Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 60

Temat: Sportowe zawieszenie

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alfista Zobacz post
    chłopcze w zółwim tempie to ty bedziesz sie poruszał na tym swoim -30 na naszych wszechobecnych bezdrożach zeby czegos nie uszkodzic
    Tak jak pisałem, w Super jest -30 fabrycznie i nie ma tragedii, o ile sprężyny są w miarę działające. Dodatkowo sportowe sprężynki są twardsze i nie przysiadają tak jak zwykłe. Ja byłem pełen obaw i rozważałem wymianę na zwykłe, ale ostatecznie założyłem czerwone Jamexy -30 i auto prowadzi się o niebo lepiej.

  2. #12
    yattaman
    Gość

    Domyślnie

    Mam wersje 2.4jtd i auto stoi bardzo wysoko jak dla mnie ,z tyłu w nadkola można głowę wsadzić ,na wiosnę też chyba się pokuszę o jamexy .Co do polskich dziur , po prostu trzeba bardziej uważać na przednią część zderzaka.A niższe auto lepiej się prezentuje nawet na czarnej feldze

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    ten samochod potrzebuje dobrego amortyzatora z bilstein b6 prowadzi sie bardzo dobrze u mnie ze sprezyna oryginalna, ale auto siedzi dosc nisko .Komfort jest zachowany, wybieranie nierownosci na wysokim poziomie .Ma ktos z was moze polaczenie jamex-bilsteinb6 bo chcialem sie dowiedziec jak auto sie zachowuje lub eibach pro kit-bilstein b6 lub b8
    Ostatnio edytowane przez salatin ; 15-02-2011 o 18:43
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  4. #14
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar ScorpioPL
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Mini Cooper S Kuga 2.5T
    Postów
    149

    Domyślnie

    Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz , mianowicie siła ugiecia , jezeli na fabrycznych sprezynach autko stoi na wysokosci x i przy przejechaniu przez próg zwalniajacy sprezyna ugina sie przykladowo o 70 mm to czy przy krótszych o -30 mm ale twardszych sprezynach ugnie sie o 40mm czy naprzyklad tylko 35mm skoro sa twardsze ? Czy ktos kot montował krotsze -30mm dobił kiedys do konca ? biorac pod uwage tylko sprawne sprezyny i amorki.
    było Giulietta 1.8 '83 LPG, 164 2.0TS '94 LPG, 166 FL V6 2.5 24v LPG , 159 2.0JTDm 170km
    jest Mini Cooper S 170 KM, Kuga 2.5T 250KM bo benzyna musi mieć doładowanie

  5. #15
    Użytkownik Ogier Avatar mahony2008
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Wałcz
    Auto
    Fiat Stilo 1.9jtd była alfa 166 3.2 TI 2004
    Postów
    166

    Domyślnie

    Moja w oryginalnym pakiecie TI niby fabrycznie obniżona, ale jak założyłem Pro kit Eibacha -30 to było widać różnicę wysokości. Same sprężyny może nie były by takie złe ale w pakiecie, bilstein b6 , poliuretany i lacze 235/40/18 to już zrobiło się trochę twardo. Wróciłem do starych sprężyn ale nie dlatego, że było twardo bo to mi akurat nie przeszkadza, tylko zawiecha nie trzymała kątów i zdzierało mi opony od wewnątrz!!
    mahony2008

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    a jestes pewien ze to przez springi ,jesli tak to dobrze wiedziec bo kiedys slyszalem ze lubi scinac opony do wewnatrz w momencie jak nie zastosuje sie wachaczy oryginalnych ricambi dolnych, bo podobno wystepuja rozne wersje tych wachaczy a zamiennik jest jeden taki sam na wszystkie wersje silnikowe pisal o tym kolega z forum ale nie wiem ile w tym prawdy
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  7. #17
    Użytkownik Ogier Avatar mahony2008
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Wałcz
    Auto
    Fiat Stilo 1.9jtd była alfa 166 3.2 TI 2004
    Postów
    166

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    a jestes pewien ze to przez springi
    W sumie nie byłem pewny ale tak nie którzy pisali na forum i próbuję wyeliminować wszystkie możliwości . Ale po powrocie na standard dużo się nie zmieniło, z tyłu się okazało że były padnięte tuleje zwrotnicy wymieniłem i kąty są git. Z przodu dolne wahacze firmy "vema" i kąty leżą gorzej niż z tyłu zamiast 0,20 to 1.50". Tylko wtedy ani teraz nie mam odniesienia jak to wygląda po zmianie springów!!

    Także przed taką operacją dobrze by było pojechać na geometrię zobaczyć jak to wygląda i po obniżeniu też pojechać wtedy mamy odniesienie jak jest przed i jak po!!
    mahony2008

  8. #18
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    pytam dlatego bo kiedys tez pewnie bede musial zalozyc springi i oryginaly sa w cenie eibach pro kit ale to jeszcze odlegly czas a zawieszenia jeszcze nie ruszalem ale zmienialem opony i po 50 tys mialem lekko sciete do wewnatrz przod i tyl
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  9. #19
    Użytkownik Ogier Avatar mahony2008
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Wałcz
    Auto
    Fiat Stilo 1.9jtd była alfa 166 3.2 TI 2004
    Postów
    166

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    pytam dlatego bo kiedys tez pewnie bede musial zalozyc springi i oryginaly sa w cenie eibach pro kit ale to jeszcze odlegly czas a zawieszenia jeszcze nie ruszalem ale zmienialem opony i po 50 tys mialem lekko sciete do wewnatrz przod i tyl
    Radził bym Ci jechać na geometrie i sprawdzić jak to wygląda! Jakie masz lacze bo wiadomo im szersze tym szybciej pójdą jak będzie coś nie tak. Mi przez sezon zjadło od środka wszystkie papcie z przodu na slick, a z tyłu do drutów!! A diagnosta zawsze mówił, że wszystko ok
    mahony2008

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    225/45/17 przez wiekszosc przebiegu obserwowalem opony i bylo ok teraz mam juz nalatane 15tys na nowych i opony nie sciete , ogolnie uwazam ze za jakis czas pewnie przyjdzie czas na zawieszenie dopiero mam 104tys a kupilem jak miala 40tys i jezdze po w miare rownych drogach
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

Podobne wątki

  1. Sportowe zawieszenie AR 155
    Utworzone przez Wodzu 18 w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 28-04-2014, 21:12
  2. Zawieszenie sportowe.
    Utworzone przez dawid66123 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-04-2012, 10:12
  3. zawieszenie sportowe od 156 do 147
    Utworzone przez hajdi147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 25-04-2011, 08:20
  4. Sportowe Zawieszenie....
    Utworzone przez bryspp w dziale GT
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-08-2010, 14:10
  5. [164] Sportowe zawieszenie
    Utworzone przez Remek w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 27-02-2008, 20:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory