewaja sie i tak juz jest, moze tez mam uszkodzony termostat???
    Moja 16V-ka grzeje sie ladnie ,nie musze dlugo jezdzic ,ale obroty prawie caly czs okolo 3000 i trzyma 80 (wskanik kabinowy) ,przed wymiana termostatu mialem 60-65 ,tez na kabinowym...wiec u ciebie tez powinno lapac 80 jak w korku albo butowanie to nie cale 90 mi pokazuje...

  10. #20
    pol.5
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał culio Zobacz post
    dzieki panowie za pomoc,wczoraj zamówiłem podkładke do egr,a dzisiaj zamówie kabel,w przyszłym tygodniu zaczne działac ,napisze co i jak wyszło,aha a do tej podkładki to muszą byc dwie uszczelki czy wystarczy jedna i od krórej strony ma być założona ?
    musisz poszukać w którymś z postów, Maciek to bardzo dobrze opisał, ja osobiscie nie dawałem zadnych podkładek, bo z podkładkami sruby mocujace egr do bloku słabo trzymały (mało gwintu)
    Pozdrawiam.

Podobne wątki

  1. [145] Niska temperatura
    Utworzone przez 89waha w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 03-12-2011, 22:54
  2. niska temperatura silnika
    Utworzone przez AnnaSun w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-04-2011, 18:20
  3. [146] Niska temperatura silnika.
    Utworzone przez ares86 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-12-2010, 13:47
  4. Temperatura chyba za niska...
    Utworzone przez Erni1985 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 30-08-2010, 15:37
  5. Za niska temperatura ;(
    Utworzone przez kinol156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 26-08-2010, 17:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory