Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 26

Temat: Jaki kolektor dolotowy zamiast 2,5 v6 12v

  1. #11
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomi Zobacz post
    Dla ścisłości kolektor (rura) dolotowy od 3.0 12v jednak nie różni się średnicą od 2.5 12v, jest to to samo, identyczny numer części w eper.
    od 3 l 24v są większe

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  2. #12
    epion
    Gość

    Domyślnie

    a no właśnie a na początku napisałeś ze od 12v ma szukac gdybyś wymieniał barany na te z 3.0 to na nowej mapie zyskasz z 10-15 koni. Przynajmniej tak jest jak sie je zakłada do 2.5 24v

  3. #13
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał epion Zobacz post
    a no właśnie a na początku napisałeś ze od 12v ma szukac gdybyś wymieniał barany na te z 3.0 to na nowej mapie zyskasz z 10-15 koni. Przynajmniej tak jest jak sie je zakłada do 2.5 24v
    Czasem szybciej piszę niż myślę

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #14
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódzkie
    Auto
    Miałem ze 40 różnych alf romeo.
    Postów
    710

    Domyślnie

    mam taki do 3.0 24V

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tomi
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159 1.9 Ti , 147 Racer, Spider 916 TS
    Postów
    503

    Domyślnie

    Cytat Napisał h0se166 Zobacz post
    mam taki do 3.0 24V
    W jakiej cenie?

  6. #16
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał h0se166 Zobacz post
    mam taki do 3.0 24V

    Wszystko pięknie tylko nie siądzie na silnik 12V niestety.

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tomi
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159 1.9 Ti , 147 Racer, Spider 916 TS
    Postów
    503

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Wszystko pięknie tylko nie siądzie na silnik 12V niestety.
    Czemu? mowa o wymianie kolektorów razem z podstawkami oczywiście.

  8. #18
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Silnik V6 12V ma dłuższe barany, jak będziesz w Lublinie chcesz to dam Ci na przymiarkę za free kolektory od 2.5 wraz w puszką kolektora, podstawy też się znajdą i zobaczysz czy da się w jakikolwiek przerobić żeby pasowało ale nikłe szanse.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tomi
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159 1.9 Ti , 147 Racer, Spider 916 TS
    Postów
    503

    Domyślnie

    Hehe chyba jak Ty będziesz w Lublinie, bo ciężko Cię złapać. Ja jestem cały czas i chętnie przymierzyłbym żeby rozwiać całkowicie wątpliwości.
    Dzięki za konkretną odpowiedź.

  10. #20
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Jestem dziś/jutro po południu, w sobotę raczej ciężko więc jak coś to zapraszam, numer komórki znasz?
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. [156] Kolektor dolotowy ssacego
    Utworzone przez Szef w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-07-2015, 15:19
  2. Kolektor dolotowy od 147 przed FL, do po FL.
    Utworzone przez Astin w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-06-2015, 21:55
  3. [1.8 TS] Kolektor dolotowy
    Utworzone przez ziulek61 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 02-02-2012, 22:52
  4. [156] Wyciek na kolektor dolotowy :/
    Utworzone przez MAJESTICAR156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-05-2008, 11:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory