Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 44

Temat: boxerek padł!! :(

  1. #21
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    chełm
    Auto
    33 16V
    Postów
    578

    Domyślnie

    No samemu to nieciekawie chyba ze trzeba a i nawet czasem lubie sobie podłubąc w samotności 8)

  2. #22
    maciomirek
    Gość

    Domyślnie szkoda słów Szukam nowego silnika!!!

    Zaczne może tak: Jestem załamany!!!!
    Byłem wczoraj u mojego wspaniałego "fachowca" a właściwie fachowców i...
    Skręcili te stare paski tak jak rzekomo mają być i okazało sie ze nadal jest coś nie tak ...
    Wiec kazałem im dalej diagnozować Stwierdzili że coś jest nie tak z jednym garem Rozebrali głowice i okazało sie że są rysy na tuleji i jest przytarty ten tłok
    Wiele nie myśląc zapytałem czy dają rade to zrobić (przecież moja bella musi śmigać) powiedzieli mi że tak ok ale gdy zapytałem o orjętacyjną cene .... szok... Powiedział mi że dobrze bedzie jak zmieścimy sie w 2 tyś. Z tego 750zł robota!! Powiedziałem im ze dziekuje! Ps; zgadnijcie ile mnie skasowali za to co zrobili przez ten czas
    ...........200zł !!!!!!!!!!! Dodam ze grzebali sie 4dni!!!!

    Postanowiłem ze kupuje nowy silnik bo nie ma szans zeby ten zrobić za rozsądną cene, zresztą nie ma komu!!! (sami pseudo-fachowcy)
    I tutaj prożba jeśli ktoś ma albo wie coś na temat sprzedaży takiego silnika (1.6 boxer) w rozsądnej cenię prosze dać znać !!!

  3. #23
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    chełm
    Auto
    33 16V
    Postów
    578

    Domyślnie

    jaka dla ciebie jest rozsądna cena??Ja bym prubował robic za dobry silnik bedziesz musiał dać tylesamo co za remont a remont powinien zmieścić się w 1500.Ja swoj zrobiłem za 800 tyle że za robocizne niepłąciłęm i nieszlifowałem wszystkiego.Moze warto.Tylko jak niemasz dobrych znachorów to jest problem.

  4. #24
    EmiliaS
    Gość

    Domyślnie

    HEJ
    U MNIE TEŻ COŚ DRŻY Z PRZODU DOKŁADNIE JAKBY GRZECHOTAŁO I POWIEM SZCZERZE NIE MAM JUŻ SIŁ DO TEGO SAMOCHODU.
    NIEWIEM CZY COŚ POMOGĘ ALE PO KUPNIE ALFY MIAŁAM PODOBNE ZACHOWANIA. A MIANOWICIE NA JEDYNCE TRACIŁ OBROTY, DOPIERO POTEM SIE ROZPĘDZAŁ.MĄZPOWYMIENIAŁ ŚWIECE I WIELE INNYCH RZECZY NIC NIE POMOGŁO. DODAM TYLKO ZE BYŁ PODŁĄCZANY POD KOMPUTER ALE NIE WYKAZAŁ USTERKI. DOPIERO KIEDY PRZY JEZDZIE NA TRZECIM BIEGU ZWALANIAŁ KOMPUTER WYKAZAŁ USTERKĘ SONDY LAMBDY PO WYMIANIE DZIAŁA OK.

  5. #25
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    chełm
    Auto
    33 16V
    Postów
    578

    Domyślnie

    czyli jest OK czy dalej jakieś dolegliwości?? :mrgreen:

  6. #26
    EmiliaS
    Gość

    Domyślnie

    TAMTYCH JUŻ NIE MA PO WYMIANIE USTĄPIŁY TERAZ ZA TO COŚ MI GRZECHOTA W PRZODZIE W SILNIKU NA NISKICH OBROTACH POTEM TO UCICHA.
    DODAM TYLKO ŻE OSTATNIO WYMIENIAŁM MISKĘ OLEJOWĄ BO JA USZKODZIŁAM I BOJE SIE ŻE CZY SILNIK NIE JEST USZKODZONY.

  7. #27
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    chełm
    Auto
    33 16V
    Postów
    578

    Domyślnie

    CIęzko coś okreslić.Jak grucha i gdzie, bo to moze być wiele rzeczy.

  8. #28
    maciomirek
    Gość

    Domyślnie

    Rozsądna cena około 1200
    Może ty sie podejmiesz, pomogę
    A jeszcze jedno: był by jakiś problem gdybym chciał wsadzić np 1.7??

  9. #29
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    chełm
    Auto
    33 16V
    Postów
    578

    Domyślnie

    Ja jak najbardziej słuze pomoca tylko niewiem jaka to odległość.Co do silnika to też bym się skusił na 16V na twoim miejscu tyle ż eto już trzeba skrzynie i elektronikę zmieniać.No ale wszystko do zrobienia.

  10. #30
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    No to rzeczywiście masz problem zakładając, że mechanicy postawili właściwą diagnozę. Zastanawiam się tylko, dlaczego tłok jest zatarty. Jedyne, co mi przychodzi do głowy to prawdopodobne pęknięcie któregoś z pierścieni tłoka i jego zablokowanie podczas pracy silnika - stąd te rysy. Jest tylko pytanie, czy rysy są na tyle płytkie, że da się je usunąć podczas szlifowania bloku, no i czy jest możliwość kupienia do tego silnika nadwymiarowych tłoków i pierścieni. Jakby nie patrzeć na sprawę, to czeka Cię remont silnika, albo zakup innego, ale z tym trzeba uważać, bo można kupić złom do remontu. Jeżeli ceny są porównywalne, to ja decydowałbym się na naprawę. Przy okazji, skoro jest już zdjęta głowica, to warto sprawdzić stan gniazd i zaworów.

Podobne wątki

  1. [146] problem ze 146 - boxerek
    Utworzone przez tomas200 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 13-05-2012, 19:35
  2. [145] 1,7 16v boxerek...Mocowanie zderzaka przód
    Utworzone przez Alfamaniak156 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 26-02-2009, 21:01
  3. [146] Mój boxerek stuka
    Utworzone przez michalalfa146 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 11-07-2008, 20:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory