Dokładnie Qki, popieram Cię w 100 procentach, ludzie już zaczynają popadać w paranoję, ale wiadomo że rozwaga przy kupnie auta jest wskazana bo można wpaść na minę![]()
Dokładnie Qki, popieram Cię w 100 procentach, ludzie już zaczynają popadać w paranoję, ale wiadomo że rozwaga przy kupnie auta jest wskazana bo można wpaść na minę![]()
Też właśnie o listwach miałem pisać, ale nie byłem 100-procentowo pewny.
---------- Post dodany o godzinie 22:02 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 21:59 ----------
No tak... Zgadzam się z Tobą w 100%.
Sam przez własną głupotę (wyjeżdżałem z garażu, a mam stromo), nie podkładając desek pod koła, zaczepiłem spodem zderzaka i trach ! ! !
Bałem się wysiąść... na szczęście tylko 'wypadł' z zaczepów... Ale założyłem go niemal idealnie.
Pozdrawiam,
Wojtek
No właśnie, ale raz tu, raz tam, w końcu zderzak czy tam jakąś część samochodu oddajemy w końcu do lakiernika który może przy okazji przyspawa jakiś uchwyt urwany, założy ale też niedostatecznie idealnie bo koszt i czas prostowania reszty części "nośnych" by przewyższył efekt i potem robi się samochód bity z 4ech stron.. Ja niestety jestem w podobnej sytuacji, ale na wiosnę robię dokumentację fotograficzną i go muszę odpicować, i gówno mnie obchodzi że przyszły nabywca po przejechaniu czujnikiem praktycznie wszędzie znajdzie ślady naprawy lakierniczej bądź jakieś "nierówne szpary".. Lepiej chyba jeździć samochodem z odnowionym lakierem niż sfatygowanym ale oryginalnym, bo przecież potem nie sprzedam, bo powiedzą że bity..
W mojej 156 brat lakiernik pomalował mi listwy w zderzakach w kolorze nadwozia i już widze jak będę chciał sprzedać to będzie ,że jest walona bo zderzaki całe lakierowane .
Minusy:
- duży stopień zużycia, jak na 105 tys. km;
- malowane wszystko, oprócz dachu i (o dziwo!) prawego przedniego błotnika - rekord to jakieś 800um, większość na jakieś 400um;
- masa błędów na ECU (poniżej);
- migający licznik (już nie badałem why).
Plusy:
- przesympatyczny komisant, chyba najmilszy, jakiego spotkałem - zero ściemniania, lania wody i irytacji badaniami.
No, ale to trochę za mało, żeby ją kupić :/
https://picasaweb.google.com/sz3rsz3n/147#
Alficzka pochodzi z aukcji wierzytelności.
P1612 No signal Fatal
The reason for this fault is that ECU did not receive signal from the sensor. The fault is present now. Take appropriate action to fix this sensor fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
P0238 - Boost Pressure (4) Signal high Stored Light ON
Boost Pressure sensor A circuit high
The reason for this fault is that ECU has received very high signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
P0683 - Glow plug heater module Signal low Stored
Anomaly in the external power module for the glow plugs pre-heating.
Possible causes:
1)connections interruptions or short circuits from the ECU to the module
2) lack of power supply to the module
3) module breakdown
The reason for this fault is that ECU has received very low signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
P1236 - Turbine/Boost pressure signal (1) Signal low Stored Light ON
No help available at present
The reason for this fault is that ECU has received very low signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
P0101 - Mass air flow (2) Signal high Stored
Mass or Volume Air Flow Circuit Range/Performance Problem
The reason for this fault is that ECU has received very high signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
P0601 - ECU faulty (1) Signal high Stored
ECU Memory Checksum Error
The reason for this fault is that ECU has received very high signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
P0489 - EGR Control Circuit Low Signal low Stored Light ON
EGR Control Circuit low
The reason for this fault is that ECU has received very low signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
P1639 Signal low Stored Light ON
The reason for this fault is that ECU has received very low signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
P0047 - Boost Control Solenoid Circuit Low Signal low Stored Light ON
No help available at present
The reason for this fault is that ECU has received very low signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
P1619 Signal low Stored Light ON
The reason for this fault is that ECU has received very low signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Pamiętasz może datę zapisu/kodowania ECU?
Nie pamiętam. Po mierniku już się nie przykładałem, bo straciłem motywację.
Chodometr 0.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Zainteresowany niech lepiej odejdzie ten samochód łukiem.
Dzięki Szerszeń za pomoc. Po obejrzeniu dokładnej dokumentacji zdjęciowej, rzeczywiście lepiej dać sobie spokój. Dzięki za pomoc i poświęcony czas.
Ostatnio edytowane przez Carlos-1979 ; 14-02-2011 o 19:52