Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 34

Temat: 2.4 JTD - 3 typy silników

  1. #21
    Użytkownik Rowerzysta Avatar porterneon
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Stelvio Veloce
    Postów
    395

    Domyślnie

    W mojej jest 2.4 JTD 20V z chip tuningiem. Moc podniesiona z 175 na 200 koni. Silniczek jest duzo cichszy od 10V (zona takim jezdzi z chipem na 170 koni).
    Nie oczekuj ze 1.9 bedzie brzmial jak 2.4. Pierwszy silnik to 4 cylindry w ukladzie V, natomiast drugi to 5 cylindrow w rzedzie. Silniki inaczej wchodza na obroty i daja inne odczucia z jazdy.
    Ogolnie jestem zadowolony z tych silnikow. Jak 200 koni pali mi po miescie ponizej 10 litrow na 100 km, to nie ma co narzekac. Do tego wysoki moment i ten ciag do przodu...

  2. #22
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Cytat Napisał porterneon Zobacz post
    W mojej jest 2.4 JTD 20V z chip tuningiem. Moc podniesiona z 175 na 200 koni. Silniczek jest duzo cichszy od 10V (zona takim jezdzi z chipem na 170 koni).
    Nie oczekuj ze 1.9 bedzie brzmial jak 2.4. Pierwszy silnik to 4 cylindry w ukladzie V, natomiast drugi to 5 cylindrow w rzedzie. Silniki inaczej wchodza na obroty i daja inne odczucia z jazdy.
    Ogolnie jestem zadowolony z tych silnikow. Jak 200 koni pali mi po miescie ponizej 10 litrow na 100 km, to nie ma co narzekac. Do tego wysoki moment i ten ciag do przodu...

    Chyba kolega pomylił silniki pierwszy to też R4, bo o V4 w jtd jeszcze nie słyszałem....

  3. #23
    Użytkownik Świeżak Avatar Dugit
    Dołączył
    08 2009
    Auto
    159 SW 2.0JTDm i 156 SW 1.9JTD
    Postów
    209

    Domyślnie

    CF2 136 KM

    Pozdro
    Dugi
    Ostatnio edytowane przez Dugit ; 24-06-2010 o 15:41

  4. #24
    Użytkownik Świeżak Avatar thunderbird
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Okolice Zamościa / Tarnobrzeg
    Auto
    AR 159 Sedan 2,0JTDM 170PS Nero Carbonio
    Postów
    215

    Domyślnie

    Cytat Napisał chunkpunk Zobacz post
    CF3 to 140 KM,

    ---------- Post dodany o godzinie 06:46 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 06:43 ----------



    eperowi dawno przestalem ufac
    CF2 - 136KM
    CF3 - 140, 150KM (140 i 150 to prawie ten sam silnik z roznym softem)
    CF4 - to, zdaje sie zarówno wersja 175 jak i 200 oraz 210KM

    Pozdr
    "...Alfa 159, the fact that you're breathing doesn't mean you're alive..."
    BMW G01 LCI M40i 360PS/AR Stelvio 2,0 Multiair 200PS (2019-...)/Lexus IS200t 245PS (2016-2019) / AR 159 Sedan 2,0JTDM 170PS @206PS/420Nm Nero Carbonio (2011-2016) / AR 156 Sedan 2,4JTD CF3 140PS Nero fuoco (2008-2011)

  5. #25
    kubarecz
    Gość

    Domyślnie

    witam. czy może mi ktoś pomóc w rozkodowaniu mojego vin? Próbowałem go wpisac w Epera ale jest za długi i sie nie mieści
    dzieki!

  6. #26
    christofe
    Gość

    Domyślnie

    wpisujesz 8 ostatnich pozycji patrząc od prawej

  7. #27
    kubarecz
    Gość

    Domyślnie

    dzięki! znalazłem... tylko wersji nie podaje..

  8. #28
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał kubarecz Zobacz post
    dzięki! znalazłem... tylko wersji nie podaje..
    Uruchamiaj pod Internet Explorer!!

  9. #29
    christofe
    Gość

    Domyślnie

    to standard jeśli mówimy o eper

  10. #30
    Użytkownik Romeo Avatar NightDay
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Zgorzelec/Gunzburg DE
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 119kw ROSSO
    Postów
    514

    Domyślnie

    By nie zakładać nowego tematu jaki 2,4 polecicie w alfie 156?
    W sensie który najbardziej opłacalny , który kosztowny ,który efektowniejszy.
    Na przykładzie sprzęgła czytałem że od 136-150koni mają te same dwumasy i sprzegła jednakże już w 175koni jest to znacznie droższe i inne rozwiązanie.
    Generalnie interesuje mnie mocno ten silnik 175koni.Jak z usterkowością takiego motoru.

Podobne wątki

  1. Typy przepływomierzy/wkładek
    Utworzone przez ap2 w dziale 147/156/166/GT
    Odpowiedzi: 581
    Ostatni post / autor: 28-07-2024, 23:11
  2. Potrzebne różne typy logo/napisu AR
    Utworzone przez kasztelan w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 27-08-2015, 20:30
  3. [164] Typy silników
    Utworzone przez andrzej1980 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 30-03-2013, 11:58
  4. rodzaje/typy wtyczek do oryginalnych głośników AR147
    Utworzone przez jan dukat w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-03-2013, 17:13
  5. Typy przepływomierzy/wkładek
    Utworzone przez ap2 w dziale 166
    Odpowiedzi: 76
    Ostatni post / autor: 25-10-2012, 22:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory