Strona 4 z 16 PierwszyPierwszy 1234567891011121314 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 153

Temat: Tłumik środkowy i końcowy - zamienniki V6

  1. #31
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał popi Zobacz post
    A mozna go czyms zastapic? Bo mam katalizator wymieniony na uniwersalny i mam teraz troche glosno.

    Dołożyć za katalizatorem mały tłumik przelotowo-rozprężny i już.

    ---------- Post dodany o godzinie 16:57 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 16:55 ----------

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    Grzesiek a ile jest katalizatorow i sond lambda w V6 rok 2003 jak patrze to widze u gory jeden i z drugiej strony glowicy drugi i wkrecone do nich sondy +3 kat na dole + sonda ,czy moglbys to zweryfikowac czy tak jest

    Z tego co pamiętam tak właśnie być powinno w tym roczniku, dwa pionowe katy przy kolektorach i sondy regulacyjne przed nimi i potem katalizator i sonda za nim pilnująca jego obecności/sprawności.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  2. #32
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    a powiec mi gdyby sie to wszystko posypalo w przyszlosci to co proponujesz lub co sie da zrobic zeby zastapic te katy zwlaszcza 2 pionowe przy kolektorach lub ten dolny tak zeby to auto jezdzilo bo rozumiem ze wczesniejsze V6 tych katow nie posiadaly (gornych) i czy jest mozliwosc wogole wstawic w ich miejsce jakies uniwersalne np z firmy lindo gobex bo oryginaly mnie zmasakruja cenowo
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  3. #33
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    W tej chwili z zakupem katalizatorów do wspawania już nie ma problemu, pionowe też się kupuje i wstawia.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #34
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Może ja się podepnę, sukcesywnie przywracam swoją Alfę do stanu idealnego, jakiś czas temu kupiłem tłumik końcowy, teraz kupiłem tłumik środkowy oba oryginalne, polecam zakupy na ebay, szczególnie teraz, euro jest stosunkowo tanie.
    Ale nigdzie nie znalazłem katalizatora do AR166 3.0 V6 99 r, czy ktoś z kolegów mógłby doradzić co założyć i ile jest z tym przeróbek związanych, kupno używki raczej odrzucam, ciężko kupić coś co by rokowało na dłuższą jazdę.
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  5. #35
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    kupowalem kiedys uniwersalny kat do 155 do z firmy http://www.lindo.gobex.pl/ moze tam cos znajdziesz dla siebie.Mozesz mi podac linka do tej aukcji tych tlumikow z ebay de
    Ostatnio edytowane przez salatin ; 12-02-2011 o 20:56
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  6. #36
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    ja oba tłumik kupowałem z ebaya, zawsze wpisuje "auspuff alfa 166", i szukałem po cenie, korespondencja ze sprzedającym ograniczona do minimum, bo nie znam niemieckiego, tylko google
    na tłumik końcowy czekałem tydzień, na środkowy 3 dni, wszytko przyjeżdżało DHL'em, oba tłumiki kupiłem od sprzedającego z Drezna,
    tu jest ciekawa oferta, jeszcze tańsza niż ja płaciłem

    http://cgi.ebay.pl/Auspuff-MSD-Schal...item5ada32a48d

    Co do zakupów to nie ma stresu, polskie Allegro daje gwarancje za zakupy do 10 tys zł, natomiast zakupy zrobione na ebay i zapłacone przez paypal są gwarantowane, więc nie ma stresu przy zakupach, że czegoś nie dostaniesz.

    W sumie za pierwszym razem zastanawiałem się nad wyjazdem do Drezna lub Berlina po odbiór, ale dałem sobie spokój.
    Część sprzedawców ma podane już w aukcji ceny wysyłki do Polski, ale przeważnie są to te droższe oferty, lepiej wybrać tańszą i napisać do gościa o cenę wysyłki.
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  7. #37
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar popi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Wiedeń / Sosnowiec
    Auto
    AR 166 2,5v6 Sportronic, Lexsus IS 250
    Postów
    106

    Domyślnie

    a ja zamawialem koncowy tlumik w tym sklepie i polecam http://shop.kfzteilehandel.de/index.php/ i maja sporo czesci do naszych autek. A w tym znajomek zamawial orginal kat.http://www.autoteile-guenstig.de/index.php?kat=100047

  8. #38
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    Cytat Napisał kubicze Zobacz post
    ja oba tłumik kupowałem z ebaya, zawsze wpisuje "auspuff alfa 166", i szukałem po cenie, korespondencja ze sprzedającym ograniczona do minimum, bo nie znam niemieckiego, tylko google
    na tłumik końcowy czekałem tydzień, na środkowy 3 dni, wszytko przyjeżdżało DHL'em, oba tłumiki kupiłem od sprzedającego z Drezna,
    tu jest ciekawa oferta, jeszcze tańsza niż ja płaciłem

    http://cgi.ebay.pl/Auspuff-MSD-Schal...item5ada32a48d

    Co do zakupów to nie ma stresu, polskie Allegro daje gwarancje za zakupy do 10 tys zł, natomiast zakupy zrobione na ebay i zapłacone przez paypal są gwarantowane, więc nie ma stresu przy zakupach, że czegoś nie dostaniesz.

    W sumie za pierwszym razem zastanawiałem się nad wyjazdem do Drezna lub Berlina po odbiór, ale dałem sobie spokój.
    Część sprzedawców ma podane już w aukcji ceny wysyłki do Polski, ale przeważnie są to te droższe oferty, lepiej wybrać tańszą i napisać do gościa o cenę wysyłki.
    kupilem od tego goscia z Drezna srodkowy i koncowy nowy Imasaf 1270zl z przesylka do Polski. mysle, ze to jest dobra cena taniej nigdzie nie moglem znalesc w uk 400f w Polsce ok 1900zl (tani fiat) .Tak wiec dzieki za linka i moge za symboliczna cene w wakacje oddac moj srodkowy i tylni jakby ktos chcial ,srodkowy niezly stan , tylni 1x naprawiany ale jako tako sie trzyma
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 19-02-2011 o 14:51
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  9. #39
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    to cieszę się, że mogłem pomóc
    mam jeszcze pytanie, czy warto pomalować czymś nowy tłumik, zabezpieczyć go dodatkowo przed korozją??
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  10. #40
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Pawcio
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 159 1750 TBI
    Postów
    614

    Domyślnie

    Cytat Napisał kubicze Zobacz post
    to cieszę się, że mogłem pomóc
    mam jeszcze pytanie, czy warto pomalować czymś nowy tłumik, zabezpieczyć go dodatkowo przed korozją??
    Ja polecam taki! http://www.noxan.pl/sklep/spraye/11-...-hat-750c.html Bardzo dobrze pokrywa,jak na razie się sprawdza!

Podobne wątki

  1. Wydech środkowy, i końcowy
    Utworzone przez goffer2 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-03-2014, 00:17
  2. Wydech, alfa 156 2.5 - pierwszy tłumik + środkowy z rurą + końcowy
    Utworzone przez ExO w dziale Sprzedam części
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-05-2012, 13:36
  3. Wydech (tłumik końcowy i środkowy) do V6
    Utworzone przez Andrzejsr w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-05-2010, 19:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory