Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 33

Temat: Zawodność silnika firmy VM

  1. #21
    Użytkownik Znawca Avatar Jerry1
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    KRA
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    1,145

    Domyślnie

    Chodzi o popychacze hydrauliczne.Zresztą stronę dalej znalazłem:
    http://www.forum.alfaholicy.org/145_...2_5_td_vm.html

  2. #22
    epion
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał andrzej1980 Zobacz post
    Albo 2,4 ja mam 156 2,4 JTD . Dzwięk tego diesla jak wchodzi na obroty to poezja jak benzyna V6 Busso.
    no to kolega pojechał

  3. #23
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    zostały one zmienione na inne
    problem był tam z rolkami, za szybko sie zuzywały
    aby je załozyc trzeba było je odpręzyc

    jesli tego nie zrobiono to faktycznie mógł byc problem

    mam własnie dwa podobne na warsztacie
    jeden własciciel jezdził na markowym oleju
    inny na jakims wynalazku poleconym przez fachowca od olejów

    generalnie oba sa przeznaczone do naprawy głównej
    ale jeden z nich jest zuzyty na granicy zniszczenia
    zgadnijcie który...

  4. #24
    Użytkownik Znawca Avatar andrzej1980
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nałęczów
    Auto
    Alfa 155 1.8
    Postów
    1,211

    Domyślnie

    Może będzie na sprzedaż jeżeli nie zostawię ojcu.

  5. #25
    Użytkownik Romeo Avatar Dziaru
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    155 2,0TD / 155 2,0TS / 155 1,8TS 8V / 155 2,0 16V / 164 2,0 TS 8V
    Postów
    1,487

    Domyślnie

    1,9 TD moja ponad 300 tys , turbina , sprzęgło , skrzynia jeszcze fabryczne bez żadnej ingerencji , wszystko hula że aż miło
    Jak człowiek jeździ spokojnie silnik spokojnie trzaśnie z 500 tys ,
    Problemy z silnikiem od 13 lat użytkowania ( po za tym że źle włosi złożyli wakumpompe ) żadnej awarii , z nudów wyregulowałem tylko zawory ( chciałem zobaczyć jak się to robi i na tym silniczku wiele się bawiłem typu rozebrać popatrzeć , złożyć ) .
    I chyba jaki plus tego silnika 155 , do skrzyni dostęp że aż miło , jak zima będzie jeszcze trzymać w marcu to sobie ją wytargam
    Z ręką na sercu Polecam Silniki Fiata ( Diesle ) a szczególnie ten 1,9 TD , tanie części itd. ( paski rozrządu , filtry itd. )
    Ale jak będziesz miał jakaś ofertę na 2,5TD i nie będziesz chciał skorzystać to hmm proszę o wiadomość na PW

  6. #26
    Użytkownik Znawca Avatar andrzej1980
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nałęczów
    Auto
    Alfa 155 1.8
    Postów
    1,211

    Domyślnie

    Kolega dziaru obiektywnie przedstawił temat. Jutro do kolegi zadryndam bo mam wreszcie kluczyki do 16V

  7. #27
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    w razie czego słuze dokumentacja do HR496

    pzd.

  8. #28
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    citroen saxo
    Postów
    28

    Domyślnie

    Cytat Napisał george11 Zobacz post
    w razie czego słuze dokumentacja do HR496

    pzd.
    A mogę uzyskać odpowiedź,?? co to za dokumentacja?! Nowego wszystko interesuje

  9. #29
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    mam ksiazke serwisowa do naprawy tego silnika, z wszystkimi damymi
    oryginał VM, po angielsku.

  10. #30
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar komandos65
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Przemyśl
    Auto
    AR 155 2,5 TD VM31B Sportiva 1997 r. 125 KM/300 NM (Blu Armonico Metallic)
    Postów
    138

    Domyślnie

    Cytat Napisał george11 Zobacz post
    zostały one zmienione na inne
    problem był tam z rolkami, za szybko sie zuzywały
    aby je załozyc trzeba było je odpręzyc

    jesli tego nie zrobiono to faktycznie mógł byc problem

    mam własnie dwa podobne na warsztacie
    jeden własciciel jezdził na markowym oleju
    inny na jakims wynalazku poleconym przez fachowca od olejów

    generalnie oba sa przeznaczone do naprawy głównej
    ale jeden z nich jest zuzyty na granicy zniszczenia
    zgadnijcie który...
    Widzę, że posiadasz wiedzę na temat doboru właściwego oleju, ja jeżdżę na Shell Rimula Super FE 10W40 Diesel Engine Oil, co sądzisz o tym oleju?
    Poza tym moje rady dla przyszłych właścicieli AR155 2,5 TD VM:
    Dokładnie sprawdzić szpilki mocujące podstawy dźwigienek zaworowych, dokręcać tylko i wyłącznie kluczem dynamometrycznym, dotyczy to szczególnie pokrywy zaworów, bo inaczej zostanie wyrwana odpowiadająca śrubie podstawa.
    Nie przegrzewać silnika, aluminiowe głowice lubią pękać, a kosztują fortunę, a jest ich cztery.
    W moim przypadku VM31B nie ma regulacji luzów, ponieważ popychacze są hydrauliczne. W modelu przed liftem jest VM07B z klasyczną regulacją zaworów.
    Największym skarbem tego silnika jest rozrząd na kołach zębatych, bezobsługowy.
    Pozdrawiam.
    https://www.przewodnikprzemysl.pl
    CX 0.29 ... i wszystko jasne!

Podobne wątki

  1. Jakiej firmy polecacie drążek reakcyjny silnika
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 05-03-2014, 21:44
  2. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-10-2012, 19:20
  3. części z firmy QAP
    Utworzone przez PHOENIX w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 94
    Ostatni post / autor: 09-07-2012, 13:13
  4. [159] rozrząd firmy SKF do 159 2,4
    Utworzone przez raar2 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 02-04-2012, 10:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory