Strona 6 z 22 PierwszyPierwszy 12345678910111213141516 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 219

Temat: Alfa Romeo GT vs BMW e46 coupe

  1. #51
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Sochaczew
    Auto
    AR GT
    Postów
    72

    Domyślnie

    O kurde... Faktycznie deska z modelu GT, to ta sama, którą ma 147...
    Prawdę mówiąc to 156 ma ciekawsze wnętrze.

    Czyli co GT, to taki odsmażany kotlet 156, w nowej budzie, z deską ze 147.
    Ehhh....

    Btw zajrzałem na allegro, oglądałem 147.
    Kto tam takie zawieszenie zamontował?

    Nie wiem jak model GTA, ale te co widziałem wyglądały mniej, więcej tak:


  2. #52
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie

    O co Ci chodzi z zawieszeniem, nie rozumiem co poeta ma na mysli.
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

  3. #53
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Sochaczew
    Auto
    AR GT
    Postów
    72

    Domyślnie

    Szpara między kołem, a nadkolem.
    Stara szkoła mówi, że powinna być taka sama na górze, jak i z boku koła.
    Tutaj nie dość, że jest duża z boku, to jest wybitnie duża u góry.

    Dla porównania zawieszenie "M-suspension".

  4. #54
    Użytkownik Rowerzysta Avatar sebott
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    Była: Alfa Romeo 147 1.6 TS 105KM 2001
    Postów
    491

    Domyślnie

    Nie chciałbym trafić z takim "M-suspension" na drogę, którą codziennie mam nieprzyjemność jeździć, bo bym skończył z "NO-suspension".
    „Własnością człowieka jest zniknąć, śpieszmy się śmiać ze wszystkiego.”

    Blaise Cendrars

  5. #55
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Sochaczew
    Auto
    AR GT
    Postów
    72

    Domyślnie

    Skąd taki wniosek? Zauważ, że prześwit tego e46 i 147 jest podobny. Można do e46 założyć 17" felgę i dużą oponę i komfort na nierównościach będzie akceptowalny.
    To zawieszenie, nie jest jakoś bardzo twarde.

  6. #56
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie

    Do 147 mozna, a nawet trzeba wrzucic 17 i tez bedzie bardzo ladnie. Zgadzam sie, ze na tych 15 wyglada paskudnie.

    Pomijajac fakt relacji, o ktorych wspomniales 147 GTA i tak jest szybsza niz E46 330i na torze, a GT 3.2 jest wyraznie szybsza niz 147 GTA.

    Oczywiscie napiszesz teraz o M3...

    Wydaje mi sie, ze nie jestes typem Alfisti, zadasz perfekcji i serca od Alfy, a ona z pewnoscia ma tylko serce. Trudno tez szukac tego w BMW, mimo 'freude am fahren'.

    Napisalem juz wczesniej, kup sobie Maserati, bedziesz mial prawdziwe GT z sercem i V8, za duzo wymagasz od AR.
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

  7. #57
    Użytkownik Rowerzysta Avatar sebott
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    Była: Alfa Romeo 147 1.6 TS 105KM 2001
    Postów
    491

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krajcok Zobacz post
    Pomijajac fakt relacji, o ktorych wspomniales 147 GTA i tak jest szybsza niz E46 330i na torze
    Z tym bym polemizował. W wyścigu spod świateł tak, ale na torze? Z tym ciężkim przodem i przednim napędem? Nie wydaje mi się.
    „Własnością człowieka jest zniknąć, śpieszmy się śmiać ze wszystkiego.”

    Blaise Cendrars

  8. #58
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Sochaczew
    Auto
    AR GT
    Postów
    72

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krajcok Zobacz post
    Pomijajac fakt relacji, o ktorych wspomniales 147 GTA i tak jest szybsza niz E46 330i na torze, a GT 3.2 jest wyraznie szybsza niz 147 GTA.

    Oczywiscie napiszesz teraz o M3...
    Nie napisze, bo nie ma to dla mnie najmniejszego znaczenia
    Szukam fajnego dupowozu, a GT jest fajnym autem

  9. #59
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie

    Z wartosciami mierzalnymi sie nie polemizuje

    http://www.fastestlaps.com/tracks/hockenheim_short.html

    ---------- Post dodany o godzinie 20:13 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 20:07 ----------

    Cytat Napisał discrimen Zobacz post
    Szukam fajnego dupowozu, a GT jest fajnym autem
    Bierz to: http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=190306918

    Zrobisz pare rzeczy, a i tak zostanie troche $ na waciki i wycieczke (nie do Egiptu)
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

  10. #60
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Sochaczew
    Auto
    AR GT
    Postów
    72

    Domyślnie

    Pozwolę sobie podsumować te 6 stron.

    Przypomnę, że w całym temacie chodzi o to, że nie znam zupełnie aut AR, podoba mi się model GT i zastanawiam się, czy sobie nie kupić. Porównuje do BMW, bo w temacie BMW dość mocno siedzę.

    Póki co wnioski są następujące. AR GT to odgrzewana 156 w nadwoziu coupe. Kokpit ma żywcem przełożony ze 147. Sportowa wersja to GTA, która optycznie nie różni się od "standardu".

    Dwie ciekawsze wersje modelu, to Q2 - ze szperą i czasami mocniejszym silnikiem diesla (170KM) i Blackline (obie wersje się nie wykluczają) z (moim zdaniem) ładniejszym - czarnym środkiem i zegarami. Niestety nie ma wersji z czarną podsufitką i szyberdachem.

    Często występują te auta z fajnym wyposażeniem - grzanie w dupsko, podgrzewana przednia szyba, atermiczne szyby (tego w BMW nigdy nie widziałem). Kontrola trakcji, xenony, tempomat, czy klimatyzacja jest w zasadzie na porządku dziennym.

    Z mojego punktu widzenia (na dzień dzisiejszy oczywiście), opłacalna opcja (dla moich finansów), to zakup takiej AR do ok 30k zł, powyżej tej kwoty uważam, że można wyrwać fajniejsze auto. (proszę nie trzymajcie się jakby co sztywno 30k zł - napisałem to mniej więcej).

    ---------- Post dodany o godzinie 20:32 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 20:22 ----------

    Cytat Napisał Krajcok Zobacz post
    Bierz to: http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=190306918

    Zrobisz pare rzeczy, a i tak zostanie troche $ na waciki i wycieczke (nie do Egiptu)
    Z każdej strony obtłuczona, to raz.
    Dwa jak ktoś tak dbał o nią na zewnątrz, to na pewno technicznie nie bardziej.

    Sporo takich BMW jest, generalnie worki bez dna. Zawsze w fazie naprawy kolejnej drobnostki

Podobne wątki

  1. Alfa Romeo 6C Sports Coupe
    Utworzone przez mariuszoles w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 20-03-2015, 20:36
  2. Alfa Romeo GT 2.0 JTS 165KM Coupe
    Utworzone przez slazak w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 30-03-2013, 18:09
  3. Alfa Romeo Coupe Targa od Carrozzeria Castagna (2010)
    Utworzone przez Tuti w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 04-07-2010, 00:46
  4. Alfa Romeo 1900 bat 7 Coupé Bertone
    Utworzone przez stiker w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-03-2007, 22:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory