Mam 155 i 156 ale 156 to nie jest ten styl dla mnie dlatego zgadzam się z tobą.
Mam 155 i 156 ale 156 to nie jest ten styl dla mnie dlatego zgadzam się z tobą.
Teraz tylko czekać na okazję zakupu, Alfy na północy, naszego wspaniałego kraju.
co jest z tym silnikiem nie tak(VM)
wszyscy narzekaja
ja mam same dobre doswiadczenia z VM
nawet na tym forum znajda sie uzytkownicy zadowoleni z tego silnika.
Ostatnio edytowane przez Majkel ; 04-02-2011 o 20:24
Też nie mam nic przeciwko ale tak jak z 16V jedni chwalą inni narzekają.
Nie tylko tu znajdą sie zwolennicy tych jednostek. Gdybym miał pewność, ze silnik był dobrze traktowany i nie wymaga gruntownego remontu, nabył bym Alfe z taką jednostką. Zawsze jest to ale.
Ma pan absolutną rację może będę miał taką 155 z Niemiec w niedługim czasie przed liftem.
na sprzedaz:>
ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam
http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html
Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv
znam te silniki z aplikacji przemysłowych, fakt ze potrzebuja "opieki"
ale znane sa z wytrzymałosci i tego ze sa niskie w budowie
poza tym, tylko w tym silniku wał korbowy demontuje sie od str koła zam.
jakie ale??
Ostatnio edytowane przez george11 ; 04-02-2011 o 20:15
To ale tyczy sie silnika 2,5TD (jego mankamentów związanych z hydrauliką) . A co do 1,9TD, wszystkie diesle tej pojemności cechuje wytrzymałość, przy odpowiednim traktowaniu. Dlaczego na północy Polski mało jest
Alf 155? okolice Gdańska.
z jaka hydraulika??